Stránka 2 z 4

PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2009 11:09
od Cory
hladina brzdovej kvapaliny?

PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2009 11:17
od radek mb
Cory píše:hladina brzdovej kvapaliny?


Taky mě to napadlo,že to indikuje nedostatečnou hladinu brzdovky.

kontrolka

PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2009 11:17
od plavec
adman píše:Ahojte, tak som tu zasa s otazkou k tej mojej 110tke. Co indikuje na palubnej doske kontrolka cerveny vykricnik v kruhu ? Len predpokladam, ale istotu nemam, ze je to indikator rucnej brzdy. Pretoze mi tato kontrolka od istej doby svieti pocas jazdy bez prestania. Tusim, ked som siel dolu kopcom na volnobehu, tak zhasla. Inak v kuse vysvecuje. Moze byt zaseknuta rucna brzda alebo nejaky iny pruser ? Auto sa sice chova ako pri "skakacom benzine" ale moze to byt aj z mojej strany chyba, ked nedobre doslapnem spojku. Neviem. Vdaka za rady.

Kontrolka ruční brzdy je červený písmenko "P" v kruhu. Červený vykřičník v kruhu signalizuje málo brzdovýý kapaliny, proto se Ti při jízdě z kopce zhasla- hladina se náklonem "pohnula"
EDIT: Máte štěstí, že jsem šel právě kolem :) Pozice 15

PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2009 12:04
od adman
Chlapci dik srdecne za Vase odpovede. Plavec, vdaka este navyse aj za graficke praktikum :O) Dam vediet, ako to dopadlo.

PříspěvekNapsal: stř říj 07, 2009 21:35
od Hurikán
Už se ví, jak to dopadlo?





Snad to vlivem nedostatečného množství brzdovky nedopadlo špatně. :mrgreen:

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 07:31
od zelvotron
Pravda, nějak dlouho nepíše :hrob: :oops:

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 09:54
od adman
Ahojte, ospravedlnujem sa, ze som nenapisal ako to dopadlo. Nastastie nie som dead :O), ale akosi bolo toho dost ineho na praci. Bolo to skutocne nedostatkom brzdovky v nadrzke. Teraz vsak svieti znova, ale nevsimol som si, ze by mi niekde brzdovka tiekla. Dolejeme a uvidime :O) Teraz zacala pre zmenu presmykovat spojka, asi bude treba vymenit lamelu.

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 10:06
od Hurikán
adman píše:Ahojte, ospravedlnujem sa, ze som nenapisal ako to dopadlo. Nastastie nie som dead :O),

Nic se neděje. ;) Hlavně, že nejsi dead. :D

adman píše:Bolo to skutocne nedostatkom brzdovky v nadrzke. Teraz vsak svieti znova, ale nevsimol som si, ze by mi niekde brzdovka tiekla. Dolejeme a uvidime

Nevím, jak přesně má desítka řešené brzdy ani kolik brzdovky jsi dolil. U krabic je ale normální, že s postupným opotřebováním destiček klesá hladina kapaliny. Jestliže jsi tedy dolil jen "kapku", nikde opravdu nic neteče a kontrolka se rozsvítila, viděl bych to na běžný pokles hladiny vlivem ojetí destiček. ;)

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 10:10
od Saša
Když je v nádobce málo kapaliny , koukni jestli někde neteče (nesákne) a koukni na stav brzdovšých destiček . Jestli jsou "sjeté" tak kapalinu nedolévej (nebo jen velmi málo) , protože když jí doleješ na "MAX" značku , tak při výměně destiček kapalina z nádobky vyteče .

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 19:27
od tavri
Po každé výměně je beztak záhodno odvzdušnit. Takže dolít na MAX.

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 19:49
od Laďuša
Výměna destičeknezasahuje do hydraulických obvodů, takže jestli ta brzdovka neni přestárlá a pedál neni měkkej, tak bych neodvzdušňoval :)

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 20:42
od Hurikán
Odvzdušnění při výměně destiček je opravdu zbytečné. Zato výměna kapaliny není od věci, protože se v systému zvíří a přesune otěr z pryžových částí a může způsobit postupné poškození nějakého dílu. Nová čistá kapalina je přeci jen lepší a jistější. ;)

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 20:48
od žež
Odvzdušnění při výměně destiček je opravdu zbytečné. Zato výměna kapaliny není od věci, protože se v systému zvíří a přesune otěr z pryžových částí a může způsobit postupné poškození nějakého dílu. Nová čistá kapalina je přeci jen lepší a jistější. ;)

100% SOUHLAS!!! 8)

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 22:18
od tavri
Když už má člověk sundaný kolo a dělá brzdy, tak k tomu ovzd. šroubu není daleko...
Brzdovka časem vodnatí a stárne právě v místě největšího ohřevu resp. změny teplot, tedy ve třmenu/válečku a měla by jít ven.

A som zasa pesochodec

PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 16:58
od adman
Ahojte,

mam velmi smutnu spravu. Na cestach bude o jednu 110 tku menej. Dnes sme v Kosiciach vrazili do obrubnika ale tak, ze sa ohla zadna napravnica, predny zaves lavy je tiez v cudu, navyse sa posunul ram. Oprava aj s nahr. dielmi by vysla cca na 600-700 EUR, mozno aj viac a to sa uz neoplati. Havarijnu poistku na 10 rocne auto vam nikto neda.

Este je jedna moznost, ak by som zohnal dobru 110tku, ale s pokazenym motorom. Vymenil by som z tej mojej motor a slo by sa dalej. Neviete niekto o nejakej takej 110 tke ?| Najlepsie este aj z roku 1998, uplne by stacilo.