Stránka 1 z 5

Napsali o 211x

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 15:43
od plavec
Tak jsem viděl svět motorů 10/2009 a světe div se je tam porovnání 112 versus Hyundai Accent. :wink: Račte se pokochat fotkami, které dodám.

http://www.i-svetmotoru.cz/article/7174 ... ai-accent/

[ Komentář přidal: zelvotron: út duben 20, 2010 19:40 ]
Edit názvu, uděláme si z toho univerzální topík na články o desítce ;)

DODATEK-Poslední stránka k předchozí četbě

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 16:12
od plavec
A poslední stránka je zde:

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 17:01
od žež
Zaujímavé :roll: po přečtení takového testu bych si ladu nikdy nekoupil :lol:
Stejně si vzaly do testu jakousi chrchlu. Mám sice 16v ale 130 km/h to dá i na trojku :D
Jestli se nepletu tak píšou že je to rv.2004 ale má ještě spodní černý pruh což by mýt neměla! Jde vidět že pánové tomu určitě "hodně "rozumí!!! :shock: :shock: :shock:

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 17:11
od radek mb
Přesně to,co jsem od Světa Motorů čekal....s něčím se dá i souhlasit,ale rozhodně ne s vysokou spotřebou benzinu a s faktem,že se z toho auta nedá vymáčknout více než 130.Toto se týkalo testovanéhp kusu,ale tady to hodí paušálně špatné světlo na celou desítkovou řadu a Ladu jako celek.Měli se svézt se Skaloušem,aby viděli,kolik je to schopno jet.
No nic,tak mi hli žlučí,to přiznávám.

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 17:43
od plavec
radek mb píše:.Měli se svézt se Skaloušem,aby viděli,kolik je to schopno jet.

To teda jo.Tomu lítaj všechny auta snad i ten skálobus. :wink:

Jako to mě taky nasralo, že zrovna z toho nedostali víc než 130.Ale chtěl jsem autorům napsat aby vyměnili váhu vzduchu a pak pojede víc, jenom lechtat plyn.

radek mb píše:Přesně to,co jsem od Světa Motorů čekal....s něčím se dá i souhlasit

Nevím Svět Motorů mi vždycky přišel jako takovej časopis kde se s tím nepářou a prostě vezmou náhodný auto bez ohledu na stav a kus a prostě o něm cosi napíší.Třeba fotky výfuků jsou nám jaksi z globálního pohledu nanic.Zvlášť když připíšou, že u jejich testovanýho vozu zrovna výfuk vypadá že se rozpadne.Pak to vytváří dojem že všechny typy tohoto povozu mají prostě starý a výfuk na rozpadnutí a je to vada celé modelové řady.

Ještě k tý rychlosti posledně jsem to zkoušel kolik to dá a na D1 od Brna na Prahu max147km/h a víc ani ťuk a pak už přišel kopec, ten mě zpomaloval.Jsou tu ale i úseky, kde bych dal 150 možná i trošku víc.A s 16ventilem ještě víc.
žež píše:Stejně si vzaly do testu jakousi chrchlu

Taky si myslím, že si vzali horší a možná i neudržovaný kus :wink:

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 18:50
od ra100
Čítal som test Lady 112 v AUTOHITE a nebolo to až také strašné jak v SM.Mám taký pocit,že v Světe motorú je najlepšie auto len Škoda.

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 18:50
od tavri
170 na rovině a pak jsem se už bál, ale ještě by to jelo
160 naprosto normálně (asi hodinu v kuse) a jako trvalá rychlost na dálnici při 4000 ot

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 18:57
od plavec
Jednou budu muset odlehčit kufr.Vyházet to haraburdí.Bednu s nářadím, kolo Loptatu, holinky zvedáky a kanystry s různými tekutinami , ten smotanej drát a deku.Baterii varta Truck jsem už vyhodil. No a pak to zkusím rozjet jestli poznám rozdíl.A jestli to pojede víc. :P

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 19:31
od FOMA
no to budeš asi muset ,poněvadž u mě ve 4 lidech rovina podotýkám- bez problémů 185km-h,a to sem u 10 kové řady považoval za samozdřejmost :? ,takže pokud někomu 10ka nejede alespon 160-170 tak tam něco nebude v pořádku :roll:

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 19:38
od plavec
FOMA píše:bez problémů 185km-h

Mno závidím Ti. Jednak já jsem takovouhle rychlostí nejel a jednak bych se zaručeně bál.Už na těch 140ti se bojím kdy mi tam kdo skočí.
FOMA píše:pokud někomu 10ka nejede alespon 160-170 tak tam něco nebude v pořádku :roll:

Buď je to tím no name plynem, který jsem načepoval podezžele levně, nebo je vážně ten plynovej filtr tak zadělanej že to prostě nejede, anebo ta váha vzduchu.Nenapadlo mě přepnout na benzín, jestli to pojede víc nebo ne. :oops:

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 20:14
od zelvotron
No Svět Motorů je od doby, kdy ho koupil Axel Springer pěkná sračka, tenkrát se změna odehrála prakticky z čísla na číslo (odešlo několik dobrejch radaktorů a taky jsem to od tý doby přestal kupovat).
Nicméně až na ten motor, kdy jim mohlo dojít, že s tím asi něco je a patřičně to zdůraznit, že jde o vadu kusu, to není zase až tak strašný, čekal sem to horší. Co se týče tý historie Lady 211x tak tam plkají nesmysly a uvádí malosériový modely a prototypy, takže info pro českýho zájemce naprosto nezbytný, kdyby radši uvedli jak se to prodávalo u nás :roll: Ale buďte rádi, jen ať to haní a nikdo to nechce, díky tomu to stojí pár kaček ;)

A mimochodem, autokrosovej senila, ehm veterán nám pochválil brzdy :mrgreen:

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 20:19
od plavec
zelvotron píše:Ale buďte rádi, jen ať to haní a nikdo to nechce, díky tomu to stojí pár kaček ;)

To je fakt, to mi nedošlo. :wink:
Mě rozsekalo třeba jak tam píšou že jako častá závada je na startéru, asi tomu kusu zrovna netekl fridex a zapalovací blok taky jel jak měl. :D

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 20:36
od Laďuša
Hm, a taky se mi líbí, že prej 110 se jako jediná eště vyrábí, ačkoliv šla od válu jako první :lol:

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 20:37
od zelvotron
Poměrně dobrý byly kdysi v SM testy desítky, když byla nová, kdyby si to ty jelita co tam sou teď aspoň přečetli, mimochodem jeden z těch článků měl nadpis "Ještě nikdy předtím jsem nejel s Ladou 200km/h" (no pravda, že tacháč celkem proměřuje :mrgreen: ale i tak 8) )

PříspěvekNapsal: stř bře 04, 2009 21:21
od žež
Maximálku držím na D1 mírného kopce 195 km/h (dle tachometru) PP je asi trochu přesnější ale koukej na něj na takovém "tankodromu" a ještě by to šlo.
Po rovině těch 185 pak to leze fakt pomalu :roll:
Buď je to tím no name plynem, který jsem načepoval podezžele levně

Na kvalitní plyn by to mělo jet lépe jak na benzín. Má větší oktanové číslo :!:
Můžu potvrdit z vlastní zkušenosti - na Bulharský plyn to jelo ve 4 lidech a plný kufr věcí velice pěkně.