ČERNÁ SKŘÍŇKA

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvek od Raduz »

Volnomyšlenkář píše:
zelvotron píše:Gratuluju k vozu, asi za 45.000 km se odtamtud začne ozývat vrčení, je v ní totiž i malej vetráček. :)


Mě se tam při otočení klíčkem cosi ozve.
K čemu je tam ten teploměr??


Ono to taky je individuelní já už jedu na 92.tisíc a je zticha.
Patří to k tomu topení co si šteluješ teplotu na palubce uprostřed.
®; Člen LKCS
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Volnomyšlenkář píše:
dmatej píše:Hroty jsou kvůli středění disků a kotoučů, stejně to má i většina FIATů.

Liťáky jsou taky velmi podobné FIATu, jen rozdíl 0,5mm ve středu. Určitě se sehnat dají.

Co znamená toho půl milimetru?? Jako rozteč děr??


stredova dira

kdyz budes shanet hliniky tak roztec sroubu je 4x98, stredovou diru ma lada 58,6mm. fiaty, lancie apod maj 58,1mm. pokud mas moznost soustruhu muzes stocit naboje ci kola, pokud ne tak se to da obrousit pilnikem
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

[quote="Raduz"]Přijeď na sraz, ukážeš problémy a mi ti je vysvětlíme, řekneme ti kde co je a uvidíš že si LADU oblíbíš!!! :D[/quote
Anebo budeš ještě víc nešťastnej až Ti řeknem co Ti všechno může odejít oproti favoritu :lol:

Jinak gratuluji k novému povozu.A je to o tom, že lada je sice hůř dílensky zpracovaná(lícování dílů apod), pokud ale nemáš rád industriální dizajn tak to nebude nic pro Tebe.Rozhodně ale dřív zrezne ten favorit než Lada, mám oba povozy tak to vidím před očimaVětšinou si ji kupují lidi, kteří měli žigulíka, jsou věrní ladě.Anebo chtěj levný auto s levnými náhradními díly.A jsou ochotni ji kdeco odpustit. :wink:
Těch půl milimetru bylo myšleno středová díra.Rozteč je 4x 98 mm.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvek od Raduz »

plavec píše:Anebo budeš ještě víc nešťastnej až Ti řeknem co Ti všechno může odejít oproti favoritu :lol:

PESIMISTO!!!!
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Raduz, Když vidím vše nejhůř, tak mě pak docela potěší, když to nakonec tak není a že může být ještě hůř. :wink: Beru to takle.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

plavec píše:Raduz, Když vidím vše nejhůř, tak mě pak docela potěší, když to nakonec tak není a že může být ještě hůř.


Geniální - smím to citovat? :lol:

Ty šrouby se dají vyměnit za jiné s obyč. nízkou hlavou, nebo je tam dokonce nedat vůbec, ale to je celkem fuj řešení, protože pak všechno drží na šroubech kola a nasadit ho tam je peklo.

Jinak auto je to celkem úsporný a živý. Uvidíš až narazíš na agresivního fabiatika - oni jim ty 75kW čtrnáctky totiž nejedou :twisted: . Uvnitř je místa málo, proto mám Kalinu, kde je místa hafo, i když se to zvenčí nezdá ;-)

S korozí je to celkem dobrý - po 10 letech sem tam flíček, to ujde. Mě na Kalině reznou stěrače :D . Vídám ale oktávky s víčkem nádrže na šrot. Takže spíš bez víčka .... :)
Za tu cenu bych si nestěžoval ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Tak ten šroub je tam hlavně proto aby tam držel kotouč nebo buben, když se sundá kolo, vzhledem k tomu, že to auto bude nejspíš prakticky nový, tak by se to možná i stát mohlo, protože jinak je spíš problém opačnej (když to chce člověk sundat). Pevnostně to drží stejně kolový šrouby, u některejch aut je tam ten pojistnej šroubek dokonce jen jeden ;)

Víčko nádrže na octě je z plastu, ne? Ale okolo něj to někdy rezatý mají, ale rozhodně míň než desítky jinde :(

Jinak doporučoval bych, když už máš v rukou takovej zachovalej kus, ošetřit dutiny a spodek.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Volnomyšlenkář
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
Bydliště: BCE

Příspěvek od Volnomyšlenkář »

zelvotron píše:Tak ten šroub je tam hlavně proto aby tam držel kotouč nebo buben, když se sundá kolo, vzhledem k tomu, že to auto bude nejspíš prakticky nový, tak by se to možná i stát mohlo, protože jinak je spíš problém opačnej (když to chce člověk sundat). Pevnostně to drží stejně kolový šrouby, u některejch aut je tam ten pojistnej šroubek dokonce jen jeden ;)

Víčko nádrže na octě je z plastu, ne? Ale okolo něj to někdy rezatý mají, ale rozhodně míň než desítky jinde :(

Jinak doporučoval bych, když už máš v rukou takovej zachovalej kus, ošetřit dutiny a spodek.


Se spodkem se počítá a dutinama taky, Jen na to teď nejsou peníze. Už jsem musel koupil poslední díl výfuku nové letní pneu-zimní časem. Někdo se musí podívat na brzdy páč když brzdím, tak mě málem vypadne volant z ruky jak se rozvibruje.
Holt když auto stojí 10 let v garáži a jezdí se s ním pojížďky(jen v létě), tak to tak dopadá.
Tudíž stále nevím, mám-li být štastný či nešťasný. :shock:
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

urob z neho ulozenku, veterana, uvidis ake budu tieto auta za par desiatok rokov vzacne, budete moct s hurikanom chodit na veteranske stretnutia a tak ... neznic ho beznym provozom sak ma len 5000km ! :lol:
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

držel kotouč nebo buben

Ano, to jsem myslel tím "všechno" :) Díky za upřesnění ;)

Víčka u O1 jsou stoprocentně z plechu, plast myslím nereziví :D

Brzdy - asi budou orezlý, možná bude třeba je stočit. Nebo je taky možný, že zatuhl pístek, s takovýmhle nájezdem km by tě tytéž problémy potkaly s jakýmkoliv jiným autem.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Vibrace do volantu

Příspěvek od plavec »

Vibrace můžou způsobovat i pokřivené kotouče.Jo a ty trny co drží kotouče a bubny se nechají nahradit šroubama M8x20 a hlava se musí trochu opilovat aby byla tenčí.
Větráček v černé skříňce jsem mazal olejem na šicí stroje a taky WDčkem a pokaždé po čase začal bzučet.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Volnomyšlenkář
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
Bydliště: BCE

Re: Vibrace do volantu

Příspěvek od Volnomyšlenkář »

plavec píše:Vibrace můžou způsobovat i pokřivené kotouče.Jo a ty trny co drží kotouče a bubny se nechají nahradit šroubama M8x20 a hlava se musí trochu opilovat aby byla tenčí.
Větráček v černé skříňce jsem mazal olejem na šicí stroje a taky WDčkem a pokaždé po čase začal bzučet.


To spíš tam bude něco zarezlího. Dyť se s tím skoro nebrzilo.[shadow=brown][/shadow]
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak leda zkusit mu dát "probouzecí kouř", aneb zařadit jedničku, rozjet se a stát na brzdě (ne nijak moc) a na plynu, aby to zároveň jelo. Takhle ujet dejme tomu 100m a třeba se to zlepší. U mýho auta jsem musel takto "zajet" brzdy aspoň na 200m, než si to sedlo. Ale pozor, nedržet dlouho a nechat ho odpočívat, ať se zas nevyhřeje. Tuto léčbu bych doporučoval maximálně na 20 vteřin. a pak pauza na vychladnutí.
Uživatelský avatar
DJW
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvek od DJW »

Volnomyšlenkář
Podla veku a nabehaných km to auto asi dlhsie stálo. Akékolvek závady tykajuce sa brzd, lozisiek a podobne su uplne normalne!! Na akomkolvek nejazdenom aute, aj Audi A8.. Laskavo si to treba uvedomit a nie kydat na Ladu.

A co sa tyka zlateho Favorita, mal som aj Favorit (tam odchádzalo nieco permanentne), aj Golf 4 (fajn auto, no kur..sky drahy servis) a teraz Ladu 2111.. Za tie peniaze jej nemám čo vytknúť, skôr dakujem za dobrú sluzbu bez zavaznych oprav.

Za 10000 Kc si ju mozes dat do tip top stavu, tak najprv studuj, potom si vyhrn rukavy, alebo ju predaj a kup si podobne odležanú Fabiu a uvidis - moj sused taku mal a po troch mesiacoch problemov s elektrikou bol rád ze sa jej zbavil.

My tu na fóre Ti ochotne poradíme pokial budes potrebovat. :wink:
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

dedo ma 14 rocnu feldu, na tachometri 24tis kilometrov a uz sa museli robit zadne brzdy a menit vyfuk...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“