Stránka 3 z 5

PříspěvekNapsal: stř dub 16, 2008 15:43
od tavri
Ono se to dobře vypravuje a každý si rád přidává.
Tavrii nafotili úplně suprově, přihodili si na ni pouhé 3 tisíce, necelé dva týdny visela na netu a pak si ji asi někdo koupil. To se mi zdá fér.
Nevím jak moc oškubli mého prvního majitele a kolik si přihodili při prodeji Lady...
Večer těm lidem, co stáli vedle mne a kupovali ojetého Lánoše z roku 1997 a o mnoho tisíc víc, jsem se vnitřně smál. Však oni taky kroutili hlavou, co že to kupuju.
Radost z nového vozu jsme měli společně.
Když se při brždění klepal volant (viz kotouče), nešlo pravé stahování okna (slavný motorek) a levý zadní blikač (ach ty objímky), tak se jim blbě bude nastavovat výkupní a prodejní cena vysoko. Víc závad jsem ten den nenašel a naštěstí pak ani doma.
Nějaká slevička, dárek v podobě páky na volant a pochybného autorádia, slevové a věrnostní karty, které byly k ničemu, benzín na cestu domů, však to asi znáš...

PříspěvekNapsal: stř dub 16, 2008 18:37
od JmJ
Wolf píše:
JmJ píše:Ja nic, ja zustavam u Werglu, dokud se nerozpadne,...

:D Honzo vydrz, verim, ze driv nebo pozdeji udela vyrobce z Kaliny "normalni" auto a pak bude asi muj stroj na prodej :D

Drzim :-)

tvuj superstroj to je jeste jediny mezistupen, ktery bych podnikl, nez prejdu od krychle k oblinam :-)

Dotaz ... 2110

PříspěvekNapsal: pon zář 06, 2010 19:47
od tomCASTROL
lidi přemyšlím nad koupí 2110, ale zajimalo by mě v jake cenove relaci se pohybuje nejakej luxusni kousek. jestli do 50ti tis nebo nad 50 tis. a jake s tim mate kdo zkusenosti, jestli je to poruchove atd. a jakou to ma standartni vybavu, jak je to s dilama a s jakymi se to vyrabelo motory. ja jsem nasel jen 1.6.....jinak neni to uz nejak spojeny s renaultem nebo si to nejak pletu? proste kdo budete mit cas, napiste, cim vice info nasbiram tim vic budu rad, a tim lip:-)

kazdej mi rika alfu romeo 156 nebo tak neco, ale ja bych rad tu ladku....ale vazne bych o ni chtel zjistit co nejvic :o) diky vsem moc

PříspěvekNapsal: pon zář 06, 2010 20:26
od Laďuša
tomCASTROL píše: jestli je to poruchove

Co na to říct, když téma Poruchy o tutom autě je 6. nejaktivnější na fóru i přesto, že je 2 roky zamčený.... :mrgreen:
Nicméně témat o desítkach včetně zkušeností je tu opravdu nemálo ;) Takže číst a studovat, neni snad věci, která by tu nebyla řečená...

PříspěvekNapsal: pon zář 06, 2010 21:24
od dmatej
S Renckem to ještě nic společnýho nemá, naštěstí.
Poruchy - plus mínus asi jako u všech levných "moderních" aut po roce 2000. Čidla, sondy ... Plus nějaká ta koroze navíc :-)

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 08:12
od radek mb
Tak trochu uvažuju,že bych svou 2110 prodal,ale ne z důvodu nespokojenosti,ale kvůli tomu,abych měl na akontaci na Kalinu.
Třeba já jsem s tím autem spokojenej,velký kufr,supr spotřeba.Auto je vcelku spolehlivé,vlastně mě nikde nenechalo.Není to motoricky žádný dravec,ale na běžnou jízdu v pohodě.
Kdyby byl zájem,napíšu víc.

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 12:03
od plavec
Laďušo velká sledovanost temata poruchy je taky dána tim,že jiný dílčí temata nikdo tenkrát nevytvořil.A taky tim že jsou ty poruchy specifický. Jednoduchou krabici si opravil kdekdo jednodušejc snad i bez pomoci fora.Jinak ano desítka se sype.některá míň jiná víc. Díly:něco maj na autodilykrc.cz,něco na mjauto.cz,na pop-artu a na Koněvce v Praze maj takřka cokoliv.

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 12:09
od Luděk Musil
plavec píše:na Koněvce v Praze maj takřka cokoliv.
A cokoliv Ti prodaj :axe: ... viz David a jeho koncový díl výfuku :puke:

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 14:53
od dmatej
No to bude mít ještě pokračování v pindělí, jsem na to zvědav. Blbý je, že jsem to nastříkal a že to budu muset sundavat z auta :-(
Jen by mě zajímalo, na jaký auto to teda vlastně je. Označení na tlumiči je 2110-1200010 б10 . Desítka prej nemá zahnutej vejfuk ani hák na trubce, jako tuto ...

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 16:41
od tavri
A čemu to vadí na Kalině? Má to jiný výkon, zvuk?
Proč stříkaný, to nebylo šopováno hliníkem?

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 17:05
od dmatej
Hučí to skoro jako když tam byl ten děravej, výkonově si teď jist nejsem, chystám se do Sadské na ventily. Na spotřebu to ale vliv podle všeho nemá, jel jsem kolem 6 litrů v "rychlé koloně" za OII TDI.

Povrch vypadal úplně stejně jako u původního výfuku Kaliny, i zpracování bylo hodně podobný, tipoval bych to snad i na stejnou fabriku. Tím šopováním si nejsem jist jak to má vypadat, ale řekl bych, že to žádnou povrchovou úpravu nemělo. Fotky budou za chvíli ...

Ta barva je spíš jen takovej pokus, co to udělá. Je mi jasný, že výfuky umírají zevnitř, plus tedy u Kaliny a 110 na přírubách, což by ten sprej trochu ošetřit mohl (stříkal jsem i dovnitř).

Fotky zde: http://picasaweb.google.com/lh/photo/y5 ... directlink
(plus následující ...)

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 17:23
od tavri
Tak to esíčko na konci desítka fakt nemá

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 17:24
od radek mb
Souhlasim s Tavrim,já tam tu esovitou rouru taky nemám.

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 17:29
od dmatej
Že by další kanadský žertík VAZu? :axe:
Obrázek

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 17:41
od Veverka
Tome tu 156 ti doporučil Huty nebo někdo kolem něj,že ano :lol: ?
Radku byla by to čest mít ve městě desítku,tu tady snad nikdo jaktěživ neviděl. :)