od Cory » ned zář 24, 2017 07:33
1. Na našom trhu sa vyskytovali v 2110 a Nivach 3 typy váh (Kaliny a Priory zatial do toho miesat nebudem). Je treba dat tu spravnu, inak aut pojde špatne, alebo bude vyhadzovat chybu. Zazil som si to na mojej 21044 1,9mpi, kde som nemal spravnu vahu. Co som sa ja nadiagnostikoval, kym som na to prisiel... V tabulke som oznacil, ktore z vah sa u nas vyskytovali. Vsimnite si, ze vaha pre 1,5 8V E2 je jedinecna a nebude fungovat na ziadnom inom motore. Presne tu som mal totiz ja a prejavovalo sa to tak, ze to stale hlasilo chudobnu zmes a vystupne napatie z váhy bolo neustale 4V bez zmeny. Posledne 2 oznacene riadky v tabulke sa u nas vyskytovali ako e4.
2. Odpojit baterku po vymene vahy nestaci. Hlavne ak ta prva vaha bola uplne zla alebo bol uplne iny typ. Ja som takto laborovanim a skusanim dosiahol taky stav, ze som sa nevedel s autom rozbehnut. Vzdy treba cez diagnostiku vyresetovat RJ aby sa vymazali adaptacie, hlavne ta multiplikativna. A tu prichadzame k tomu, kolko ludi si u nas kupi novu vahu vzduchu a potom nadava, ze nove diely stoja za prd...lenze vo vacsine pripadov je to chyba toho, kto to tam montuje.
3. Plavec mal tusim 1,5 8V E2? Potom jeho váha vzduchu na ostatne motory nepasuje.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)