Stránka 104 z 106

Re: 211x

PříspěvekNapsal: čtv zář 24, 2015 18:55
od Cory
Celkom dost mozna zavada teplotneho cidla (nie toho ktore ukazuje teplotu na budiku, ale to co dava hodnoty RJ). Moze ukazovat vyssie hodnoty a v tom teple sa to dostane na taku hodnotu, ze RJ vyhodnoti prehriaty motor a proste znizi vykon a vypne. Teraz neviem presne pri kolkych stupnoch to robi.

Re: 211x

PříspěvekNapsal: pon zář 28, 2015 22:07
od kozák
Dobrý den, právě jsem si koupil svoji první Ladu 2113,r. v. 2001. Cestou domů nám začala téct voda. Zjistili jsme , že právě umřela vodní pumpa. Chci se zeptat jestli jde vyměnit aniž bych musel vyndat motor. Poraďte prosím jak na to.

Re: 211x

PříspěvekNapsal: úte zář 29, 2015 07:22
od JmJ
Vodni pumpa samozrejme lze vymenit bez nutnosti tahat motor ven. Je pri tom dobre vymenit i rozvodovy remen a napaniaci kladky rozvodu. Stejne se remen musi sundat.

Re: 211x

PříspěvekNapsal: úte zář 29, 2015 16:56
od zelvotron
Opravdu 2113? To je Samara 2 která se u nás neprodávala. Ale to je jedno i tak by byl motor stejnej, je to 8 nebo 16v? Tedy sundat kryt řemene, dát kliku a vačku na značky, povolit rozvody, sundat kola vačky, aby šlo sundat spodní kryt řemene (nevím ani jestli je to nutný i u 8v), no a pak už budeš mít přístup k vodní pumpě. Vodu vypustíš zátkou na chladiči, kterou najdeš na straně u altíku. Montáž v opačným pořadí, správně napnout rozvoďák. pokud budeš měnit rozvody, potom ještě musíš sundat řemen altíku a řemenici na klikovce. A samozřejmě kladky.

Re: 211x

PříspěvekNapsal: úte zář 29, 2015 18:45
od plavec
Vodu vypustíš zátkou na chladiči, kterou najdeš na straně u altíku.

Jen podotknnu, že zátka vypadá spíše jako menší vodovodní kohoutek. :)

Re: 211x

PříspěvekNapsal: stř zář 30, 2015 04:02
od kozák
Děkuji za rady, auto je Lada 21113, jsem se uklikl.

Re: 211x

PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2015 15:00
od kozák
Dobrý den, mám ještě jeden dotaz: má Lada 111 zdířku OBD II na diagnostiku? Dík

Re: 211x

PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2015 15:42
od JmJ
kozák píše:Dobrý den, mám ještě jeden dotaz: má Lada 111 zdířku OBD II na diagnostiku? Dík

Vetsinou ano, starsi mely nejaky jiny typ konektoru. Je tusim nekde vlevo pod volantem nebo proste v tech mistech.

Re: 211x

PříspěvekNapsal: čtv říj 01, 2015 18:19
od zelvotron
Starší měly zásuvku GM-12, novější mají normální OBD 2 konektor, řekl bych spíš mírně vpravo pod volantem v místě mezery mezi sloupkem řízení a palubkou.

Re: 211x

PříspěvekNapsal: sob říj 03, 2015 04:14
od kozák
díky

Re: 211x

PříspěvekNapsal: pát pro 25, 2015 20:10
od zelvotron
Tohle pamatuju z novin, nechápu ale proč sem si to auto potom koupil, dokonce vícekrát :mrgreen:

O kvalitě dílenského zpracování Lady 110 hovoří seznam závad,které se během více než tisícovky testovacích kilometrů u vozu projevily: občas vypověděl službu cyklovač stěračů, nešly otevřít zadní dveře, upadl stěrač čelního skla, jednou se spálila žárovka směrového světla, pravé zpětné zrcátko nešlo ideálně nastavit a nepravidelně problikávala kontrolka dobíjení akumulátoru.


Zdroj: http://auto.idnes.cz/lada-110-je-daleko ... 00M045Y06B

Re: 211x

PříspěvekNapsal: sob pro 26, 2015 07:42
od plavec
Zajímavé, že mě potkaly úplně jiný závady, než je uvedeno (Tebou vystřiženo ) v článku. :rolleyes: :lol:

Re: 211x

PříspěvekNapsal: sob pro 26, 2015 12:17
od tavri
My všichni jsme si ten skvost koupili vícekrát :-D

Re: 211x

PříspěvekNapsal: sob pro 26, 2015 15:13
od mirozv
Je nás tu takých viac :laughing6:

Re: 211x

PříspěvekNapsal: sob lis 11, 2017 17:50
od zelvotron