211x

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Skalouš » pon bře 21, 2005 08:07

Neni zač. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Ještě řemen

Příspěvekod Erik » úte bře 22, 2005 06:42

Má se řemen nějak šponovat v období mezi výměnou? U 21061 jsem napínal rozvodový řetěz, ale tady nevím . Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod Skalouš » úte bře 22, 2005 07:27

Mě ho po 45000km nějak dopínali, ale vím prd jak.
Zdál se jim podle zvuku volnější, tak se tam koukali.
Nevím vůbec, jak by měl být napnutej...atd.
Ani pořádně nevím, kde bych ho v autě hledal.
Ale tuším, že bude od řidiče směrem dopředu. :-)
Já jsem jen prostý uživatel a servis mi dělaj na Mělníce.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wolf » úte bře 22, 2005 07:30

Skalouš píše:Ani pořádně nevím, kde bych ho v autě hledal. Ale tuším, že bude od řidiče směrem dopředu. :-)

Mnohdy muze byt i na opacne strane, pokud si nekdo vozi nahradni v kufru :D :D :D . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Skalouš » úte bře 22, 2005 07:39

Teď mě malinko trápí jiný problém: když hodně říznu pravoúhlou zatáčku doleva, tak mi něco bouchá u pravého (víc zatíženého) zadního kola.
Aby to bouchalo musím pravoúhlou odbočku projet skoro šedesátkou, takže při běžné jízdě jiného člověka by k tomu ani nedošlo. (Rychlost je na hranici těsně před tím, než začnou v zatáčce na suchém asfaltu kvičet gumy) Tak mám pocit, že se mi to auto snaží naznačit, abych jezdil pomaleji. Chybí mi ještě 2000km (cca měsíc) do prohlídky po 75000km, ale než půjdu do servisu, nechám někde na STK "proklepat" tlumiče, jestli není zakopanej pes tady. Už mi jeden zadní tlumič odešel asi po 40000km.
Tohle ale není stížnost na Ladu. Tlumiče jen nevydrží moc dlouho můj způsob jěždení. U Š125 jsem je taky měnil po 2 letech - déle mi tam žádné nevydrželi. Ale vzhledem k tomu, že před zpomalovacím prahem zrychluju na 60km/h, aby to moc nehoupalo a před dírama nebrzdím, tak to považuju za přiměřenou životnost. A tady mám ještě pořád tři tlumiče původní. (po třech letech mé laskavé péče)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Skalouš » úte bře 22, 2005 07:42

Pro Wolfa:
Tímto způsobem jsem jednou měl dvoumotorovou Ladu.
(Vezl jsem jeden motor kámošovi)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Re: Ještě řemen

Příspěvekod Wolf » úte bře 22, 2005 07:47

Erik píše:Má se řemen nějak šponovat v období mezi výměnou? U 21061 jsem napínal rozvodový řetěz, ale tady nevím . Erik

Eriku, ja Ti mohu odcitovat prislusnou stat z noveho Tumy, kterou mam cerstve. Resi to Samaru, ale asi v tom nebude rozdil :

Stejne jako u retezoveho rozvodu, doporucuje vyrobce napinat i rozvodovy remen kazdych 10 000 km. Postup je obdobny (jako u retezu - moje pozn.) : sejmeme horni kryt rozvodu, povolime srouby konzoly napinaci kladky, poootocime klikovym hridelem o dve az tri otacky. Napinaci prizina se automaticky postara o dostatecne napnuti remene. Upevnovacimi srouby zajistime spravnou polohu napinaciho mechanismu.

Tolik citat, snad Ti to pomuze. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod dmatej » úte bře 22, 2005 09:24

Skalouš
Teď mě malinko trápí jiný problém: když hodně říznu pravoúhlou zatáčku doleva, tak mi něco bouchá u pravého (víc zatíženého) zadního kola.


Netvrdím, že je to ono, ale mě to takhle bouchalo, když mi odešlo pravý zadní ložisko na 2101. Když jsem vytáhl poloosu, zjistil jsem, že je úplně na sračku - kuličky vyběhaný drážky, jak jezdily po hraně a z boku ten plast byl rozřezanej na kousíčky. Prostě se vyvalilo. Najel jsem na tom asi 800km, než jsem to vyměnil. Ložisko mě stálo 110 Kč, práce odpoledne - částečně u Křížka, páč nemám autogen na nahřátí
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Erik » úte bře 22, 2005 09:29

Wolfe a skalouši, díky. Pojedeme v červenci do Chorvatska a tak chci ještě před odjezdem zajet do Mělníka na diagnostiku. Ten řemen vezmu při tom. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod Skalouš » úte bře 22, 2005 19:02

Jeď radši do Bulharska - byl jsem tam loni a před třema rokama.
Jednou jsem mezi to vložil Chorvatsko a už bych tam nejel.
Je to tam drahý a pláže samej šutr a ježek.
Těch cca 1000km, o které je to dál než Chorvatsko se bohatě vyplatí.
Sk.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Vaclav » úte bře 22, 2005 22:18

Skalouš píše:Mě ho po 45000km nějak dopínali, ale vím prd jak.
Zdál se jim podle zvuku volnější, tak se tam koukali.
Nevím vůbec, jak by měl být napnutej...atd.
Ani pořádně nevím, kde bych ho v autě hledal.
Ale tuším, že bude od řidiče směrem dopředu. :-)
Já jsem jen prostý uživatel a servis mi dělaj na Mělníce.

Napínací rolna je na výstředníku.Povolí se matka na čepu,do děr na prostředku rolny nastrčíš něco jako vidlici aby šlo zapáčit,pootočíš abys natáhl řemen a utáhneš.Skutečně,ta věc se rozkládá v prostoru od řidiče směrem dopředu :D :D poněkud vpravo V.
Vaclav
 

Příspěvekod Vaclav » úte bře 22, 2005 22:25

Skalouš píše:Teď mě malinko trápí jiný problém: když hodně říznu pravoúhlou zatáčku doleva, tak mi něco bouchá u pravého (víc zatíženého) zadního kola........


Moc utažený šrouby kol+volnější ložisko.V.
Vaclav
 

Příspěvekod Skalouš » stř bře 23, 2005 07:34

Pro Speedyho:
Servis na Ladu je v Bulharsku v pohodě.
Rumunsko a Maďarsko jsem při cestě neřešil.
Člověk zase nesmí být moc velký pesimista.
Moje Laděna už byla v Chorvatsku i v Bulharsku a v pohodě.
Martina měla smolíka, mě ta plečka zatím nikde nenechala.
Jediná závada, která byla příčinou nepohyblivosti auta se mi stala před servisem na Průběžný v Praze a do servisu jsem dojel setrvačností. (Utrhlo se ovládání spojky.)
Prostě klika. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Skalouš » stř bře 23, 2005 07:44

Pro Václava:
A to si jako mám povolit kolo? Co když ho pak ztratím? Nebude mi chybět? :-) Tuhle jsem ztratil jedno kolo u přívěsu s koňma a dost mi chybělo. Zaplaťpanbůh byl dvounápravový, takže mi nechybělo zase tak moc a dalo se s tím v pohodě zastavit.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Vaclav » čtv bře 24, 2005 18:48

Skalouš píše:Pro Václava:
A to si jako mám povolit kolo? Co když ho pak ztratím? Nebude mi chybět? :-) Tuhle jsem ztratil jedno kolo u přívěsu s koňma a dost mi chybělo. Zaplaťpanbůh byl dvounápravový, takže mi nechybělo zase tak moc a dalo se s tím v pohodě zastavit.


Když ztratíš kolo u dvoukoláku,ztratíš 50% kol.U čtyřkoláku je to pouhých 25%.Mělo by to být lepší.Ale není.Samosebou ne volný kola,jenom nepřetažený.V.
Vaclav
 

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků