Už před časem vyšel ve SM test, který desítku zdrbal šíleným způsobem. Tenkrát jsem si vyměnil několik mailů s autorem, kde jsem mu dokazoval, že píše nesmysly. A stejné je to tady. Třeba že do tohoto modelu (desítka) se nikdy nemontoval posilovač řízení. Lež. Lada v tomto testu prý měla dodatečně montovaný imobilizer. Podle mě taky lež, ten byl v základní výbavě. Takových věcí by se našlo více. A pak už těžko věřit někomu, kdo lže. Já s osmiventilem 1,5 jsem neměl problém na dálnici jet 160. Nejezdil jsem tak, ale párkrát jsem si to vyzkoušel. Jelo by to víc, ale dál už jsem to nepřišlápl. Vůbec co se motoru týče, tak zrovna ten mi u Lady přišel asi nejlepší. Skvělý zátah.
Jsou tam i věci, které pravda jsou (aerodynamický hluk, převodovka hlučnějí (ne zas tolik), ale třeba tam vůbec nenapsal relativně častější závadu - špatný synchron na dvojce.
Podle mě je ten článek slušnej blábol, který má vypovídací hodnotu nula.
Tím neříkám, že Lada nemá chybu. Má jich docela dost, ale ten článek je opravdu na nic. Holt SM. Možná, kdyby montovali do Lady nějaký nízkoobjemový n-1 válec
z produkce škodovky, tak by motor pochválili. O tom, že mizerně neakceleruje by se ani nezmínili.
Jo a taky jsem si všiml znalecké pochvaly brzd.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín