Stránka 1 z 2

samara - nakup :-)

PříspěvekNapsal: stř zář 03, 2008 20:10
od JmJ
uplne cirou nahodou sem nasel samaru a je jedina na sauto.cz a je v km :-)

http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... ry#carMenu

haluz.

kazdopadne me zajima od samarystu:

slaba mista kastle
maji samary automaticky sytic bo nie? jake se daji cekat varianty?

PříspěvekNapsal: stř zář 03, 2008 20:37
od zelvotron
řek bych, že mají manuální vpravo pod volantem

PříspěvekNapsal: stř zář 03, 2008 20:38
od Cory
Niektore maju, niektore nie. Stretol som sa so samarou 1,3 r.v. 1993 a mala manualny sytic, karburator solex (nie AXTEC). Davali sa do nich aj AXTECy, takze mali automaticky sytic.

PříspěvekNapsal: stř zář 03, 2008 20:39
od Cory
zelvotron píše:řek bych, že mají manuální vpravo pod volantem

Skor je to priamo pod volantom...

PříspěvekNapsal: stř zář 03, 2008 20:42
od Kopr
Mě osobně se nelíbí hledej ročník 89 a máš vyhráno skvělý ročník nejen na víno :D jinak skvělý vůz spotřeba kolem 5-6 litrů a 5q jsem mu říkal dálník dodnes lituju že jsem samici prodal :x

PříspěvekNapsal: stř zář 03, 2008 20:57
od Cory
Niektore samary boli aj 4Q, ale neviem, ci sa u nas vyskytuju.

PříspěvekNapsal: čtv zář 04, 2008 08:30
od Flipper Tom
4q byly občas až do r.v. 1992
nebrat samary 90-92 pokud nejsou v ultraluxusním stavu
nebrat samary s axtecem - případně vyházet cat a podobný blbosti a dát tam starej karbec

PříspěvekNapsal: čtv zář 04, 2008 09:02
od JmJ
Flipper Tom píše:4q byly občas až do r.v. 1992
nebrat samary 90-92 pokud nejsou v ultraluxusním stavu
nebrat samary s axtecem - případně vyházet cat a podobný blbosti a dát tam starej karbec


treba jikov ze skodovky a pak tam roubovat solex a davat mu ovladani na lanko. to uz zname... :P

PříspěvekNapsal: čtv zář 04, 2008 16:25
od Majo
proc ne 90-92? zrovna jedu po jedne z 91 a udajne je to 1,5i :shock:

PříspěvekNapsal: čtv zář 04, 2008 17:41
od Štěpán
Já jsem měl 1,3 s EXTECem ročník 92. Vcelku jsem byl s timto karbem spokojenej. Dávej pozor na zadní podběhy jak ze strany kufru, tak i zvenku a na misky pružin. Taky zkoukni brzdy, rády tuhnou. Každopádně počítej s tím, že na samaře se musí asi tak o 70% silnějí mačkat pedál brzdy.

PříspěvekNapsal: čtv zář 04, 2008 19:18
od Majo
to s tym pedalom - podla mna ma samara najnormalnejsi posilovac brzd.
Dokonca uz ho montuju aj do Niv a trosinku modifikovany aj do 211X. S nim to brzdi ako auto, zatial co ten 210X je skor na pritaz

PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 20:17
od rtda
ja mam samaru 1.3 48Kw,rocnik 90(rucni sytic),najeto 8995 km(ja z toho najel zatim cca150km) :) a jsem spokojeny :)predtim jsem mel favorita......a z samarou naprosta spokojenost

PříspěvekNapsal: pon bře 09, 2009 10:58
od 2108
jednoznacne slabe miesto na hrdzu zadne podbehy v kufru treba odhrnut kobercek hnije to po krajoch za podbehom mam uz druhu samaru a som spokojny aj zo spotrebou aj z narocnostou na opravy faforit sa moze schovat na samaru nema

PříspěvekNapsal: pát bře 20, 2009 21:21
od Pežot
Ja mám rv. 96 samaru a mám AXTEC len jediná chyba, objem 1100 ccm :evil:
Ide to lepšie ako obyčajný karburátor, rozhodne by som ten systém nevymenil, je pravda, že cez zimu jazdím za 15 litrov ale to je normálne :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: sob bře 21, 2009 08:13
od Křečík Barbuška
Pežot píše: ... Ide to lepšie ako obyčajný karburátor, rozhodne by som ten systém nevymenil, je pravda, že cez zimu jazdím za 15 litrov ale to je normálne
A to plaču, že v zimě jezdím za 14l LPG :) . Nevím, ale 15l asi moc normální není, pokud tedy nejezdíš každé 3 Km se studeným motorem.