211x

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod dmatej » pon bře 28, 2005 13:59

Neboj, tak zle nebude. Pokud vím, dovozce se zrovna o marketing nestará, proto prodej vypadá tak, jak vypadá. Četl jsem (a kdysi i viděl na primě) jiný recenze, kde Ladu spíš chválili - kritizovali (cca v r.2001) zastaralý design a absenci posilovače, která se prý překvapivě neprojevovala až zas tak kriticky ani při parkování (nicméně chyběl). Chválili brzdy, a pružnost motoru.

Zkus třeba tohle:
http://auto.mototesty.cz/2001/4Q/auto/110-111-112.htm

Řekl bych, že je to mnohem objektivnější recenze... 8)
Naposledy upravil dmatej dne pon bře 28, 2005 14:43, celkově upraveno 1
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod čmelák » pon bře 28, 2005 14:38

to jako este verite tem zvastum? :lol:
Flipper Tom vam rekne o tom neco...
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod dmatej » pon bře 28, 2005 14:40

Tenhle je lepší - možná jsou to taky žvásty, ale na mě působí celkem důvěryhodně...přečti si to.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Skalouš » úte bře 29, 2005 06:24

Pro Speedyho ad2):
Vůbec nechápu, jak jsem s tak hrozným autem mohl bez problémů 3 roky jezdit. (2111 16V) A navíc si příští rok chci koupit nové a zase 2111. Nestala se někde nějaká chyba? :-)
SK.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Skalouš » úte bře 29, 2005 09:52

Speedy, sleduješ i fóra u jiných značek? Zajímalo by mě srovnání.

Koukal jsem na ruské forum a závad je tam jak nasr...
Je ovšem potřeba vědět, že Lada vyrábí dost velké množství vozů 211x.

Kdybych zvažoval nákup něčeho, jako je 2112, tak bych váhal i mezi jinými vozy s "malým" kufrem. (Logan, Daewoo-Chevrolet)
Logan má sice blbé (zastaralé a nevýkonné) motory (oproti Ladě) a bez příplatků prakticky žádnou výbavu, ale prodá se toho tu víc a tak se to tu bude víc "hýbat". 2111-kombík je pro mě od Lady pořád nejzajímavější a nenapadá mě nic, kromě ojeté Oktávie kombi, co by mohlo být z mého pohledu Ladě konkurencí.

Moji dva známí, co mají škodovky (Fabie, Oktávie) a jezdí s nimi v podobném režimu, jako já, tak na ně nadávaj. (30-50tkm/rok a pod plynem) Například kámošce na Fabii v záruce měnili motor. Ale je fakt, že ona rychlosti pod 160km/h nepovažuje za jízdu a má tam jen 1,4l. Takže její motor dostává asi podobnou koprovku, jako ten můj.

Prodejce u CS Auto Lada trvá na jejich tabulce spotřeby, tj. že 16V žere méně než 8V.

Já s 16V jezdím poměrně rychle a neúsporně a přesto mi průměrná spotřeba vychází 8,6l/100km. (na LPG to bylo 10,2l/100km, ale LPG už nepoužívám pro jeho poruchovost a lenost) Pro srovnání: se Škodou 125L jsem jezdil za 12l LPG/100km.

Nepotřebuju totiž v autě plynulou regulaci plynu a brždění, mě by stačil přepínač OTEVŘENO x ZAVŘENO. :-)

A myslím, že tady na fóru není nikdo, komu by to žralo víc benzínu než mě. Nebo snad je?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod dmatej » úte bře 29, 2005 13:44

Kdybych na to měl....

Kolem mě je asi 5 lidí s Peugeoty, všichni si je chválí - a je to docela pěkný svezení. Chválí si i servis a spolehlivost. Háček je v tom, že oni vydělávají dost přes 20tis. měsíčně a můžou si ten servis dovolit. Vlastníma rukama na auto ale nešáhnou, když se něco stane, hurá do servisu.

Ladu 2112 a spol. bych ojetou za tyhle peníze asi nekoupil. Kdybych měl na novou, za nějakých 250tis. bych do toho asi šel. Rozhodně spíš než do fabky :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Pro Speedy

Příspěvekod Erik » úte bře 29, 2005 13:55

Ahoj Speede, myslím si, že jsi to v závěru posledního příspěvku vystihl. Záleží, co od toho auta očekáváš. Máš pravdu, že když vedle sebe postavíš ta dvě auta (LADA a PEUGEOT), tak jako lepší auto vyjde asi ten Peugeot. Ale je to o tom, mít na servis, ND apod. Já mám také= 2111, r. v. 2000, najeto přes 49 tis km. No a krom jedné závady - vadné čidlo klepání nemám problém. Ten Peugeot bude určitě lepší na pohodlí, zpracování.... . Ale pořád si myslím, že LADA je držák, který jde udržovat za přijatelné náklady. Co se týká vzhledu, tak to je individuální věc. O motoru bych vůbec neuvažoval. Ten je poedle mého nejpovedenější z celého auta. Podvozek je také v pohodě, kovaná ramena jsou kovaná ramena.... :-) Ale samozřejmě to není auto na reprezentaci. Je to poctviý pracant.
Mimochodem známému nedávno odešla na peugotu řídící jednotka. Věru radost z toho neměl......
Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Re: Pro Speedy

Příspěvekod JmJ » úte bře 29, 2005 14:45

Erik píše: Je to poctviý pracant.
Mimochodem známému nedávno odešla na peugotu řídící jednotka. Věru radost z toho neměl......
Erik


Muj znamy ma Peugeota 405 z roku tusim 90 ci tak nejak a jen do teho mizi penize. A dily samozrejme z vrakace. Nedvano mu chytla elektrika v motorovem prostoru. Hasici a tak... ale auto jezdi. Plasty misty trochu dolamane, motor na volnobeh nejak pozlobuje, cudliky na zajisteni dveri uz nejsou... no ale jezdi to. Muj Wergl je starsi, asi o neco min jety ale jeste nehorel a cudliky na dverach ma vsechny ;-)

Ale priznam se, kdyz sem Wergl I rozbil, uvazoval sem o 405tce...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod franta » úte bře 29, 2005 16:20

nazdar chlapci, hlavně speedy. přidám se k Vaší diskusi. Já sám mám 2112 16v teď je tomu jedenáct měsíců najeto 20500km při spotřebě 5,8l/100km. Auto je zcela bezproblémové. Ta recenze nebo co to bylo na tom auto impulzu byla zaplacena vw, protože takové kraviny co tam sesmolili, jsou zarážející a mají za úkol jen pošpinit vše kromě fábie. Já pokud srovnám ladovku s 16v fábií(služební,2auto), tak docházím k podobně strašným závěrům, ale pro fábii(vysoká spotřeba, malá dynamika do 4000ot. jezdí hůř něž favorit, malý vnitřní prostor pro cestující na všech místech a potom hlavně vzadu, ze mě už si dospělá osoba nesedne, tvarové zhotovení předních plastových prostor je přímo strašné, nikde žádná rovná plocha, stupidní přepínač světel za 3000,-, věčné poruchy, zadní ostřikovač, zadní brzdové světlo, praskající žárovky, vybité baterie, stabilizárory, posilovač řízení, prorezlé 5 dveře a mohl bych pokračovat). Fábie vítězí jenom v tom, že má airbagy. A to je dost málo když byla o 150000,- dražší.
Už několik majitelů fábií mě řeklo, že ta koupě bylo nejhorší rozhodnutí jejich života. Ale hodně lidí si ji chváli. Prostě tohle nemá cenu řešit. Kup auto jaký chceš a uvidíš. 4 pažouti jsou někde jinde.
Pokud chceš hodně muziky za málo peněz, kup ladu a nedej na řeči okolí.
Franta
franta
 
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Znáte léčbu ?

Příspěvekod Jirka K » úte bře 29, 2005 16:28

Začínám na sobě pozorovat jakýsi druh úchylky, kterou se odlišuji od 99 % běžné populace. Líbí se mi Lada 2111 (ne že by ten design byl kdoví jakej, že ....), zejména její poměr výkon/cena (srovnatelný móóóóóžnááá s Loganem). Na druhou stranu moje stará, 2107, vypadá v interiéru mnohem lépe ...

Jenom se bojím, když se rozloučím s milovanou sedmičkou, jestli si nebudu za pár let rvát vlasy, protože budu šťastným majitelem vrzající, pískající mrchy, s palubní kontrolou ohlašující každý výmol, a která se sprzněným 1600 motorem 16V žere jak tank a kromě každoroční výměny shnilého zadního stěrače budu muset shánět nálepky jako jeden mladý pan doktor v Básnících ...

Chtěl bych slyšet od co nejvíce z vás opravdová NEGATIVA (vím, že to půjde těžko), abych se mohl rozhodnout objektivně ....
Jirka K
 

Příspěvekod franta » úte bře 29, 2005 16:52

Jirko, opravdu rád bych Ti pomohl s těmi negativy, ale já jsem je zatím nezaznamenal. Řekl bych, že jediné problémy měla martina a další byly spojené s lpg.
Franta
franta
 
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvekod Skalouš » úte bře 29, 2005 17:55

Dneska jsem se objednal na servisní prohlídku po 75000km a ta plečka jako by to slyšela mě nechala v 17:00 viset na Roztylech. A nechytá a nechytá.
Ta svině líná, namísto toho, aby tam dojela v termínu objednání 11.04.2005 po svejch, se zítra ráno poveze na odtahovce. V Mělníce to ještě nevědí, tak jsem zvědavej, co budou říkat, když jim to tam nechám na dvoře. Jsem docela zvědavej, co tomu je a kdy to bude opravené.
Chtěl jsi negativa, máš je. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod franta » úte bře 29, 2005 19:38

Ty brďo, a máš tam benzín? To byl jen fór.
Franta
franta
 
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvekod Skalouš » úte bře 29, 2005 19:45

Krmil jsem tu svini už 15000km Shell V-Powerem 95.
Hlásí asi tak 1/4 nádrže vobluda zmlsaná.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Skalouš » úte bře 29, 2005 19:46

Uvidíme, co tomu řeknou na Mělníce, zítra napíšu.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků