ČERNÁ SKŘÍŇKA

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Saša » čtv čer 18, 2009 09:36

Tak rádio zapojte "na" centrál jak já v 043 . Prostě zamknete a vše co je elektrické se vypne (zajedou okna , zhasnou , světla , zmlkne rádio a je to) . Pro případ spánku v zamčeném autě a puštěném rádiu tam dejte "překlenovací" vypínač . Některá rádia (SONY všechny) májí volitelný mod (vypnutí/nevypnutí) při "aktivaci" klíčkem a i v případě vypínání klíčkem jde tlačítkem zapnout i bez klíčku .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Volnomyšlenkář » úte čer 30, 2009 09:41

Když už jsem založil toto téma s podivným názvem, tak toho zase využiju.
Zajímalo by mě kam nejlépe připojit signalizaci zapnutých světel.? :oops:
Volnomyšlenkář
 
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
Bydliště: BCE

Příspěvekod Volnomyšlenkář » úte čer 30, 2009 09:58

Volnomyšlenkář
 
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
Bydliště: BCE

Příspěvekod Saša » úte čer 30, 2009 10:26

A proč tam nedat rovnou automat .
Pípák jde zapojit několika spůsoby , jde oto kdy chceš být informován o "problému" . Při otevření dveří nebo po vypnutí motoru . Jsou to jem dva dráty .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Volnomyšlenkář » úte čer 30, 2009 11:05

Saša píše:A proč tam nedat rovnou automat .
Pípák jde zapojit několika spůsoby , jde oto kdy chceš být informován o "problému" . Při otevření dveří nebo po vypnutí motoru . Jsou to jem dva dráty .


přemýšlím co bude lepší,. Asi to dát na dveře.??
Volnomyšlenkář
 
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
Bydliště: BCE

Příspěvekod Raduz » úte čer 30, 2009 15:01

Když už jsem založil toto téma s podivným názvem, tak toho zase využiju.
Zajímalo by mě kam nejlépe připojit signalizaci zapnutých světel.?

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=8417


až se budeš nudit tak si pročti toto: http://forum.ladaklub.com/index.php?c=15 najdeš tam spousty zajímavého :D
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvekod Jelen » úte čer 30, 2009 17:40

Volnomyšlenkář píše:Asi to dát na dveře

nedoporučuji, zajel jsem takhle jednou s přítelkyní do lesa, docela dlouho jsme tam pobyli (za dne, nevšim jsem si, že svítím), neotevírali jsme dveře a ejhle, najednou kleklo rádio a hurá, baterka totálně vytřískaná. Ještě, že jsem měl v kufru náhradní. Proto doporučuji zapojit na klíček.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Cory » úte čer 30, 2009 17:43

Myslim, ze vtedy si na svetla duplom nemyslel :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod plavec » úte čer 30, 2009 17:55

To záleží jestli Volnomyšlenkář bude taky jezdit často s přítelkyní do lesa. :D
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » úte čer 30, 2009 17:56

njn, halt nedostatečná ochrana (před vyflákáním baterky) + nedával sis pozor (na světla), to je pak raz dva
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Luděk Musil » stř črc 01, 2009 04:58

Než jsem si pořídil ATS (automatické rozsvěcení/zhášení světel) měl jsem tento (chytrý) pípák zapojenej na klíček.
Otočil jsem klíčkem - nic, nastartoval jsem - začal řvát, rozsvítil jsem světla - ztichnul, vypnul jsem motor - začal řvát .... chytrá mašinka .... pořídil jsem ho v době, kdy byla povinnost svítit "v zimním čase" - tak tam byl i přepínač léto/zima :D . L.
PS: za pípák dáš dvě kila a musíš dál manipulovat s vypínačem, za ATS pětikilo a máš od světel klid - vypínač je stále ON ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Volnomyšlenkář » stř črc 01, 2009 06:17

Luděk Musil píše:Než jsem si pořídil ATS (automatické rozsvěcení/zhášení světel) měl jsem tento (chytrý) pípák zapojenej na klíček.
Otočil jsem klíčkem - nic, nastartoval jsem - začal řvát, rozsvítil jsem světla - ztichnul, vypnul jsem motor - začal řvát .... chytrá mašinka .... pořídil jsem ho v době, kdy byla povinnost svítit "v zimním čase" - tak tam byl i přepínač léto/zima :D . L.
PS: za pípák dáš dvě kila a musíš dál manipulovat s vypínačem, za ATS pětikilo a máš od světel klid - vypínač je stále ON ...


To zni luxusně. Ale najde se nějakej dobrodruh, aby tu popsat zapojení??
Volnomyšlenkář
 
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
Bydliště: BCE

Příspěvekod Volnomyšlenkář » stř črc 01, 2009 06:18

Jelen píše:
Volnomyšlenkář píše:Asi to dát na dveře

nedoporučuji, zajel jsem takhle jednou s přítelkyní do lesa, docela dlouho jsme tam pobyli (za dne, nevšim jsem si, že svítím), neotevírali jsme dveře a ejhle, najednou kleklo rádio a hurá, baterka totálně vytřískaná. Ještě, že jsem měl v kufru náhradní. Proto doporučuji zapojit na klíček.


Ono na stranu druhou sedět v autě s rozsvícenejma světlama, tak kde je provoz není zcela na závadu:-))
Volnomyšlenkář
 
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
Bydliště: BCE

Příspěvekod Luděk Musil » stř črc 01, 2009 06:36

Volnomyšlenkář píše:To zni luxusně.
To sice ano,
Volnomyšlenkář píše:Ale najde se nějakej dobrodruh, aby tu popsat zapojení??
ale u každého takového "přístroje" máš namalovanou schému, ze které zjistíš co, kdy, odkud, kam, proč .... :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Raduz » stř črc 01, 2009 10:55

Volnomyšlenkář píše:Ale najde se nějakej dobrodruh, aby tu popsat zapojení??

Když se podíváš na ten odkaz tak je tam namalovaný na který dva piny ten bzučák máš připojit!!!
Nevím co chceš více!!!!
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků