Samara 2109 - koniec

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Pežot » úte čer 23, 2009 07:05

Cory ja tam už dávno mám 1500 karburátorovú :wink:

2108 lebo nikto to nechce spraviť, všetci sa toho boja a ten motor jazdí za 10 litrov :roll: čokoľvek opravím, vždy to ten motor rozladí natoľko, že už vôbec nechce ísť ... aj včerajšia oprava uchytenia vrchnej časti karburátora ho rozladila natoľko, že celú včerajšiu cestu som to musel natočiť asi 50 krát nakoľko to furt kapalo, potom som vytiahol sitič a reku môžem to opluť :evil:
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod 2108 » úte čer 23, 2009 07:14

tak mi ta 1300 staci mozno by nebolo na skodu u teba kupit tesnenia pod karburator plus sadu do karburatoru to su trysky a membranky stoji to asi 4eur ta sada lebo tiez mi to zdochinalo jeden raz bola membranka volnobehu derava vymenil som vsetky a pohoda spotreba od 6,2 po 7,2 zalezi kde jazdim myslim si ze ked prefuknes prehadzes veci v karbcu bude pohoda uvidis
2108
 
Příspěvky: 47
Registrován: stř úno 11, 2009 11:01
Bydliště: dolny kubín

Příspěvekod 2108 » úte čer 23, 2009 07:20

vcera si robil air box a potom ti zacal kapat tak to ukazuje ze je chyba len tam do inych veci sa nechytaj a urobit karbec neni zidna veda to si urobis sam na to nemusis ist do servisu
2108
 
Příspěvky: 47
Registrován: stř úno 11, 2009 11:01
Bydliště: dolny kubín

Příspěvekod Cory » úte čer 23, 2009 07:33

skontroluj rozvody, nastav zapalovanie, vsetko pretesni a musi ist ako šip!
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Pežot » úte čer 23, 2009 07:40

No už som zistil prečo to kape ... asi som zabudol zapojiť voľnobežnú trysku ale to je vedľajšie :lol: :lol:

2108: mne šla tá 1500vka parádne minulý rok, bez problémov ale ako pár mesiacov stála tak sa niečo posralo ... karburátor je tam komplet nový (cca. 1500 km má, mám ho od nova z mototechny), musím ísť do servisu lebo je to celé porozhadzované, od zvodov po zapaľovanie. Karburátor tiež ... jednoducho celý motor treba nastaviť :roll:

Akurát tesnenie pod karburátor by som mohol dať normálne, lebo tam mám kus kartóna :lol:

Ale veď LADA, auto alternatívnych riešení :roll:
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Cory » úte čer 23, 2009 07:45

A potom sa cudujes, ze to nejde :roll:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod 2108 » úte čer 23, 2009 07:56

hm ked islo paradne preco by maly byt rozvody zapalovanie rozhadzane neverim pokial si do toho nelizol tazko ale karton obycajny pod karbec to je vec ak ti ho podfuklo tak sa necuduj ze kape ked si saje falosny vzduch potom napis kolko ta skasirovali v servisu a co bola za chyba keby boly rozvody prehodene tak nenastartujes popripade ak ano motor ide strasne blbo zapalovanie to iste ale ty stym jazdis a kape ti to tak ze ked normalne startnes a motor bezi celkom ok na rozvody nesahaj a ze mas novy karbec to neznamena ze je ok su v nom tri celkom tenke membranky staci mala dierka a na volnobeh ti skape zo syticom ti to ale pojde v pohode
2108
 
Příspěvky: 47
Registrován: stř úno 11, 2009 11:01
Bydliště: dolny kubín

Příspěvekod 2108 » úte čer 23, 2009 08:00

:D cha cha a ze volnobezna tryska je vedlajsia vec vsetko zo vsetkym suvisi
2108
 
Příspěvky: 47
Registrován: stř úno 11, 2009 11:01
Bydliště: dolny kubín

Příspěvekod Cory » úte čer 23, 2009 08:05

2108, pozri si temu Záhadna samara...ver alebo nie, samara startovala a jazdil s rozvodmi preskocenymi o 2 zuby. Samozrejme to islo na hovno a co som sa navymienal karburatorov a tesneni a sviecok.... Takze preto vravim, ze treba kontorolovat vsetko, kontrola rozvodov u samary je na 5 minut :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod 2108 » úte čer 23, 2009 08:11

cory ano ten motor ide ale hned po nastartovani na hovno ale ked startnes trebas aj na sytic a motor ide v pohode a kape az potom na volnobeh tak to nema nic z rozvodom jasne ze pozriet rozvody je chvilka odkrutit tri srobky a pozriet znacky
2108
 
Příspěvky: 47
Registrován: stř úno 11, 2009 11:01
Bydliště: dolny kubín

Příspěvekod Cory » úte čer 23, 2009 12:48

no ja som ten motor nevidel ani nepocul, tak isto ani ty, ja som len reagoval, pretoze .....to je vlastne jedno, je mi to fuk
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod 2108 » úte čer 23, 2009 14:19

cory ved sa neurazaj jasne ze som ho nepocul ja len ze ak na nom jazdi tak musi ist normalne ked mas o zub dva prehodeny remen tak to musi pocut aj magor ak sa mu to podari nastartovat to by sa stym urcite nepobral na vyjazd
2108
 
Příspěvky: 47
Registrován: stř úno 11, 2009 11:01
Bydliště: dolny kubín

Příspěvekod Cory » úte čer 23, 2009 14:25

sa neurazam :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Pežot » úte čer 23, 2009 20:36

Bitka ... kapanie je vyriešené :lol: :lol:

Bol to jeden kábel :lol: :lol: :lol: Už je zapojený ale ide o to, že mi klepkajú ventily, rozvody budú tiež skočené asi o jeden zub síce to som si nie istý. Karbec rozštelovaný a tak podobne ... proste auto odstavím a MHD to istí :lol: :lol:

Tu mám zopár nových foto ako musím parkovať :roll: :roll:

Obrázek
Obrázek
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Pežot » pát črc 03, 2009 21:08

Dnes som s autom natočil 80 000 :lol: :lol:
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků