Stránka 3 z 4

PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 20:42
od plavec
adman píše:Neviete niekto o nejakej takej 110 tke ?|

Vime, ale je až v Prahe :-( http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 11/8000780

PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 21:50
od zelvotron
Mu pošli to tvoje, ne? Kastle je až na pár děr navíc v pohodě :-P

LADA 110 na predaj na suciastky

PříspěvekNapsal: pát dub 30, 2010 07:49
od adman
Ahojte,

zatial to vyzera tak, ze tu moju Ladenu predam na suciastky. Najlepsie niekomu z okolia Presov, Kosice, Bardejov, pretoze je nutny odtah. Cena 300 Eur, pripadne dohoda. Motor, plechy, skla, elektrosustava, tri disky (2+1 rezerva) aj pneu ALL SEASON, atd. v dobrom stave. Pri rychlom jednani do 1 mesiaca SPZ aj TP v cene.

Zaujem o kupu Lady 110 roky 1998-2000

PříspěvekNapsal: pát dub 30, 2010 17:05
od adman
Tak som tu znova. Velmi seriozne mam zaujem o kupu Lady 110. Najlepsia ponuka by bola Presov a okolie, aby sa neplatilo vela za prepis. Ale moze byt aj iny okres ako KE, BJ, MI, TV, SK a pod. Preto sa obraciam najma na Presovcanov a ludi z okresu Presov, pripadne na tych, kto pozna niekoho z tohto okresu a vie, ze by chcel predat Ladenu z nasledujuceho dopytu. Kupim LADU 110 z rokov 1998-2000, najlepsie verziu GTE 1.5 (nie 16 V) v cene cca 800 Eur. Prosim, skuste ponuknut. Verzia GTE nie je podmienkou, ale budem rad ak sa vo vybave nachadza central, elektr. ovladanie okien, prip. aj zrkadiel. Nevadi ani nejaka ta korozia, ale zasa aby to nebolo auto ako z Flinstonovcov (deravy, zhnity, podvozok), neposkodene. Srdecna vdaka za pripadnu pomoc. Ak tu tento prispevok nepatri, ospravedlnujem sa, ale skusam sa dostat k dalsej Ladenke aj prostrednictvom tohto fora. Este raz vdaka.

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 09:34
od plavec
adman píše:Velmi seriozne mam zaujem o kupu Lady aj s dobrym motorom.

S dobrým motorem jich je jen velmi VELMI málo. :-(

Mas pravdu Plavec

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 11:22
od adman
Preto som ten prispevok malinko upravil

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 13:44
od zelvotron
plavec píše:
adman píše:Velmi seriozne mam zaujem o kupu Lady aj s dobrym motorom.

S dobrým motorem jich je jen velmi VELMI málo. :-(


Proč by jich bylo málo, já nevím o žádný se špatným, kromě tvojí...

Jaký jsou rozdíly v těch výbavách? Já mám třeba GTe ale neřek bych že se to liší od třeba GLi, sem doteď myslel, že to jen jednu chvíli jinak značili ;)

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 16:02
od adman
Zelvotron, ono ja som povodne myslel, ze kupim Ladu s motorom chybnym ale este dobrou kasnou a prelozim motor z mojho. Uz som sa vsak rozhodol, ze kupim druhy a kym budem mat ten,tak pomenim co bude vadne na novom a zvysok stareho rozpredam. Pripadne predam stary v kuse a co bude treba do noveho, tak uz pripadne kupim.

Ci sa tyka verzii 110tok, vcera som bol pozriet v ramci okresu jednu 110 Le z roku 1999 a ta mala napr. len manualne ovladane zrkadla aj okna, bola bez zadneho spojlera.Aspon moja GTE ma vsetko v elektrike, navyse aj elektricky ovladane veko kufra. Teda rozdiely vo verziach mozno budu, aj ked napr. asi po roku 2000 vyrabala LADA 110tky verzie s elektrickymi oknami namiesto 4x iba 2x el. okna a zadne okna uz iba manualne. Priora sa uz tiez vyraba pokial viem co sa tyka ovladania okien iba v prednej elektrike.

Ta 110 co som ju bol pozriet sice mala dobry motor, ale nejako rozheganu qalt paku a nebola v nejakom dobrom stave. Ta moja ked som ju kupoval pred rokom bola v ovela lepsom stave a az na jedno okno vsetko fungovalo a dodnes funguje. Tak sme si napokon vcera neplacli. V opacnom pripade by som mu vysolil aj tych 800 Eur co pozadoval. To nic, pockame, mozno sa zasa daco pritrafi.

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 16:36
od zelvotron
jj, ono taky záleží na zemi prodeje, třeba u nás se prodávali se všema oknama el. ovládanýma od začátku do konce, v Německu myslím taky.

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 19:45
od plavec
zelvotron píše:Proč by jich bylo málo, já nevím o žádný se špatným, kromě tvojí...

Možná málo sleduješ problémy kolegů. :wink: Unikající voda- s tim jsou legendární problémy (netřeba se rozepisovat) a měl je skoro každej.
Volnoběh- každou chvíli se tu někdo ptá co s tím, že to "nedělá dobrotu"
Váhy vzduchu a zapalovací bloky- taky jich tu pár odešlo.
A jako takovej stálej problém bych povznesl to co měl nebo ještě má Čahoun, jak mu to jelo docela dobře a překročil teplotu motoru přes určitou hodnotu a jelo to totálně na hovno.

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 19:49
od zelvotron
To sou detaily :lol:

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 20:05
od plavec
zelvotron píše:To sou detaily :lol:

Ale docela podstatný detaily. Oni i v Sadský tvrděj že desítkou se VAZ moc nevyznamenal.A to už je co říct.

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 20:09
od radek mb
plavec píše:Unikající voda- s tim jsou legendární problémy (netřeba se rozepisovat) a měl je skoro každej.
Volnoběh- každou chvíli se tu někdo ptá co s tím, že to "nedělá dobrotu"
Váhy vzduchu a zapalovací bloky-


To jsou všechno věci kolem motoru,pokud jde o motor samotný,tak mechanicky je v pohodě.
plavec píše:Oni i v Sadský tvrděj že desítkou se VAZ moc nevyznamenal


To teda ne, to s nima souhlasim.

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 20:15
od zelvotron
Mě řekni s čím se vaz za posledních dvacet let vyznamenal...Ale nojo mě nedošlo, že tím Plavec myslí potíže s řízením motoru atd, já taky myslel "železo". Mimochodem ošibok nět už 14 dní a 60 kilometrů :)

PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 20:20
od plavec
radek mb píše:To jsou všechno věci kolem motoru

To je fakt, ale taky maj někdy (dost často) dost mizernou kvalitu.
radek mb píše:pokud jde o motor samotný,tak mechanicky je v pohodě

Jak který, ten muj ne. Jak se do něj jednou začalo vrtat, tak to bylo horší a horší. A kdo tomu motoru rozumí? Pár lidí v republice.
Pokud vše funguje jak má, tak je to radost a těm šťastlivcům jen přeju co nejdelší bezproblémovej provoz.Pokud ale něco začne, do šrotu s tím!Nebo si připravit ranec peněz, kýbl nervů a rok dovolený. :D