radek mb píše:Asi to sem úplně nepatří, ale když už se tu mluví dnešním ranním startu. Oktávka na potřetí chytla, ujel jsem 300 m a konec, zamrznul palivový filtr.... teplota -19 st. Dnes večer, Lada 110, -15st., stála 2 dny, nastartovala asi za 3 vteřiny, po 2 ujetých km šel teplý vzduch. Tak nějak nevím, kam moje oči hleděly, když jsem desítku vyměnil za Oktávku...
ja bych to nevidel nejak cerne. oktavku po 350 000 znam a jezdi docela normalne a se startovanim asi problem moc nema. mozna by to chtelo nalit tam lepsi naftu a mozna zkusit nejaky pripravek, pokud existuje, ktery na sebe vaze vodu a spolu s nafto se spali. dale je otazkou, v jakem stavu je samotny filtr, protoze asi kdyz uz bude prostupny spatne, tak mu staci malo a zneprostupni se uplne. ale to bys mel asi vedet nejlip sam, jak zachazet s naftou v zime
u noveho stareho auta je proste potreba vychytat chyby. tezko cekat, ze to auto bude jako nove a bez problemu.