Majova Sámoška - Koniec

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Majo » pon zář 15, 2008 08:48

Spravne. Reinkarnacia bude hlavne az ked bude cas, priestor a tie peniaze tiez. Lebo momentalne je to tak, ze nema ani to co mam, kde parkovat :mrgreen:
Este aj tu havarovanu kastlu mam furt doma :oops:

Ale kedze mi to neda, pomaly som sa aj do Samary pustil. Uz som vymenil brzdove hadice, kolesa prehodil ako maju byt, vycistil karburator lebo v nom bol strasny humus - inak je to AXTEC a vyzera ze zatial funkcny - spotreba benzninu je pod 7l a plynu pod 9. Teda plyn je kapitola sama o sebe, budem to musiet cele prerobit, zatial som prerobil len plnenie, ale ani elektormag. ventil v motorovom priestore 100percentne nedrzi a furt tam citit plyn v karburatore. Prirubu uz dostal z Orecha a maximalka je hned o 20km vyssie :mrgreen:
A vcera som sa pustil do interieru, zatial:
Obrázek Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Štěpán » pon zář 15, 2008 10:00

Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému. Akorát ty trubky na vodu alternátor a pravá polousa :roll: nevím, jestli by se to spolu nehádalo, ale mít pod kapotou tak o 10 - 15kW na tak lehkým autě je lákavé... :D
Štěpán
 

Příspěvekod Majo » pon zář 15, 2008 10:20

to neni problem - staci vymenit kliku za 80ku ;) blok zostava :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

2106 from austria

Příspěvekod FOMA » úte zář 16, 2008 09:22

príděš s nou do Jedovnic?
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Tommel » úte zář 16, 2008 09:26

Do Jedovnic musí Nivou :roll: :wink: 8)
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Majo » stř zář 17, 2008 07:49

tak. Touto pojdem na jarny zraz :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Trevor » pát zář 19, 2008 20:14

no tak stym tak hadam na jarne upratovanie do kovosrotu :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Majo » sob zář 20, 2008 20:41

ty aby si si neodpustil blbe pripomienky :mrgreen:

radsej rychlo naval to MPIcko
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod OndrejGTi » ned zář 21, 2008 11:22

Štěpán Getsko píše:Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému.

Naisto tam sadne? Vsak pozdlzne a priecne ulozenie motora s prevodovkou byva uplne odlisne riesene.
OndrejGTi
 
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvekod Štěpán » ned zář 21, 2008 17:44

OndrejGTi píše:
Štěpán Getsko píše:Nechci tě moc navádět, ale nepřemejšlels taky o implementaci nějaké 1,7i do samary. Na převodovku a uchycení ke kastli by padla bez problému.

Naisto tam sadne? Vsak pozdlzne a priecne ulozenie motora s prevodovkou byva uplne odlisne riesene.


Odlišné řešení jj, ale na samarácký převodovce ( mimochodem je uchycená ve dvou silenblocích ) je schválně pro jedno oko pro uchycení k bloku válvu navíc. A motor se upevňuje jen na jednom silenbloku, kterej je hned pod chladičem. Jedinej problém by byl asi ve výfuku, karburátoru, trubkách chlazení a možná i alternátoru, kterej by byl nebezpečně blízko k pravý poloose. Osobně si myslím, že by to šlo, akorát nevím, jestli by nebylo jednodusší a lepší tam hodit nějakou 1.6 16V z Priory... :D
Štěpán
 

Příspěvekod Majo » ned zář 21, 2008 19:50

altik na opacnej strane a mnoho dalsich drobnosti...
to uz radsej dvojliter z fiata :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Trevor » pon zář 22, 2008 10:57

no neviem ci favorit je stavany na tak velky motor :? :D :roll: :wink: :?: :!:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Tommel » pon zář 22, 2008 11:10

:laughing3: :notworthy: :angel9: ale tak ve Favu jsem viděl na vlastni oči motor 2,0 8V z Kadetta GSi :lol: tak proč ne 2,0 z Fiatu :wink:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Puhi » pon zář 22, 2008 17:38

vás zabije :lol:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Majo » pon zář 22, 2008 18:04

nechaj ich, skodovkari su neznali, kazdu chvilu nejakemu vysvetlujem ze to neni Favorit.
ale dam spravit na zadne okno nieco taketo:

Oznam pre skodovkarov:
Ja nie som Favorit, ja som Lada Samara.
Som krajsia, rychlejsia a bola som tu skor, nez sa Bertone naucil kreslit
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků