Napsali o 211x

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Vláďa B » stř bře 04, 2009 21:25

Tak to je teda nářez. Po takovímhle čtení bych se o Ladu ani neotřel. Ještě štěstí, že jsem si ji koupil dřív. V tom textu je spousta věcí se kterými nemůžu souhlasit. Mám sice 16-ti ventil, ale hned první jízdou s OL domů jsem jel 160 a ani jsem si to neuvědomoval. A šla by ještě víc, kdybych se nezačal bát. Kámoš má na výšku 195 cm. Seděl ve 112 vzadu a na výšku si nestěžoval. Možná se umí líp poskládat než ten 175 cm figurant. Já mám 186 cm a nedostatkem místa jsem taky netrpěl. S tou přesností u řazení taky nesouhlasím. Mně osobně to jde dobře a pohyb páky při akceleraci jsem taky nepozoroval. A co se týče té hlučnosti tak to se mě taky moc nezdá. Oproti škodovkám je sice trošku hlučnější, ale zas tak hrozný mě to nepřipadá. Na druhou stranu souhlasím s tím, že by mněla mít posilovač řízení.
Vláďa B
 
Příspěvky: 124
Registrován: ned led 18, 2009 19:27
Bydliště: Bohdíkov 44

Příspěvekod Erik » čtv bře 05, 2009 07:06

Už před časem vyšel ve SM test, který desítku zdrbal šíleným způsobem. Tenkrát jsem si vyměnil několik mailů s autorem, kde jsem mu dokazoval, že píše nesmysly. A stejné je to tady. Třeba že do tohoto modelu (desítka) se nikdy nemontoval posilovač řízení. Lež. Lada v tomto testu prý měla dodatečně montovaný imobilizer. Podle mě taky lež, ten byl v základní výbavě. Takových věcí by se našlo více. A pak už těžko věřit někomu, kdo lže. Já s osmiventilem 1,5 jsem neměl problém na dálnici jet 160. Nejezdil jsem tak, ale párkrát jsem si to vyzkoušel. Jelo by to víc, ale dál už jsem to nepřišlápl. Vůbec co se motoru týče, tak zrovna ten mi u Lady přišel asi nejlepší. Skvělý zátah.
Jsou tam i věci, které pravda jsou (aerodynamický hluk, převodovka hlučnějí (ne zas tolik), ale třeba tam vůbec nenapsal relativně častější závadu - špatný synchron na dvojce.
Podle mě je ten článek slušnej blábol, který má vypovídací hodnotu nula.
Tím neříkám, že Lada nemá chybu. Má jich docela dost, ale ten článek je opravdu na nic. Holt SM. Možná, kdyby montovali do Lady nějaký nízkoobjemový n-1 válec :lol: z produkce škodovky, tak by motor pochválili. O tom, že mizerně neakceleruje by se ani nezmínili.
Jo a taky jsem si všiml znalecké pochvaly brzd. 8)
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod radek mb » čtv bře 05, 2009 08:32

Ano,třeba závada,že jsou čaté problémy s únikem chladící kapaliny ,tam zmíněna nebyla.
Nejsem tak naivní,abych si myslel,že desítka vrchol automobilového průmyslu(tím je 2107),jsem si vědom těch chyb ,které to auto má,přesto mi to připadá dost tendenční.S tím autem se dá v pohodě jet těch 150km/h po dálnici bez problému,a to i jako cestovní rychlostí.Já tak jel od nás z MB do Štrasburgu při konstantně,při spotřebě asi 6,7 l/ 100km.
Mám chuť jim napsat mail,ale nevím,zda to má nějakou cenu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod zelvotron » čtv bře 05, 2009 08:47

Tak se spoustou věcí souhlasím, nepřesný řazení, zpracování, hlučnost.... Ale to nic nemění na tom, že ten článek je pro případnýho zájemce o desítku spíš na škodu, protože jsou v něm jednak nesmysly a malichernosti a na druhou stranu skutečně problémový věci na který by se kupující měl zaměřit tam zmíněný nejsou, ale co čekat od Světa Koncernu... Ještě štěstí, že jen na základě článku si rozumnej člověk auto nekupuje a ty který by toho byly schopný ty plky odradí.

RadekMB: Radši jim hoď do schránky chcíplou rybu a nějakej pěknej dopis v azbuce :mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » čtv bře 05, 2009 08:58

zelvotron píše:RadekMB: Radši jim hoď do schránky chcíplou rybu a nějakej pěknej dopis v azbuce :mrgreen:


To by koukali :shock: co to tam páchne, zvlášť, kdyby byli týden na dovolený a zjistili to až po týdnu. :lol:
radek mb píše:S tím autem se dá v pohodě jet těch 150km/h po dálnici bez problému

S 8miventilem? Tyjo musím tu maximálku jednou fakt vyzkoušet na ten benzín. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » čtv bře 05, 2009 11:47

plavec píše: Tyjo musím tu maximálku jednou fakt vyzkoušet na ten benzín. :wink:


To mě připomíná jak bylo kdysi v Hovadinách deset nejlepších vět před smrtí :P :oops: :lol:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod FOMA » čtv bře 05, 2009 20:09

[quote="zelvotron"]No Svět Motorů je od doby, kdy ho koupil Axel Springer pěkná sračka, tenkrát se změna odehrála prakticky z čísla na číslo (odešlo několik dobrejch radaktorů a taky jsem to od tý doby přestal kupovat).
Nicméně až na ten motor, kdy jim mohlo dojít, že s tím asi něco je a patřičně to zdůraznit, že jde o vadu kusu, to není zase až tak strašný, čekal sem to horší. Co se týče tý historie Lady 211x tak tam plkají nesmysly a uvádí malosériový modely a prototypy, takže info pro českýho zájemce naprosto nezbytný


Já jim již zkoušel psát,ale naprost bez odezvy,fakt je že jsou tam jen asi sami přesudkáři,neználci apd kteří sem tam osloví nejakého senila bila...,a pak vznikaj takový bludy ,který se jaksi míjí s realitou jako např že řada 110 max 130km-h,dotatečný imobilizér,absent posilovače apd.No a naopak chybějí opravdu se vyskytujíci závady s chl.kapalinou apd.
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod FOMA » čtv bře 05, 2009 20:13

Hoši víte v čem byla chyba toho testovaného kusu 112? Tak schválně vysoká spotřeba,maximálka 130km-h,hlučnost,motor ve špatné kondici apd...?
Stále ne???

No přeci: ten SENILA si zapoměl povolit ruční brzdu!!!! :D
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Cory » čtv bře 05, 2009 20:14

Dalsia zavada: slaba ucinnost rucnej brzdy :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod plavec » čtv bře 05, 2009 20:23

FOMA píše:si zapoměl povolit ruční brzdu!!!! :D

Nojoo, to mě nenapadlo .On se s tím spíš ale asi víc bál než těch 130, protože přeci jen už nejni nejmladší a v takový rychlosti by mohl dostat infarkt z toho že ruská pixla prostě jede víc. :lol: Tak projistotu napsal, že víc z toho nevymáčkli.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod radek mb » čtv bře 05, 2009 21:49

na protest proti tomuto článku jsem si po velmi dlouhé době dal do avataru :evil: svou desítku
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod DJW » pát bře 06, 2009 00:40

Čo sa čudujete, ľudia majú predsudky už len kvôli tomu, že je to ruské.

Každému komu ukazujem moju 2111 najprv 2x zopakujem výbavu, ohúrim ho cenou za ktorú som ju kúpil a až potom sa opýtam: Čo myslíš, čo je to za auto..?

Na otázku: To je niečo nové? s úsmevom odpovedám že sa vyrábala od 95 a potom to začne: Ale veď to musí žrať... Bla bla..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod plavec » pát bře 06, 2009 07:56

DJW píše:Ale veď to musí žrať... Bla bla..

to mi říkaj všichni, kdo ladu neznaj.Asi jsou názoru, že je tam motor ze strarý volhy. :lol:

radek mb píše:na protest proti tomuto článku jsem si po velmi dlouhé době dal do avataru :evil: svou desítku

To je nápad, asi tu ježibabu taky vyměním. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod rudo. » pát bře 06, 2009 12:22

Novinári okrem toho, že informujú, tak píšu ešte aj nezmysly. Ak by tých nezmyslov nebolo, tak články by boli asi krátke a nezaujímavé.
Len tak si to všetko vysvetľujem.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod ra100 » sob bře 07, 2009 18:32

Pre porovnanie,test v AUTOHITE LADA 112.
Přílohy
Lada112a.jpg
Lada112b.jpg
Lada112c.jpg
Uživatelský avatar
ra100
 
Příspěvky: 141
Registrován: ned zář 21, 2008 11:05
Bydliště: Levoča

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků