Kočkolap Lada 111

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Veverka » úte čer 01, 2010 19:26

2x víc poruch :o ?
Veverka
 

Příspěvekod plavec » úte čer 01, 2010 19:27

Koko Loko píše:
plavec píše: ... Ovšem kočkolap a hradní střela bude zkřížena ...
Jestli převládnou geny Hradní střely, tak Frankensteinovo monstrum bude oproti tomu pouhou dětskou hračkou :lol: .

Taky se obávám. :roll: Pokud se nepodaří vhodně nakřížit tyto dva povozy, pujdou oba za trest do lisu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod FOMA » úte čer 01, 2010 20:38

no do Jedovnic máš co dělat. :) Pokud nedorazíš s hybridem do Jedovnic,tak jsi u mě ,,mrtvej plavec,, :twisted: :D :wink:
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod plavec » úte čer 01, 2010 20:42

FOMA píše:mrtvej plavec
Tak to asi budu, neb mě spíš užije na jarní srazy než na podzimní.
Neboj, třeba zas někdy povalím na Ostravsko, tak se stavím , Kroměříž i Vyškov je docela "při cestě"
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod FOMA » úte čer 01, 2010 20:56

tož to ja,aj přespat u nás možeš...
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod plavec » stř čer 02, 2010 20:32

FOMA, Díky, samozřejmě taky kdybys jel někdy kolem můžeš se stavět i přes noc. :)
Jinak jsem vypustil chladivo a prolil motor a chladič vodou, dokud netekla čistá, To co tam bylo hádám na Tosol, nebo šílenou korozi. :roll: Při tý příležitosti jsem vyměnil vrtuli na chladiči, páč při spuštění mi to připomínalo start raketoplánu. :D
A dneska stávkoval imobilizér, vůbec mě to nechtělo nastartovat, pomohlo až odpojení a připojení baterie. :(
Přílohy
Tosol.jpg
Žeby tosol, či koroze?
Svicka.jpg
To je ta "rozbitá" svíčka
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod žež » čtv čer 03, 2010 22:04

Jinak jsem vypustil chladivo a prolil motor a chladič vodou, dokud netekla čistá, To co tam bylo hádám na Tosol, nebo šílenou korozi. :roll:

Vypustils chladič i motor? Na bloku motoru je šroub na vypuštění zbytku kapaliny, co zbyde v bloku motoru cca 1,5 - 2l. :?: :)
žež
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Příspěvekod plavec » čtv čer 03, 2010 22:13

Vytáhnul jsem spodní hadici chladiče a prolejval čistou vodou, tak mám pak ještě vytočit ten šroub z bloku? V jakých je místech?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tavri » pát čer 04, 2010 06:06

tady:
Obrázek
Je nutné sejmout zapalovací modul, proto jsem se na ten šroub vykašlal...
Vzal bych zahradní hadici a několikrát provedl vyplachovací proces, protože na to co funguje, na to se nešahá :-P
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Petr HC » pát čer 04, 2010 08:10

plavec píše:Vytáhnul jsem spodní hadici chladiče a prolejval čistou vodou, tak mám pak ještě vytočit ten šroub z bloku? V jakých je místech?

Řekl bych, že tím jsi vypláchl pouze chladič.
Hodlám také vyměnit chladící kapalinu. Podle toho, jak jsem to dělal u svých dřívějších vozů, si chci misto toho vypouštěcího šroubu dát průtokový šroub, tam hnát teplou vodu z bojleru (do zahřátého mototru) a "špínu" nechat vytékat přepadem z expanzní nádržky za běhu motoru, aby tomu výplachu pomohlo i čerpadlo na motoru (samozřejmě otevřít napno i topení). Co Vy na to ?
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Luděk Musil » pát čer 04, 2010 12:34

tavri píše:Obrázek

Jsem teď sice se svým komentářem krapítek OT, ale: koukám, že šroub se nezměnil od doby první 2101 :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Wolf » pát čer 04, 2010 13:22

Luděk Musil píše:Jsem teď sice se svým komentářem krapítek OT, ale: koukám, že šroub se nezměnil od doby první 2101 :idea: . L.

Taky jsem si všiml, ostatně i ten blok vypadá podobně, i když je motor napříč :)
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod tavri » pát čer 04, 2010 13:26

Když jsem před 7 lety měnil rezatý TOSOL za G48, tak jsem o tom šroubu nevěděl a loni na podzim při druhé výměně se mi v chladném počasí lovit šroub nechtělo. Hlavně i proto, že jsem dělal tu vodní pumpu a voda vyletěla ven tudy. Heverem jsem pak tuto stranu spustil dolů, resp. naklonil auto a nějaké dcl šly znovu ven.
Rozpojení hadice mi nedává smysl, když na druhém konci chladiče je výpustný kohoutek.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Saša » pát čer 04, 2010 15:45

Nezapomeňte na zavřený termostat :P
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Petr HC » pát čer 04, 2010 16:20

Saša píše:Nezapomeňte na zavřený termostat :P

Asi jsem měl uvést "horkou vodu do dobře zahřátého motoru".Ale i tak, když bude otevřené topeni, bude velká část vody obcházet termostat topenim.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků