Stránka 1 z 2

Ukrainska 10tka - Bogdan

PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 15:12
od miro263
Od roku 2008 sa 10tka vyraba na UKRAINE

ale to asi viete. Boilo tam urobenych zopar zmien.

Takze foto:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
[/list]

PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 15:30
od radek mb
miro263 píše:Od roku 2008 sa 10tka vyraba na UKRAINE


Hmmm,nechci vést plané řeči,ale pokud jí budou vyrábět ve stejné "kvalitě" jako ostatní modely,tak to bude pěkná šunka.Ukrajinská sborka je fakt ničemná.
Abych nehanil,provedené úpravy v interiéru jsou krokem k lepšímu.

PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 15:37
od Cory

PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 17:44
od Puhi
:P

PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 17:57
od zelvotron
Tohle se přece dělalo už v Togliatti, je to poslední facelift z roku asi 2006, ovšem na exportních verzích se už neuplatnil.

Z tý palubky mám trochu smíšený pocity, ta stará je určitě praktičtější, tahle asi hezčí, ale ty tlačítka sou hnusný. Co je novýho na těch výplních dveří, maximálně tak vzor, protože úplně stejný mám v rv 2002...

Co je v tom za motor? Pohledově to vypadá na 1,6 8v, ale nemá to modrej blok a bandaska na aktivní uhlí vypadá jak z verze eypo 2.

(mmch, jedna taková 112 na ua značkách stojí pár ulic ode mě :wink: )

Jo a nemá to kukačky, jestli to nekuká, tak je to u mě mrtvá desina :P :lol:

PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 19:44
od Cory
zelvotron píše:Tohle se přece dělalo už v Togliatti


ale to v ktorom som sedel (teda asi aj puhi, ak neopovrhol tymto modernym strojom :mrgreen: ) bolo poskladane na UA, r.v. 2008.

PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 20:19
od radek mb
zelvotron píše:Jo a nemá to kukačky, jestli to nekuká, tak je to u mě mrtvá desina

V tom případě,daj si bacha,odpoveď sú poltopánky

PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 07:58
od miro263
Takze zmeny oproti povodnej 10tke ( vyrabanej na UA)

- pouzitie pozinku na najviac ohrozovanych castiach ( Ja som myslel za 10tky mali pozink)
- lepene celne sklo
- plynove vzpery na kapote
- vetrane brzdove kotuce
- zvyseny interval vymeny oleja na 20000km


Su to vobec nejake zmeny ? 10tky nejako nepoznam - nemal som tu cest

PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 08:20
od JmJ
Skvele. Tahle palubni deska tam mela byt presne pred 10 lety a hlavne na export.

PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 08:58
od Puhi
Cory píše:ale to v ktorom som sedel (teda asi aj puhi

nesedel, pohrdol :lol:

PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 14:44
od zelvotron
miro263 píše:Takze zmeny oproti povodnej 10tke ( vyrabanej na UA)

- pouzitie pozinku na najviac ohrozovanych castiach ( Ja som myslel za 10tky mali pozink)
- lepene celne sklo
- plynove vzpery na kapote
- vetrane brzdove kotuce
- zvyseny interval vymeny oleja na 20000km


Su to vobec nejake zmeny ? 10tky nejako nepoznam - nemal som tu cest


Lepený skla, plynový vzpěry a větraný kotouče a pozink (aspoň teoreticky) měly všechny. Tedy možný ty první karburátorový měly kotouče normální ze samary.

PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 16:45
od Raduz
miro263 píše:- zvyseny interval vymeny oleja na 20000km

To teď testuji, :D už jedu 15tisíc. :D

PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 16:50
od Maysner
Raduz píše:
miro263 píše:- zvyseny interval vymeny oleja na 20000km

To teď testuji, :D už jedu 15tisíc. :D


me bumer jeste ukazuje, ze snad 5tkm muzu na olej jet, ale budu menit. po 8tkm 8)

PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 19:32
od Michal Novosad
Mě osobně se líbí víc původní vnitřek, snad jen ty budíky a volant bych měnil :P
Tapec ve dveřích mám taky stejnej, ale někde jsem už viděl jinak tvarované boční kapsy, do kterých se vlezla i flaška.
jo a taky jsem viděl tříramenej volant (myslím že bez airbagu)

PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 20:09
od zelvotron
Michal Novosad píše:jo a taky jsem viděl tříramenej volant (myslím že bez airbagu)


jj, ten sem taky někde viděl, ale nemůžu si vzpomenout kde :mrgreen: