Stránka 4 z 5

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 19:18
od radek mb
Právě o tom doma mluvíme,prodat desítku,asi i šestku a nechat si jedno auto,Kalinu.Avšak dát 06 z ruky se mi moc nechce,zvlášť když je v tak dobrém stavu.I desítky bych se zatim nerad zbavoval,zvažujeme všechna pro a proti.

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 20:34
od tomCASTROL
Veverka píše:Tome tu 156 ti doporučil Huty nebo někdo kolem něj,že ano :lol: ?
Radku byla by to čest mít ve městě desítku,tu tady snad nikdo jaktěživ neviděl. :)


mno puvodne jsem chtel kappu 2.0 V5 v turbine...ale nejak z ni seslo, tak sem si rekl ze zabrousim do jinych znacek, dost laka marea nebo ta 156ka, nebo i primera ve dvojce, jisteze s hutym sem se o tom radil, rikal itala, ale na japonce nic nenamital. ale jsou to pomerne rozsirena auta ale 2110 jedna stoji akorat nekde na cervence. jinak moc videt neni. jen me stve ten malej obsah:o(

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 21:40
od plavec
radek mb píše:prodat desítku,asi i šestku a nechat si jedno auto,Kalinu

no nevím, já bych to rozhodně nedělal, radši dvě spolehlivý auta než jedno, který se může sypat od novoty, když chytneš špatnej kus. Toť můj úhel pohledu. Možná je lepší živit dvě auta (a být pořád mobilní když by jedno náhodou nejelo) než jeden extra pekáč. Tím nechci říct že kalina je jasnej pekáč, jen to, že ta možnost že budou problémy tu prostě je a v případě lady to nejni zrovna vzácnost. :cry:
EDIT: Ještě k tomu výfuku. To esíčko na konci mě dost silně připomíná favorita. Ale tak mě napadá nestál ten výfuk půlku, když je každá půlka na jiný auto? :lol:
TomCastrol: Jestli přemýšlíš jestli nějakýho takovýhohle dvoulitra nebo ladu s "usmrkanou samaráckou patnáctkou " , tak to bych o tu ladu asi moc nejevil zájem.

Kdyby přeci jen mělo dojít ke koupi desítky tak velký pozor na chlazení!!! Jakýkoliv problémy s chlazením kdyby to mělo tak doporučuju ruce pryč od toho. Viz moje téma mizí fridex. Ani po třech letech se závada nenašla a furt byly problémy.Zřejmě je prasklá hlava, či co. Dále pak porouchaná elektronika u mě : Váha vzduchu 2 kusy, lambda sonda 1 kus, zapalovací blok 1 kus.Někdy zlobí patice žárovek v zadních světlech (jsou plastový a kroutí se a někdy světlo nesvítí) někdy i v předním světle (radek mb může uvést příhodu a já už taky) .K plusům zase řeknu že desítka má automatický topení, což si nemůžu vynachválit....

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 21:49
od dmatej
Tak tak. Proto chci taky oživovat Laďku. Navíc v tahání vozejku nebo vození nákladu na střeše je nenahraditelná.

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 22:18
od Veverka
tomCASTROL píše:
Veverka píše:Tome tu 156 ti doporučil Huty nebo někdo kolem něj,že ano :lol: ?
Radku byla by to čest mít ve městě desítku,tu tady snad nikdo jaktěživ neviděl. :)


mno puvodne jsem chtel kappu 2.0 V5 v turbine...ale nejak z ni seslo, tak sem si rekl ze zabrousim do jinych znacek, dost laka marea nebo ta 156ka, nebo i primera ve dvojce, jisteze s hutym sem se o tom radil, rikal itala, ale na japonce nic nenamital. ale jsou to pomerne rozsirena auta ale 2110 jedna stoji akorat nekde na cervence. jinak moc videt neni. jen me stve ten malej obsah:o(

To je na tobe,je to o penezich,alfa pojede super,ale kamos ma 166 a blbej zamek stoji sedm tisic.ale jede to excelentne.
Edit-na ladu mame tady 3 servisy,takze v tom by problem nebyl.

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 22:45
od plavec
Veverka píše:na ladu mame tady 3 servisy

Což o to, ale jsou to opravdu dobrý servisy kde nedělaj jen krabice? Uvedu příklad: Třeba na Rozkoši tam si vybíraj.Krabice ještě udělají ale desítku viděli jen na obrázku, natož aby věděli kde to má diagnostickou zástrčku. A když člověk něco shání, tak se šéf tváří, jako když si ho vyrušiil při sexu s Pamelou Anderson (už to tu psal myslím Marťas a já to jen potvrzuju)

PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 20:14
od tomCASTROL
plavec píše:
Veverka píše:na ladu mame tady 3 servisy

Což o to, ale jsou to opravdu dobrý servisy kde nedělaj jen krabice? Uvedu příklad: Třeba na Rozkoši tam si vybíraj.Krabice ještě udělají ale desítku viděli jen na obrázku, natož aby věděli kde to má diagnostickou zástrčku. A když člověk něco shání, tak se šéf tváří, jako když si ho vyrušiil při sexu s Pamelou Anderson (už to tu psal myslím Marťas a já to jen potvrzuju)



ou ale to nebude nejakej extrem ne? nejaky veci by se tam dali udelat doma na dilne ne? a co krz ten motor? dalo by se z toho neco lepsiho udelat? nekde jsem zahlid 2110 DTMkovou a je tam pisane ze ma 190 Hp a cca 174 Nm. Ale uz tam nenapsali jak toho docilili:o(

PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 20:49
od Michal Novosad
U nás seženeš většinou 1.5 8v, nebo 16v, ojediněle 1.6.
1.5 16 V je docela vpohodě, za dobrých povětrnostních podmínek z toho vytáhneš skoro 200 km/h 8). Holt Lada není žádnej závoďák. po dálnici s tím můžeš mazat 150 kopec, nekopec a při slušné spotřebě.

servisi- Já byl v autorizovaným jen na diagnostice. Vetšinu ti opraví kdejaký vesnický automechanik (je ale potřeba ho trochu znát. je totiž pravda, že moc mechanikům se do lady nechce :? a tu dignostickou zástrčku v autor. servisu opravdu většinou nenajdou :lol: ) a nějáké věci si taky uděláš sám.

Díly můžeš objednat na dobírku z Prahy, mají hodně věcí skladem a do dvou dnů je máš doma. A ceny nejsou něják závratný, řekl bych že levnější, než třeba na Fábia

Jo, Lada má své mouchy, ale které auto nemá. Buď můžeš koupit za 50 tis slušnou 110ku, do které možná budeš muset, možná nebudeš muset v nejbližší době zainvestovat, nebo za stejné peníze koupit nějákej pekáč s 200 000 na tachometru se 100 procentní jistotou investice

já mám 112 1,5 16 V r.v. 2003 dva roky a měnil jsem jen vyrovnávací nádržku a spálilo se vinutí cívky v jednom motorku na stahování okna

ps. Plavcových zkušeností se nelekej, má snad tu nejhorší 111ku v ve střední Evropě :D

PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 20:53
od plavec
Chraň Tě ruka páně se do toho motoru hrabat pokud to bude fungovat! :lol: Nechá se udělat některý věci doma, to ano. Znám borce kterej by i na dálnici v odstavným pruhu vyměňoval těsnění pod hlavou, ale to už je opravdu extrém.
Jen je potřeba si uvědomit, že už to není klasika karbec bez všelijakých vymožeností a bez diagnostiky.Ale že už tam jsou kurvítka různých druhů.

PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 21:06
od Michal Novosad
První 110ky měly motory s karbecem, ale to se k nám snad ani nedováželo, stejně jako ty ,,sportovnější" , které upravovala firma TorgMaš MotorSport v togliatti

PříspěvekNapsal: čtv zář 09, 2010 18:24
od tomCASTROL
díky chlapi. a cenova relace? nejakej decentni kousek?

PříspěvekNapsal: čtv zář 09, 2010 19:17
od radek mb
Moje za 30 papírů... :D

PříspěvekNapsal: čtv zář 09, 2010 19:49
od plavec
Modrá za Pět. :P

PříspěvekNapsal: čtv zář 09, 2010 19:50
od tavri
Moje za 40 l :D

PříspěvekNapsal: čtv zář 09, 2010 20:02
od Vláďa B
Moje za 74.