Stránka 2 z 14

PříspěvekNapsal: pon zář 15, 2008 08:48
od Majo
Spravne. Reinkarnacia bude hlavne az ked bude cas, priestor a tie peniaze tiez. Lebo momentalne je to tak, ze nema ani to co mam, kde parkovat :mrgreen:
Este aj tu havarovanu kastlu mam furt doma :oops:

Ale kedze mi to neda, pomaly som sa aj do Samary pustil. Uz som vymenil brzdove hadice, kolesa prehodil ako maju byt, vycistil karburator lebo v nom bol strasny humus - inak je to AXTEC a vyzera ze zatial funkcny - spotreba benzninu je pod 7l a plynu pod 9. Teda plyn je kapitola sama o sebe, budem to musiet cele prerobit, zatial som prerobil len plnenie, ale ani elektormag. ventil v motorovom priestore 100percentne nedrzi a furt tam citit plyn v karburatore. Prirubu uz dostal z Orecha a maximalka je hned o 20km vyssie :mrgreen:
A vcera som sa pustil do interieru, zatial:
Obrázek Obrázek

PříspěvekNapsal: pon zář 15, 2008 10:00
od Štěpán
Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému. Akorát ty trubky na vodu alternátor a pravá polousa :roll: nevím, jestli by se to spolu nehádalo, ale mít pod kapotou tak o 10 - 15kW na tak lehkým autě je lákavé... :D

PříspěvekNapsal: pon zář 15, 2008 10:20
od Majo
to neni problem - staci vymenit kliku za 80ku ;) blok zostava :mrgreen:

2106 from austria

PříspěvekNapsal: úte zář 16, 2008 09:22
od FOMA
príděš s nou do Jedovnic?

PříspěvekNapsal: úte zář 16, 2008 09:26
od Tommel
Do Jedovnic musí Nivou :roll: :wink: 8)

PříspěvekNapsal: stř zář 17, 2008 07:49
od Majo
tak. Touto pojdem na jarny zraz :mrgreen:

PříspěvekNapsal: pát zář 19, 2008 20:14
od Trevor
no tak stym tak hadam na jarne upratovanie do kovosrotu :D

PříspěvekNapsal: sob zář 20, 2008 20:41
od Majo
ty aby si si neodpustil blbe pripomienky :mrgreen:

radsej rychlo naval to MPIcko

PříspěvekNapsal: ned zář 21, 2008 11:22
od OndrejGTi
Štěpán Getsko píše:Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému.

Naisto tam sadne? Vsak pozdlzne a priecne ulozenie motora s prevodovkou byva uplne odlisne riesene.

PříspěvekNapsal: ned zář 21, 2008 17:44
od Štěpán
OndrejGTi píše:
Štěpán Getsko píše:Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému.

Naisto tam sadne? Vsak pozdlzne a priecne ulozenie motora s prevodovkou byva uplne odlisne riesene.


Odlišné řešení jj, ale na samarácký převodovce ( mimochodem je uchycená ve dvou silenblocích ) je schválně pro jedno oko pro uchycení k bloku válvu navíc. A motor se upevňuje jen na jednom silenbloku, kterej je hned pod chladičem. Jedinej problém by byl asi ve výfuku, karburátoru, trubkách chlazení a možná i alternátoru, kterej by byl nebezpečně blízko k pravý poloose. Osobně si myslím, že by to šlo, akorát nevím, jestli by nebylo jednodusší a lepší tam hodit nějakou 1.6 16V z Priory... :D

PříspěvekNapsal: ned zář 21, 2008 19:50
od Majo
altik na opacnej strane a mnoho dalsich drobnosti...
to uz radsej dvojliter z fiata :mrgreen:

PříspěvekNapsal: pon zář 22, 2008 10:57
od Trevor
no neviem ci favorit je stavany na tak velky motor :? :D :roll: :wink: :?: :!:

PříspěvekNapsal: pon zář 22, 2008 11:10
od Tommel
:laughing3: :notworthy: :angel9: ale tak ve Favu jsem viděl na vlastni oči motor 2,0 8V z Kadetta GSi :lol: tak proč ne 2,0 z Fiatu :wink:

PříspěvekNapsal: pon zář 22, 2008 17:38
od Puhi
vás zabije :lol:

PříspěvekNapsal: pon zář 22, 2008 18:04
od Majo
nechaj ich, skodovkari su neznali, kazdu chvilu nejakemu vysvetlujem ze to neni Favorit.
ale dam spravit na zadne okno nieco taketo:

Oznam pre skodovkarov:
Ja nie som Favorit, ja som Lada Samara.
Som krajsia, rychlejsia a bola som tu skor, nez sa Bertone naucil kreslit