Stránka 3 z 4

PříspěvekNapsal: sob říj 31, 2009 21:40
od FOMA
no podívej esi startuješ,cvakne to a kontrolky zhasnou tak je chyba v baterii nebo v kontaktu,....pokud ti to tak dělalo i před výměnou baterie tak je chyba jinde a ne v baterii(zřejmě svorka nebo ukostření)
no a pokud startuješ a udělá to,,cvak,,a kontrolky stále svítí tak je chyba ve spouštěči(ve startéru)
..no a pokud je to ten první případ a baterie je nová je i možné,že ti to neco vybíjí ale to hravě zjistíš proměřením,ale že by bez nějakého zásahu ,,jen tak z ničeho,,tak to asi ne ,spíš spytuj svědomí co jsi na autě naposledy prováděl.. :wink:

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 10:22
od dmatej
V Příbramě jsem byl v sobotu, nic jednoduššího, než vzít měřák a proměřit to snad ani není ...
Nepanikař a měř. Stačí ti multimetr za dvě sta, užiješ ho určitě i jinde.

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 10:24
od ursusarctos
tak kluci je víte kde.Je to startér,protože mi kontrolky svítí dále a přes kabely to nejde.(jo píšu bez brýlí tak případné chyby neřešte a ještě držím svého 8měsíčniho broučka.píchli mu ouško.)nevíte jestli tam jde ze samary starter,dival jsem se na ceny a fakt paráda.Co stojí když tak repase.a jak se to vyměnit.ja na tyhle věci jsem levej.Svědomí mam čisté,protože auto je servisované,pokaždé bylo v servisu.diiky chlapi :!: :!: :cry: :idea:

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 11:13
od FOMA
Nevim kolik má toho za sebou,ale v drtivé většině se vyplatí oprava,poněvadž to bude určitě blbost a to bud uhlíky nebo opálené kontakty ve spínači,jako nouzovku v případě krátkých uhlíku zkus startér lehce poklepat kladívkem uhlíky se trochu uvolní a dosednou a budeš vědět hned na čem jsi.

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 11:31
od ursusarctos
Aha.jo a jak se to vyndavá já to nikdy nedělal.

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 11:41
od FOMA
no já to na 2111 taky ještě nevydělával :) ,ale rozhodně si před vyjmutím odpoj baterku(-pól),zdali se ke spouštěči dostaneš se zhora nevím :roll: ,možná budeš muset pod auto a sundat i šusplech..,ale nedíval jsem se na to- při troše štěstí by jsi jej mohl vydělat jen zhora :wink: ,...no ale pokud jsi nejsi moc jistý nebo jsi to nikdy nedělal tak ten spouštěč jen vymontuj a dej raději odborníkům,to není žádná ostuda 8)

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 11:45
od ursusarctos
Aha tak ti děkuji já se nato podívam,když tak někoho kdo to umí když mi to nepujde

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 13:44
od ursusarctos
Bez uspěchu venku je zima jak v malím rusku.ze zhora sundám jen kryt u volantu a konec kabelů atd.ze spoda se dívat nebudu,páč by mi nastydli ledviny.tak odborník.neumí to nahodou někdo

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 13:48
od Hurikán
Nepročítal jsem všechny příspěvky, ale než to začneš rozebírat, tak se ještě zeptám: Když zkoušíš startovat - cvakne to ve starteru? Příp. zkoušel's změřit napětí na tenkém ovládacím drátu, který vede do startéru? (Napětí na něm je jen v okamžiku kdy klíčkem startuješ) Mohlo by se totiž stát, že budeš úplně zbytečně demontovat startér a závada přitom může být jinde. Např. mohlo odejít spínací relé startéru, nebo bude někde uvolněný kabel. Takže to zkus nejdřív proměřit. Můžeš si ušetřit plno zbytečné práce. ;)

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 14:37
od ursusarctos
halvně nemam čím to proměřit.Cvakáni sliším,ale nic.jsem na to levý

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 14:49
od Petr HC
Hurikán píše: ... zkus nejdřív proměřit. Můžeš si ušetřit plno zbytečné práce.

Teď jsem se byl podívat jak to vypadá a řekl bych ,že přístup ke starteru je mnohem snažší než u "krabice". Pro proměření jak radí Hurikán stačí vyndat vzduchový filtr - je to ten slabší červený vodič na elektromagnetu starteru a když by měl jít starter ven, tak vyndat ještě baterku a je tam shora místa několik "habadějů". Relé starteru jsem bohužel nenašel, ale jestli je tam co ho tuším podle směru čv vodiče (pod akumulátorem), tak bych se ani nedivil ,kdyby "odešlo". Edit : "proměřit" to stačí žarovkou.
Jo a ať se ten "brouček ursusartosíček" brzo uzdraví.

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 15:54
od Saša
Dva kusy drátu a žárovku . Jeden přímo k tomu slabému káblíku na startéru a druhý na kostru . Po otočení klíčku do "Start" se musí žárovka rozsvítit . Pokud né je vada mimo startér , pokud ano je vada v startéru .

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 19:38
od Vláďa B
ursusarctos píše:ze zhora sundám jen kryt u volantu

To u volantu kam strkáš klíč není startér, ale spínací skříňka. Startér se nachází pod kapotou u motoru.

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 20:11
od miro263
Na kalinu som nasiel prirucku kde je rozkereslene dokonca ako sa rozobera starter, altik apodobne.

Na 2110 som nasiel toto:

http://nnm.ru/blogs/andrey1979/vaz-2110 ... ografiyah/

a toto:

http://nnm.ru/blogs/omnomn/avto_vaz-211 ... ografiyah/

Zjavne sa jedna o identicke knihy.

No snad Ti to pomoze. ( netahal som ich ani nepozeral co tam je)

M.

PříspěvekNapsal: ned lis 01, 2009 20:20
od zelvotron
Mno pokud někdo hledá startér pod volantem, tak neberte si to špatně, ale měl by se na cokoliv radši vybodnout, natož si kupovat měřák to je poukázka do krchova. Startér ze Samary nejde, má jinou přírubu. Roztlačit, roztáhnout, pustit z kopce jsi to zkoušel, chytne to (je třeba deaktivovat imobilizér)? Nemáš náhodou příbuzný v Český Třebový? :shock: