2110 16V

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Raduz » pát dub 09, 2010 13:46

no tak jsem se uťuk no, diť K a A jsou skoro vedle sebe :D
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvekod timpy » ned dub 18, 2010 22:04

cafte cafte, mam dalsi pruserik s mojou 110tkou. Kamos mi pred par dnami napajal alarm a dnes som si vsimol ze mi nesvieti jedna strana parkovaciek. Poistku som vymenil (bola tam 15tka, povodna asi 5), ziarovky boli obe vypalene, ako vpredu tak aj vzadu. Este som sa na to blizsie nekukol, ale dajte navrhy v com moze byt chyba. diiiiiiik
timpy
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned dub 04, 2010 20:20
Bydliště: Poprad

Příspěvekod tavri » pon dub 19, 2010 06:13

asi hlúpo napájaný alarm

Teď si uvědomuji, že za podobnou příčinu může být připojený pípák obrysových světel.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#180533
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod timpy » sob dub 24, 2010 10:48

no konecne som sa na to pozrel a ako byva zvykom, jednoduche riesenie je spravne, vada:povytiahnute rele
timpy
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned dub 04, 2010 20:20
Bydliště: Poprad

termostat

Příspěvekod timpy » pát čer 11, 2010 11:50

ahojte, pravdepodobne mi odisiel na mojej 110tke termostat, nezopina mi ventilator, co je v tychto teplych dnoch dost neprijemne :(. neviete poradit ci sa s tym da nieco robit alebo treba kupit novy, pripadne ci tam moze byt nejaka ina chyba.
timpy
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned dub 04, 2010 20:20
Bydliště: Poprad

Příspěvekod Luděk Musil » pát čer 11, 2010 12:09

termostat nemá na funkci ventilátoru vliv ... :oops: víceméně.
Na spínání ventilátoru je někde (např na 21044i na výstupu vody z hlavy) čidlo, které při určité teplotě dá povel řídící jednotce a ta pustí proud do ventilátoru.
Takže pokud by byl vadný termostat a voda by šla jen "malým okruhem" - tak by to byl naopak povel spouštět ventilátor i při zcela studeném chladiči. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod tavri » pát čer 11, 2010 12:25

A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?
Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Luděk Musil » pát čer 11, 2010 13:00

tavri píše:Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?
žeby z baterky :?: :idea: :lol:
Samozřejmě že z akumulátoru, solo vypínač, ideálně solo pojistka. L.
Edit:
tavri píše:A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?

Tohle bude spíše na odpověď pro slaboproudaře protože tam by jsi nahrazoval čidlo teploty, který funguje na principu odporu, ale to přesněji naši elektronici.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod zelvotron » pát čer 11, 2010 15:00

tavri píše:A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?
Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?


Musel by jsi nasimulovat teplotu snímanou řj, tedy nějakým potenciometrem místo čidla teploty, hodnoty tu jsou někde na fóru jaká teplota odpovídá jakým odporu. Mě ventilátor spíná při 101°C. Ovšem nevím jestli ta snímaná teplota nemá vliv na i na řízení chodu motoru (pokud je takhle vysoká, samozřejmě za studena jo).

Spínat při vypnutým motoru, nevím k čemu by to bylo dobrý, ale muselo by se k ventilátoru přivést jak +, tak -, protože je na něm + při zapnutí zapalování a spíná se ukostřením (relátko vedle řj.). A ruční spínání je nejlepší řešit právě takhle, doděláním ručního ovládání toho relátka, samozřejmě to funguje jen při zapnutým zapalování.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod timpy » pát čer 11, 2010 16:03

Luděk Musil píše:Na spínání ventilátoru je někde (např na 21044i na výstupu vody z hlavy) čidlo, které při určité teplotě dá povel řídící jednotce a ta pustí proud do ventilátoru.


viete mi povedat kde sa nachadza to cidlo na 2110?
timpy
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned dub 04, 2010 20:20
Bydliště: Poprad

Příspěvekod zelvotron » pát čer 11, 2010 16:28

Senzor je na hlavě zepředu u 4. válce. Vedou do něj dva vodiče. Ještě je tam jeden pro teploměr na palubce, ten má jeden vodič. Už se to tu řešilo mockrát :?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » pát čer 11, 2010 20:57

zelvotron píše:A ruční spínání je nejlepší řešit právě takhle, doděláním ručního ovládání toho relátka, samozřejmě to funguje jen při zapnutým zapalování.

Takhle to asi mám na obou ladách . Jedno dělal elektrikář "Lojza" v Sadské a to druhé auto dělal asi někdo v Brně.V obou bezproblémově funguje.Jako na favoritu- přijedu do kolony a radši hned zapnu ručně ,kor teď v létě. :) v případě že zapomenu vypnout vypínač a zhasnu motor tak větrák ještě chvilku točí a pak se sám vypne.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: 2110 16V

Příspěvekod Antonin00 » pát pro 30, 2011 22:07

Som tu novy tak neviem kde mam pisat.Mam ladu 110 1.5 16v r.v. 2001.Mam taky problem ze mi ide akoby na 2 valce,klepe s celym motorom a nema vykon.neviem cim to moze byt.ma niekto podobny problem??Sviecky som vymenil na chvilku to bolo dobre,ale potom mi to robilo to iste.ked rano nastartujem auto tak pekne chyti a bezi na na tych 1500 otackach.troska sa nahreje a ked idem trebars z mesta domov tak startujem a uz to nejde co s tym???auto ma najazdenych okolo 98 000 km...
Antonin00
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte bře 15, 2011 22:00
Bydliště: Michalovce

Re: 2110 16V

Příspěvekod mirozv » sob pro 31, 2011 08:26

Čo kontrolka CE? Neskúšal si vyčítať ошибки z RJ? Inak pozri aj vlákna v hnacej sústave.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: 2110 16V

Příspěvekod plavec » sob pro 31, 2011 18:09

Antonin00 píše: a uz to nejde co s tym???auto ma najazdenych okolo 98 000 km...

Šup s tím do sběru :P :lol: Kdž už je ten konec roku, tak by to chtělo do nového vstoupit s novým autem :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků