Stránka 1 z 9

ČERNÁ SKŘÍŇKA

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 10:27
od Volnomyšlenkář
Zdarec palec,
zdědil jsem 2110. Rok výroby 1999 najeto 5000. Jsem z ní docela nešťasnej.
Myslím, že toto auto je zkáza motorismu. Zlatej favorit. Jediný co se mě "líbí" je rychlá odezva ne sešlápnutí plynu-uvidíme do spotřeba.
Vedle vnitřního osvětlení je ČERNÁ KRABIČKA-k čemu tam prosím je??
KUJU

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 11:40
od Chester
Zdravim nového člena, v té krabičce je teplotní čidlo.

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 12:11
od zelvotron
Gratuluju k vozu, asi za 45.000 km se odtamtud začne ozývat vrčení, je v ní totiž i malej vetráček. :)

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 12:12
od Volnomyšlenkář
Kuju za vyjasnění,
ještě jedna drobnost. Rád bych mou novou ruskou milenku trochu zkulturnil a chtěl bych na ni prdnout LITÁ KOLA. A nějak jsem se zalekl dvou hrotu jak ve předu , tak vzadu na bubnech. K čemu to tam je? Co když to oddělám- co mě upadne :shock:
Popřípadě muže mě někdo poslat tip na pěkné liťáky hodíci se na Ladu.
KUJU

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 12:12
od Atex
Proc je to skaza motorismu? kvuli krabicky?

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 12:15
od dmatej
Hroty jsou kvůli středění disků a kotoučů, stejně to má i většina FIATů.

Liťáky jsou taky velmi podobné FIATu, jen rozdíl 0,5mm ve středu. Určitě se sehnat dají.

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 12:25
od Volnomyšlenkář
Zkazá je to proto, že pokud vemu v potaz rok výroby a to jak je toto udělaný-výbava dílensky zpracování, kvalita plastů,.... tak je koncentrace smrtelná 8)

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 12:37
od Volnomyšlenkář
dmatej píše:Hroty jsou kvůli středění disků a kotoučů, stejně to má i většina FIATů.

Liťáky jsou taky velmi podobné FIATu, jen rozdíl 0,5mm ve středu. Určitě se sehnat dají.



A budou mě v něčem ty hroty omezovat??

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 13:17
od Cory
mozno nie, mozno ano, podla toho ake kolesa zozenies. Ja mam fiatacke a tie hroty nezavadzaju, pretoze je tam pre nich urobene miesto. Ak by zavadzali, tak sa daju nahradit obycajnymi skrutkami, ale da sa jazdit aj bez nich, len montaz kolesa bude obtiaznejsia

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 15:21
od Atex
Volnomyšlenkář píše:Zkazá je to proto, že pokud vemu v potaz rok výroby a to jak je toto udělaný-výbava dílensky zpracování, kvalita plastů,.... tak je koncentrace smrtelná 8)


jj dik, ja se jen ptal, temhle autum nerozumim :-)

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 18:15
od Raduz
Mám dvoje liťáky letní a zimní, a je to v pohodě, hroty pomáhají usadit hlavně plecháč, který má dírky.
Jinak gratuluji, a k té zkáze, člověk musí něco překousnout, nikdy není tak špatně aby nemohlo býti ještě hůře. :D

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 19:40
od Volnomyšlenkář
Raduz píše:Mám dvoje liťáky letní a zimní, a je to v pohodě, hroty pomáhají usadit hlavně plecháč, který má dírky.
Jinak gratuluji, a k té zkáze, člověk musí něco překousnout, nikdy není tak špatně aby nemohlo býti ještě hůře. :D


Máš pravdu :!: , taky ten život tak beru. :wink: Jen jsem tím chtěl naznačit, že bych si toto auto nikdy nekoupil.
Taky by jses určitě bál jezdit v autě ze kterýho PŘES ZPĚTNÉ ZRCÁTKO nevíš ven.

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 19:43
od Volnomyšlenkář
dmatej píše:Hroty jsou kvůli středění disků a kotoučů, stejně to má i většina FIATů.

Liťáky jsou taky velmi podobné FIATu, jen rozdíl 0,5mm ve středu. Určitě se sehnat dají.

Co znamená toho půl milimetru?? Jako rozteč děr??

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 19:45
od Volnomyšlenkář
zelvotron píše:Gratuluju k vozu, asi za 45.000 km se odtamtud začne ozývat vrčení, je v ní totiž i malej vetráček. :)


Mě se tam při otočení klíčkem cosi ozve.
K čemu je tam ten teploměr??

PříspěvekNapsal: úte kvě 26, 2009 19:45
od Raduz
Přijeď na sraz, ukážeš problémy a mi ti je vysvětlíme, řekneme ti kde co je a uvidíš že si LADU oblíbíš!!! :D