Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: sob bře 13, 2010 21:23
od FOMA
no mám to právě na sklo a na střed :roll: a v pohodě,kdyby to blo tak výrazné jak říkáš jistě bych si toho všiml nebo někdo jiný,nicméně zaměřím se na to :roll:

PříspěvekNapsal: sob bře 13, 2010 22:06
od Michal Novosad
Mě automatika žádný problém nedělá, regulace je docela plynulá. protože mám 2112 chvíli (necelý rok) tak jsem to docela sledoval a fakt vpohodě 8)

PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 01:09
od Veverka
mě se zdá že desítka má příznívé ceny,tak je to "podvozkově" traktor jako stará řada?

PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 08:24
od zelvotron
No nevím mě ta automatika tedy taky moc nenadchla s pouštěním studenýho vzduchu, ale asi tu máme i otužilejší jedince :lol: Je možný že to třeba není u všech stejný, přeci jen byly tři druhy topení, min. tři druhy těch ovládacích krabiček a dva druhy čidel, třeba to v některejch kombinacích je snesitelnější než v jinejch a reguluje to jemněji. Třeba u verzí s pylovým filtrem stačí vypnout ventilátor a dovnitř jde pak náporem jen minimum vzduchu (až tak kolem stovky to začne trochu foukat z výdechů), ale ani u verzích bez něj tam toho vzduchu samovolně moc nejde.

Plavec: no ale půlku těch dílů má na svědomí špatnej servis a diagnostika, kdyby se ta hlava udělal hnedka, tak ušetříš ty radiátory a nepočítaně víček

Jo a ještě bych se zmínil o tom že ten stroj má velice slušnou trakci na sněhu, blátě, ap., limitem je ovšem situace, kdy podloží auto už neudrží a pevnej podklad je hloubš než světlá vejška, potom se předek zavrtá raz dva a je konec.

PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 08:41
od Erik
Je pravda, že na sněhu se s desítkovou řadou jezdí úplně báječně.

PříspěvekNapsal: úte dub 06, 2010 10:40
od tarquin
dik za postřehy