Moderátor: Moderátoři
vodis píše:Ten atyp jsem ani nevěděl že existuje...ale u obou by to chtělo zainvestovat do BA95.
8V - v roce 1999 se ještě 16V ani nedovážel, což bylo mé štěstí, protože bych ho určitě chtěl a zbytečně bych tak za více peněz koupil složitější motor. Čas totiž ukázal, že 8V úplně stačí a na ladasrazech jsem s ním dokonce porážel 16V ve sprintu. Možná je také dobré, že je to jen EURO2.žež píše:A byl to motr 8V nebo 16V? Já jen tak - kdy dorazí ty koně po záběhu už mám 150tis a stále to není ono
Jarda píše:8V - v roce 1999 se ještě 16V ani nedovážel, což bylo mé štěstí, protože bych ho určitě chtěl a zbytečně bych tak za více peněz koupil složitější motor. Čas totiž ukázal, že 8V úplně stačí a na ladasrazech jsem s ním dokonce porážel 16V ve sprintu. Možná je také dobré, že je to jen EURO2.žež píše:A byl to motr 8V nebo 16V? Já jen tak - kdy dorazí ty koně po záběhu už mám 150tis a stále to není ono
zelvotron píše:Takže k aktuálnímu stavu na obrázku dostala laděna "novou" převodovku a poloosy (horší synchron na trojce, asi bych neřešil, nemít dvě náhradní špajzky, poloosy cvakaly a měly vůle jak prase, manžety byly kupodivu ok) a bude vyžadovat ještě nový ložiska vpředu, pořešit ovalitu bubnů na stk a vyměnit shnilý dvéře a raději vyvařit zadní kornouty, páč bych nerad někde skončil s tlumičem v kufru.
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků