stano112 píše:lebo mám podozrenie,že tam kilometre boli stočené
Kto by už stáčal Ladu? Neviem, ako u Kaliny a Priory, ale u "desiatky" je jednoduchšie kilometre natočiť, ako stočiť, je to trošku komplikovanejšie ako u iných áut, kde sa myslím dá stočiť cez diagnostickú zásuvku, kdežto u Lady ("10") sa treba pripojiť priamo k prístrojovému štítu, navyše keď boli rôzne typy prístrojových štítov (VDO, Avtopribor, Ščetmaš). Neviem, komu by sa u nás s tým chcelo ondiať , Myslím, že ani v AAA nie
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť. LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013 LADA 2112 6.9.2013- LADA 21214 23.4.2016-
Digi pocitadla sa nedaju upravit cez diagnosticku zasuvku. Daju sa upravit specialnyn pristrojom, ktory sa napajkuje/pripoji na plosak budikov,tak ako pise miro. A este existuje origo programator, ktorym sa daju nastavit kilometre na novych budikoch, napr. pri zamene budikov za nove. Da sa to vsak iba jednorazovo
stano112 píše:lebo mám podozrenie,že tam kilometre boli stočené
Kto by už stáčal Ladu? Neviem, ako u Kaliny a Priory, ale u "desiatky" je jednoduchšie kilometre natočiť, ako stočiť, je to trošku komplikovanejšie ako u iných áut, kde sa myslím dá stočiť cez diagnostickú zásuvku, kdežto u Lady ("10") sa treba pripojiť priamo k prístrojovému štítu, navyše keď boli rôzne typy prístrojových štítov (VDO, Avtopribor, Ščetmaš). Neviem, komu by sa u nás s tým chcelo ondiať , Myslím, že ani v AAA nie
Noo lenže ja som ju kupoval ako 8 ročnú s podozrivo málo najazdenými km.V AAA to nestáčali určite,im by sa s prístrojovkou ondiať nechcelo,ale určite sa chcelo človeku čo to auto servisoval a rozumel tomu.Keď som to auto kúpil cez AAA a potom prišiel k nemu s určitou vecou,tak bol veľmi prekvapený a viac menej pri určitých otázkach koktal.A keďže som nemal servisnú knižku,ktorú na 100% zhabal on,tak som mu nevedel nič dokázať.Viedlo to nakoniec až roztrhnutiu rozvodového remeňa,čiže tomu človeku doteraz neverím ani slovo.Menovať nebudem,ale je to jeden z predajcov .
no osobně myslím že byto bylo zoufalství už před osmi lety, podle mě pokud někdo nevyměnil štít za jinej protože přestal fungovat, tak km určitě nikdo nestáčel, na našem trhu myslím že to nemělo na cenu vliv ani tehdy a navíc tyhle vozy si většinou kupovali lidi co nic nenajedou, já nemám najeto ani 30 tisíc na autě z roku 2003, navíc myslim že kor u desítky čim víc km tim líp, uloženky sou dost risk
my mame srocenou 112 pred v roce 2010 sme koupili stocenou 112 co vime tak asi z cca 80 tis km na 21 xxx tis ale nevime kolik mela opravdu najeto ji ak mame nestocene 2. ma 66 tis 3. ma 94 tis a 4.ma 125 tis
Pavel Kozák píše:my mame stocenou 112 v roce 2010 sme koupili stocenou 112 co vime tak asi z cca 80 tis km na 21 xxx tis ale nevime kolik mela opravdu najeto jinak mame nestocene 2. ma 66 tis 3. ma 94 tis a 4.ma 125 tis
Pavel Kozák píše:my mame stocenou 112 v roce 2010 sme koupili stocenou 112 co vime tak asi z cca 80 tis km na 21 xxx tis ale nevime kolik mela opravdu najeto jinak mame nestocene 2. ma 66 tis 3. ma 94 tis a 4.ma 125 tis
uz opraveno
Jsi si jist? Interpunkce? Vetna stavba? Cislovky?
sam napisu hodne chyb, ale na tohle nestaci ani bedrich hrozny.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Svou ladu 112 jsem právě vyměnil při koupi nové škody fabia za 20 tis bonus. Byla bohužel sešrotována. Najeto za 11,5 roku 102 tis. km. Byla poměrně shnilá - prahy total, částečně podlaha, podběhy, blatníky. Výfuk poslední dva díly shnilé ( zadní byl již čtvrtý a předposlední druhý). Dával jsem ji pryč s poruchami: zadní okna nešly stahovat (rozebíral jsem několikrát, promazával a jednou měnil lanko a bovden), spojka klouzala, lamda sonda pryč (zadní), topení bylo šprajcnuté aby to pořát topilo (odešel spoj klapka a servo), nešel centrál, silentlok ramene přední nápravy a špatné kotouče brzd. Motoricky byla OK - pokud tedy zrovna všechna čidla byla v pořádku. Za dobu provozu jsem vyměnil: 3 x zadní díl výfuku (z toho 1 x v záruce), 1 x předposlední díl výfuku, zapalovací blok, nádržku na benzínové páry, váha vzduchu 2 x, čidlo polohy škrtící klapky, čidlo polohy vačkového hřídele, elektrické stahování oken 2 x v záruce. Bohužel autem jezdila v posledních letech jen manželka a ta si různými improvizacemi moc neporadila a navíc auto nemělo posilovač řízení + litinová 15 motor = lahůdka při parkování. Pokud bych autem jezdil já asi bych ho ještě provozoval. Jako klady bych ocenil velmi pohodlný posaz za volantem (lepší pro mně než škoda fabia a yeti), slušný motor a nízká spotřeba, velký kufr. Až jednou budu potřebovat pro sebe auto (teď jezdím služebním), tak bych si asi ojetou ladu koupil - má to přece jenom své kouzlo. V sekci prodej nabízím nový poslední a předposlední díl výfuku na 110, 111, po zaříznutí asi i na 112, přidám přenosnou svítilnu LADA a barevně okopírovanou servisní příručku s fotkami na desítkovou LADU.