LADA 110, 1.5 8V, 1998

Moderátor: Moderátoři

LADA 110, 1.5 8V, 1998

Příspěvekod adman » pon čer 08, 2009 19:45

Ahojte,

asi pred 2 tyzdnami som kupil LADU 110 atd, :). Vyzera to ako perfektne vozidlo. Caka ma teraz vymena vzduchoveho, palivoveho a olejoveho filtra + vymena mot. oleja.

Teraz nejake chyby.

Hned po otoceni klucom v zapalovani sa rozbehne nejaky ventilator nad zadnymi sedadlami. Takto, voz ma nejaku teplotne nastavitelnu poloklimu, ked mam nastavenych cca 20 stupnov, tak musim otvorit okno. Ked nastavenie teploty pretocim az na koniec "cervenej zony", tak ten ventilator ide tichsie ale nikdy sa to nevypne. Na paneli mam sice tlacitko ktore by mohlo symbolizovat klimu (su na nom tri sipky v kruhu) alebo cosi podobne, ale po jeho stlaceni sa uz nic nedeje, nedojde ani k vypnutiu toho ventilatora. Som treti majitel, druhy majitel sa udajne vozil pri stiahnutom okne. Mozno sa s tym pohral prvy majitel a prerobil si to podla obrazu svojho, ale ja to chcem dat spravit autoelektrikarovi. Neviem vsak ci s tym vobec pohne. Nemam ani manual, teda ho nemam ani ako nasmerovat.

Taktiez mi nefunguje klakson, na palubnej doske mi asi nejde ukazovatel zaradenej rucnej brzdy (ak tam vobec je). Bez manualu je veru tazko :shock: Taktiez sa mi nespusta jedine prave zadne okno, ale tam moze byt len nejaka drobnost.

Ako celok je to fajn auticko, uvidim co este vyskoci v ramci programu Urob si sam :)

Mozno mi s tou klimou budete vediet poradit. Tu som zatial nijaky podbny problem nenasiel.

Vdaka.
Přílohy
14582997_t.jpg
14582997_t.jpg (3.93 KiB) Zobrazeno 7373 krát
14582995.jpg
14582998_t.jpg
Toto je ta moja krasavica este u predchadzajuceho majitela :)
14582998_t.jpg (4.51 KiB) Zobrazeno 7373 krát
uz nepojazdna Lada 110, 1.5 , benzin, 1998, zhanam dalsiu
adman
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon čer 08, 2009 18:39
Bydliště: Prešov

Příspěvekod zelvotron » pon čer 08, 2009 20:12

Vítám tě a gratuluju.

Ten ventilátorek na strope žene vzduch na čidlo od automatickýho nastavení teploty. Měl by se vypnout v krajních polohách ovladače teploty (modrej a červenej puntík), aspoň u novějších to tak je.

Ten blok s kruhovýma ovladačem pak podle toho hýbe elektromotorkem s klapkou, která v určitým poměru rozděluje vzduch, kterej jde do kabiny přímo a kterej jde přes těleso topení.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod DJW » pon čer 08, 2009 21:09

Ahoj, vitaj v klube :)

Rozober tu ciernu skrinku a prestrekni to WDckom, nie je to trvala oprava, casom zacne znovu, ale aspon docasna pomoc.
Na vela podobnych drobnych much tu najdes navody, takze citaj, citaj, citaj (skor ako zalozis novu temu).. A usetris kopec prachov za servis.

Kedze si z Presova, na Ukrajinu to mas na skok, inak vyzera to ze ja tam budem chodit castejsie, nabuduce mozme skocit spolu.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod Erik » úte čer 09, 2009 06:33

To tlačítko se třemi šipkami v kruhu by mělo být na vnitřní cirkulaci vzduchu. Jinak o nefunkčním stahování oken tu nějaké čtení najdeš.
Nastavená teplota spolepracuje s tím čidlem, jak otom psal Zelvotron. Ale nechladí to, jen to topí. Já měl opačný problém, že i v zimě mi přišlo, že to topilo méně. Ta teplota na jednotlivé stupně na tom kruhovém červenomodrém ovládači teploty, tak se nechá ještě korigovat, když vytáhneš celý ten blok ovládání topení a z boku je šroubeček, kterým si můžeš teplotu bd zvednout nebo snížit.
Hodně štěstí a spokojenosti s Ladou.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod zelvotron » úte čer 09, 2009 07:34

Ještě k tomu tlačítku s kolečkem co je vedle ovladačů teploty a větráku. Jak píše Erik je to vnitřní cirkulace, když je zmáčknutý nasává to vzduch z prostoru přihrádky v palubce, když zmáčknutý není tak zvenku. Ty by jsi ho měl mít vzhledem k roku výroby skoro jistě zapojený, novější modely to tlačítko mají nefunkční nebo už ho vůbec nemají, protože mají jiný topení.

To jestli máš auto s vnitřní cirkulací poznáš snadno: ze sacího potrubí musí jít taková (většinou bílá) tenká hadička do takovýho válečku na stěně (koberci) co je mezi motorem a kabinou, odkud ta hadička vede dál směrem k pravýmu tlumiči a mizí za tím kobercem. Do toho válečku taky vedou dva dráty. (zkráceně: ta klapka co přepíná vnitřní cirkulaci je ovládnaná podtlakem ze sání přes elmag. ventil)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod adman » úte čer 09, 2009 09:27

Dik chlapi,

sa to konecne vyjasnuje s tou elektrinou a topenim :D

Dnes som kupil olej Valvoline 10W-40 dufam ze bude OK. Taky mi ktosi poradil. Predchadzajuci majitel jazdil dost malo, teda nemenil ani olej, caka to na mna :)
uz nepojazdna Lada 110, 1.5 , benzin, 1998, zhanam dalsiu
adman
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon čer 08, 2009 18:39
Bydliště: Prešov

Příspěvekod Raduz » úte čer 09, 2009 16:20

Gratuluji, sem si myslel ze spíš začneme s desítkovou řadou vymírat, ale koukám že se docela rozrůstáme :D

Je zajímavé že každý kdo 10. koupí tak se hned se ptá co to je, já už točím 92.tis km a nevím o ní, asi se budu muset podívat jestli vůbec funguje :D

Volnomyšlenkář dokonce po ní pojmenoval své vlákno :mrgreen:
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvekod plavec » úte čer 09, 2009 17:08

Raduz píše:sem si myslel ze spíš začneme s desítkovou řadou vymírat, ale koukám že se docela rozrůstáme

Taky si říkám.
adman, Zdravím Tě přeji hodně kilometrů bez poruch a nehod.A neboj občas Ti z toho auta něco upadne, ale to vůbec nevadí, ono je tam stejně polovic věcí navíc. :lol: Ne, dělám si srandu s tím padáním.
Větráček jsem naolejoval olejem na šicí stroje a jízdní kola.Ovšem je to jen dočasné řešení.
To okno si myslím je zbytečný dávat do servisu spravit.Sundáš vnitřní kliku dveří (pod zaoblenou plast.krytkou povolíš dva šrouby na křížák), pak odšroubuješ dole ten černý plast- ten kryt repráčku a kapsu v jednom - opět křížák- jeden menší v rohu u toho repráčku pak samotnej repráček (4x menší křížák)a pak větší 3šrouby dole na tom lemu, povytažením dostaneš tu kapsu dolů a pak jen vyšroubovat "camprdlík" na zamykání dveří a strhnout tapec dolů (je tam na stromečkách), Možná tam pak budeš mít černou folii a jseš u toho mechanismu a uvidíš co a jak :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod adman » pát črc 03, 2009 22:03

Chalani, doteraz dik za kazdu pomoc a radu.Ta moja Ladenka - Nastenka ide ako "perun" :O) . Este mam vsak (zatial) jednu otazocku:

Vdaka tomu, ze nemam ziaden manual, netusim, na aky tlak mam hustit pneumatiky? Co uvadza vyrobca, pripadne aky tlak v pneu 110tke vyhovuje ? Este raz vdaka :)
uz nepojazdna Lada 110, 1.5 , benzin, 1998, zhanam dalsiu
adman
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon čer 08, 2009 18:39
Bydliště: Prešov

Příspěvekod plavec » sob črc 04, 2009 12:18

správnej tlak mi přijde tak 2,1 předek a 2,0 zadek.na dveřích zevnitř máme nálepku (v rohu) a tam se mi zdá máme každej stejnak jiný hodnoty. :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod miro263 » sob črc 04, 2009 14:58

BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

Příspěvekod Vláďa B » sob črc 04, 2009 19:00

Vítej mezi námi. Co se týká tlaku v pneu, na dveřích u řidiče je tabulka s hodnotama. Já mám 112 a je tam u předních i zadních tlak 2,0.
Vláďa B
 
Příspěvky: 124
Registrován: ned led 18, 2009 19:27
Bydliště: Bohdíkov 44

Příspěvekod Chester » sob črc 04, 2009 21:45

Vláďa B píše:předních i zadních tlak 2,0.

i já se hlásím k těmto hodnotám :)
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 848
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Příspěvekod Milo » pon srp 03, 2009 12:08

ahojte ja som dával tlak na 2at. ale na pohľad boli dosť mäkké tak ich tlačím na 2,2
a mam aj manuál /knižku/ ale tam som sa tlaky nedočítal ani pri dverách som ich nenašiel - mám 111
Milo
 
Příspěvky: 7
Registrován: pon srp 03, 2009 08:17
Bydliště: Zilina

Příspěvekod adman » ned srp 23, 2009 11:02

Ahojte, tak som tu zasa s otazkou k tej mojej 110tke. Co indikuje na palubnej doske kontrolka cerveny vykricnik v kruhu ? Len predpokladam, ale istotu nemam, ze je to indikator rucnej brzdy. Pretoze mi tato kontrolka od istej doby svieti pocas jazdy bez prestania. Tusim, ked som siel dolu kopcom na volnobehu, tak zhasla. Inak v kuse vysvecuje. Moze byt zaseknuta rucna brzda alebo nejaky iny pruser ? Auto sa sice chova ako pri "skakacom benzine" ale moze to byt aj z mojej strany chyba, ked nedobre doslapnem spojku. Neviem. Vdaka za rady.
uz nepojazdna Lada 110, 1.5 , benzin, 1998, zhanam dalsiu
adman
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon čer 08, 2009 18:39
Bydliště: Prešov

Další

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků