Luděk: taky sem na to prvně koukal, ale je to tak, slovy: třicet ampér, ještě je tam jedna 25A a pak pár 20A...a pak už jen nuda 15, 7,5 a 5.
Radek: to platí obecně, kolikrát už sem si řikal "že sem se do toho sr.l"
Tady k tomu něco je:
http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhi ... erejj.html
Funkci jsem pochopil tak, že na pojistce (F5, 1 - pojistkovka) je stálý napětí, stejně tak na silovým kontaktu relé (11 - umístěný zezadu na plastovým držáčku na pojistkový skřínce). Zapnutím zapalování (2) dojde k sepnutí relé (11) a tím k puštění napětí na spínače jednotlivých oken (3, 4, 9, 10) a a přes ně k motorkům (5 až 8 ). Vždycky jsem si řikal k čemu je tam to relé, když celej systém je "mechanickej", všechno se odehrává přímo ve spínačích - přepólování i spínání (bez relátek, protože to by tam musely bejt 4). Ale asi tam musí bejt, aby těch 30A nešlo přes spínačku.
Jsou teda dvě možnosti: Vyřadit relátko 11 a propojit napevno bíločernej a modročernej vodič do něj vedoucí (barvy podle obrázku).
Udělat ruční spínání relátka 11 přivedením +12V na oranžovej vodič (nebo místo něj). Ale asi tam dát diodu, aby přes ten oranžovej vodič nešel proud zpátky do spínačky, případně někam jinam, kam nemá (mohly by se tím zapnout další věci).