srovnání 2105/7 a 2112

Moderátor: Moderátoři

srovnání 2105/7 a 2112

Příspěvekod tarquin » pát bře 12, 2010 18:32

Zdarec,
koupil bych si hranatýho žigula ale po ekodani už je to téměř nemožný. Proto se ptám jestli má novější řada nějaký klady jak starej žigul a to především podvozek. Plánuju výlet po špatnejch děravejch cestách a žigul je na to jak dělanej. Co na to 211x ? dík
Uživatelský avatar
tarquin
 
Příspěvky: 73
Registrován: stř dub 11, 2007 09:44
Bydliště: Brno

Příspěvekod FOMA » pát bře 12, 2010 19:05

no nevím,především je to úplně jiný auto a je v něm dost,,elektroniky,, 8)
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod tavri » pát bře 12, 2010 19:59

Podvozek je bytelný, testováno rovněž na východě http://moldavsko2008.wz.cz/ a ty cesty v Moldavsku, to byly opravdu mnohacentimetrové krátery do kterých jsem padal...
Desítka má svá specifika, se kterými je nutno se vyrovnat. Horší jsou jízdní vlastnosti a stabilita vozu, s krabicemi nemám zkušenost. Co do poruchovosti je to různé, např. já nemám prakticky žádné problémy, nekteří bohužel mají jen samé trápení...
Hlavně nezakřiknout, 10.3.2010 můj tacho oznámil metu 100000 km, inu uvidíme, třeba to teď začne :)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod karels22 » sob bře 13, 2010 00:38

Vlastnil jsem 01 02 a 05ku se všema jízda i po lesních cestách, u těchto nejvíc odcházeli rejdový čepy tak po 30 až 50tis. km. Jezdím pořád podobně a na mé 112ce je najeto 117tis a myslím že jsou origo. Já ji kupoval v 66tis. Ten podvozek asi bude skutečně bytelnej, ale myslím že mám unavený pružiny, podle fotek tady kolegů je ta moje taková keclá. Díly co jsem měnil považuji za normální. Destičky rozvoďák kotouče vejfuk diody v altiku filtry a to co každé auto. Mám 8v na lpg a spotřeba 7,5l lpg(jezdím většinou sám). Co se týká stability je na tom 112 lépe, ale taky se dost naklání (bacha na gumy) už se mi stalo že jsem sjížděl z dálnice 130km/h a žiju. Nechci toto auto někomu vnucovat, ale já bych jiný nechtěl.
karels22
 
Příspěvky: 18
Registrován: úte pro 25, 2007 21:26
Bydliště: Kladno

Příspěvekod FOMA » sob bře 13, 2010 07:42

no ve srovnání s krabicemi je to fakt úplně jiný-společný mají snad opravdu jen ty brzd.válečky.
Prostě je to asi tak jako by jsi srovnával Škodu 120 s Felicií.
Co se podvozku týče je opravdu bytelný-mám najeto momentálně 89 000 a zatím se měnil pouze ,,spotřebák,,(výfuk,brzd obložení+zadní válečky,rozvody a náplně)majitel předemnou měnil zadní tlumiče a to proto že chtěl at je zadek tvrdší-a to opravdu je -v mém případě o naklánění v zatáčkách nemůže být asi ani řeč :? .
Z el.závad byl měněn předchozím majitelem krok.motorek(nedrželo to volnoběh) a musel promáznout PZ pojezd okna.
Zatím nic víc tak snad to nezakřiknu. :)
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod zelvotron » sob bře 13, 2010 09:36

Všechno potvrzuju :) Je to sice takový dost nedotáčivý (ale hodně dělají pneu) a naklánivý, ale stopu to i drží a mimo zpevněný vozovky velice odolný, nejníž je bohužel katalyzátor, ale zatím to asi problémy nikomu nečinilo. Maximálně urveš ten plech, co je pod ním, ale pokud se bude jednat o euro 3, tak stejně dřív uhnije.
Obrázek

Vpředu před motorem je solidní trubka, na který jsou uchycený podélný ramena:
Obrázek

Pod motorem je plech, sice právě pod vanou a převodovkou má výřezy, aby se dal vypustit olej, ale vana je plechová a hodně odolná, výpustnej šroub je směrem dozadu.

No a tady je ten plech po jednom ostřejším přistání na polní cestě: :oops:
Obrázek Obrázek


ale myslím že mám unavený pružiny, podle fotek tady kolegů je ta moje taková keclá.


Obrázek
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Seznam závad

Příspěvekod plavec » sob bře 13, 2010 11:04

Mohl by pomoci můj seznam závad za 3 roky:Lambda sonda 1x,váha vzduchu 2x,radiator topení 2x,zapalovací blok 1x, křivá hlava motoru,děravá bandaska na fridex i na ostřikovače, a dnes gufero na klikovce.Zpočátku taky nefunkční větrák chladiče.Lahody jako centrál a el.stahování oken se mi vyhýbají. Najeto cca 137.tis.km. Toť můj kus.Někdo má spolehlivej kočár,jinej zas katastrofální drezínu zralou na smetiště.
Jo a desítka má výborný to autom.topení.Nastavíte třeba 28 stC a ono si to tu teplotu udržuje samo
Naposledy upravil plavec dne pon bře 15, 2010 20:15, celkově upraveno 1
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Fišer Jiří » sob bře 13, 2010 14:18

Myslím,že o podvozek nemusíš mít strach,je bytelnej jako u krabic a dostatečná světlá výška je typická pro všechny naše kočáry.Jestli uvažuješ o koupi 211x,dej si pozor na první typy myslím do roku2002,jsou Euro2,což je za ekodaň 3000Kč.Je to stejně za 07,kterou nabízím v bazaru.To jen tak pro informaci :)
Lada 2171

LADA JE Můj Život
Uživatelský avatar
Fišer Jiří
 
Příspěvky: 312
Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
Bydliště: Litvínov

Příspěvekod FOMA » sob bře 13, 2010 15:00

Fišer Jiří píše:Myslím,že o podvozek nemusíš mít strach,je bytelnej jako u krabic a dostatečná světlá výška je typická pro všechny naše kočáry.Jestli uvažuješ o koupi 211x,dej si pozor na první typy myslím do roku2002,jsou Euro2,což je za ekodaň 3000Kč.Je to stejně za 07,kterou nabízím v bazaru.To jen tak pro informaci :)


pěknýý lobby :D
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod FOMA » sob bře 13, 2010 15:06

na krabici(21061)vzpomínám s nostalgií,byla to prostě klasika,hlavně to auto mělo duši(navíc jsme jej měli od nového).A měla i kvalitní plasty oproti řadě 10 a velice rád bych se s ní opět svezl,nicméně zpátky bych již však neměnil. :)
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Erik » sob bře 13, 2010 17:16

plavec píše:Jo a desítka má výborný to autom.topení.Nastavíte třeba 28 stC a ono si to tu teplotu udržuje samo


Je to skvělý jen do doby, než je žádaná teplota dosažená. Automatika pak bez varování začne pouštět do vnitřku ledový vzduch, což je dost nepříjemné. Studený vzduch proudí opět do doby, než automatika usoudí, že se zase ochladilo a přiloží. :-)
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod plavec » sob bře 13, 2010 17:20

Erik píše:Automatika pak bez varování začne pouštět do vnitřku ledový vzduch, což je dost nepříjemné
pokud máš puštěný výdechy na nohy, tak je to celkem jedno.A mě to nevadí. :-)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod radek mb » sob bře 13, 2010 17:31

Desitka je fajn auto,modernejsi nez krabice.Ja mohu porovnavat lehko,vlastnim oboji.Podvozek je urcite bytelnej,tech ran ,co schytal na ukrajinskych cestach,to se neda spocitat.Ale je treba pocitat s tim,ze uz vsechno nelze opravit doma na koleni.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod FOMA » sob bře 13, 2010 20:47

Erik píše:
plavec píše:Jo a desítka má výborný to autom.topení.Nastavíte třeba 28 stC a ono si to tu teplotu udržuje samo


Je to skvělý jen do doby, než je žádaná teplota dosažená. Automatika pak bez varování začne pouštět do vnitřku ledový vzduch, což je dost nepříjemné. Studený vzduch proudí opět do doby, než automatika usoudí, že se zase ochladilo a přiloží. :-)


Co se regulace ventilace týče,tak já a ani nikdo z osádky popř.jiných řidičů tento jev nezaznamenal :roll: no zkusím se na to zaměřit,ale nějaké výkyvy teploty jsem ještě nezpozoroval-působí to dost vyrovnaně(ale vím o čem mluvíš,poprvé a naposled jsme to zažili v klim.autobuse v Turecku kdy se bus vytopil na 25st.C a pak to seplo až teplota klesla na 18st.C-tak to byl fakt děs :x )
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Erik » sob bře 13, 2010 20:57

FOMA píše:Co se regulace ventilace týče,tak já a ani nikdo z osádky popř.jiných řidičů tento jev nezaznamenal no zkusím se na to zaměřit,ale nějaké výkyvy teploty jsem ještě nezpozoroval-působí to dost vyrovnaně(ale vím o čem mluvíš,poprvé a naposled jsme to zažili v klim.autobuse v Turecku kdy se bus vytopil na 25st.C a pak to seplo až teplota klesla na 18st.C-tak to byl fakt děs )


Tak u mě to bylo dost výrazné. Když v zimě po nějaké době teplota v kabině stoupla na požadovanou teplotu, tak automatika přepla na foukání studeného vzduchu. Možná, že když to máš na nohy, tak to není tak znatelné, ale když jsi to měl nastavené na čelní sklo nebo doprostřed, tak to bylo hodně znát. Vím, že třeba Skaloušovi to dělalo také.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Další

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků