Napsal: pát dub 09, 2010 13:46
no tak jsem se uťuk no, diť K a A jsou skoro vedle sebe
žeby z baterkytavri píše:Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?
tavri píše:A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?
tavri píše:A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?
Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?
Luděk Musil píše:Na spínání ventilátoru je někde (např na 21044i na výstupu vody z hlavy) čidlo, které při určité teplotě dá povel řídící jednotce a ta pustí proud do ventilátoru.
zelvotron píše:A ruční spínání je nejlepší řešit právě takhle, doděláním ručního ovládání toho relátka, samozřejmě to funguje jen při zapnutým zapalování.
Antonin00 píše: a uz to nejde co s tym???auto ma najazdenych okolo 98 000 km...