Lada 111 1.5, 8V, euro2, r.v. 2000 Kočkolap. O rok starší než hradní střela.Auto jezdilo jako služebák v Brně u firmy která provádí elektromontáže. Takže to má příčníky na střeše a odnímatelný tažný.
Závady: nefunkční zadní stěrač a ostřikovač- dnes jsem opravil výměnou motorku a hadička byla jen vypadlá., nefunkční rychloměr, radiátor topení odpojen (neřeším), rádio nehraje- chybí mu totiž panel.Kdyby někdo měl náhodou panel ke kazetovýmu rádiu Sony XR-1300R beru ho. Zatím jsem ho vyndal a nahradil mým JVC.V autě nejsou ISO konektory, ale konektor pro Sony pasuje do JVC, takže už hraje, akorát koncovka kabelu od antény je opačnýho pohlaví, než by se mě hodilo. Další závady: koroze místy o síle plechu především prahy a spodky dveří . Chtěl by seřídit pedál spojky, namazat a seřídit zámky.Dirka v prostředním díle výfuku, neseřízený světla, nefunkční světýlko na zadní SPZ.3 zástěrky jsou fuč.
Líbí se mi: Modrofialová barva,Kukačky „tydyn..tydyn“ v hradní střele jsou „ku-ku..ku-ku“ , bezproblémově fungující hlasitej klakson, pohodlnější sedačky než v hradní střele, zámek zpátečky Medvěd block.Brzdí líp než hradní střela (na to že auto stálo celou zimu venku výborný) – kočkolap nemá vzadu kostky brzdí výborně, hradní střela má vzadu kostky a brzdí mizerně.
Motor: na budíku je 182 tis.km a motor už něco pamatuje, ale mechanicky se zdá bejt dobrej.Menší starter (zdá se mi že točí víc)
Převodovka: asi v háji, při jízdě má zvuk jak stará dálková Karosa řítící se 80 km/h
Maximálka nezkoušena, ale vsadím se že hradní střela by udělala víc, akorát by ji pak nikdo neubrzdil.
Plány: zřejmě použiju motor s chladičem do hradní střely a zbytek bude muj příruční sklad ND, co si budeme povídat, to je v případě Lady spíš nutnost, obzvlášť když na Koněvku a do Sadské daleko.