Re: Radkova ( Čendova) desítka

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Petr HC » čtv zář 30, 2010 18:06

radek mb píše:No,voda úplně pryč nebyla,ale 15 cm už nemůže uškodit.Sedačky jsou venku i s koberci.Koberce a ta skelnovatová isolace jsou nasáklé jak houba.Přemýšlím,že si vyrobím tu isolaci novou.

Jestli najdeš v okolí dřevařský podnik, který má dielektrickou sušárnu (mívají ji i vlnařské přádelny), tak je to záležitost na hodinku. Je to něco jako veliká mikrovlnka s ventilací. Sušený materiál nesmí obsahovat kov. A ohřeje to do max. cca 100 st.C.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod dandy » čtv zář 30, 2010 19:00

Radku, pred časom som musel "prať" zadné sedadlo z T 613, ktorá ma živila. Zákazníci mi asi dva týždne pred Vianocami vyliali snáď 3/4 litra červeného vína na zadnom sedadle. To sedadlo je molitan potiahnutý lisovaným plyšom a ver, že keď som ho vo vani vydrhol tak vážilo toľko, že som ho ledva postavil vo vani na kant. Nechal som ho do rána asi 5-6 hodín stiecť z vody, potom postavil na stoličky pred šporák a pustil ventilátor a pootvoril okno aby vzduch z trúby riadne prúdil. Sedadlo som priebežne otáčal na stoličke a po ďaľších cca 20 hodinách sa na ňom už mohli voziť ďalší zákazníci. Toľko k sedadlám.

Rovné koberce by som skúsil vyžmýkať valčekom na cesto. Možno sa smeješ, ale v podstate tým z toho filcu a iného materiálu vytlačíš asi tak 85-90% vody. Zvyšok ti rýchlejšie uschne.

A ešte poznámka, do mojej feldy asi mesiac zatekalo a pod kobercom je tak isto asi 15mm filc. Vyhodil som ho a vystrihol z karimatky náhradu a vložil pod koberec.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Uživatelský avatar
dandy
 
Příspěvky: 873
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod MartasBrno » ned říj 03, 2010 22:57

Dandy, a zjistil jsi kudy ti tam teklo? Já to tvoje téma sledoval, protože je to velice nepříjemné, ale nedokázal nijak pomoci. Neznám feldu tak dobře.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » pon říj 04, 2010 15:35

MartasBrno píše:Dandy, a zjistil jsi kudy ti tam teklo?

Do firemní také zatéká a ne málo , ale jen když stojí nějak ve sklonu jinak ne . Vždy teče pouze k spolujezdci .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod MartasBrno » úte říj 05, 2010 10:20

Hmm, brácha došel, že mu teče do pojistkovky. Že by tam teklo po kabelovém svazku co jde průchodkou do kabiny? Tedy pokud tam z té průchodky něco zbylo...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod dandy » pát říj 08, 2010 18:12

Saša píše:
MartasBrno píše:Dandy, a zjistil jsi kudy ti tam teklo?

Do firemní také zatéká a ne málo , ale jen když stojí nějak ve sklonu jinak ne . Vždy teče pouze k spolujezdci .


Doplnil som pôvodnú tému o zatekaní do felicie: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=297570#297570
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Uživatelský avatar
dandy
 
Příspěvky: 873
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

voda je opravdu nestlačitelná

Příspěvekod radek mb » sob říj 23, 2010 21:10

Páteř má být esovitě prohnutá,pro ojnici to však neplatí.Toto jsou následky mé neuvážené jízdy skrz vodu rozvodněné Jizery...
Přílohy
aa 014.jpg
aa 016.jpg
aa 017.jpg
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Cory » sob říj 23, 2010 21:16

No pekne...a co teraz? Ja by som to prevrtal na 1,6. Alebo zozenies iny motor?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod plavec » sob říj 23, 2010 21:18

V těch válcích, to je bahno, nebo to stihlo začít takle reznout? :shock:
Takže Radku, motor je kaput, nebo ho zprovozníte?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod radek mb » sob říj 23, 2010 21:27

To takhle zrezlo za tu dobu ,co to stálo.Ale když se vyklepávaly písty ven,tak to většinu rezu vzalo sebou.
Zatím se rozmýšlím,co s tím motorem,nějakým způsobem ho zprovoznit musím.Jde jen o to,dobře si ujasnit,jak to auto chci mít dlouho.Karoserie začíná korodovat a do tří let na tom bude jak kočkolap.A za ty tři roky s tím dalších 170 tisíc nenajedu.Uvidím,zítra ráno se budou čistit součástky a něco se vymyslí.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod ger007 » sob říj 23, 2010 21:28

plavče to je hniloba ! :twisted:

pride klasik a povie
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod MartasBrno » sob říj 23, 2010 21:50

Stejně to jednou shnije!

Už jsem to nevydržel :oops:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Laďuša » ned říj 24, 2010 20:40

No, prej dobrej sluha, ale tutomu motoru moc neposloužila...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod MartasBrno » pon říj 25, 2010 10:54

radek mb píše:Páteř má být esovitě prohnutá,pro ojnici to však neplatí.Toto jsou následky mé neuvážené jízdy skrz vodu rozvodněné Jizery...


Jak dopadla klika? Tenhle pohled je cost drsnej, nenapadlo by mne že takhle může vypadat ojnice. Nerozumím tomu odborně, tak bych se bál o praskliny ve válcích.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jelen » pon říj 25, 2010 11:09

O praskliny ve válcích bych se nebál, dokud píst nepraskne, ale o kliku bych se bál, určitě jí to koplo. Teď záleží, jestli dost na to, aby byla v háji.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků