Stránka 7 z 8

PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 20:06
od ra100
Luděk Musil píše:
plavec píše:Fáčko vydrží všechno, co se "techniky" týče
Jsme sice těžce OT, ale nevydrží. Sousedovi na chalupě jsem musel měnit motor, protože dojel na svou vlastní blbost stylem: proč mě svítí "policajt" když jsem tam před 14 dny nalil litr oleje? L.
PS: "policajt" = kontrolka mazání


Mne Favorit po 100tic. Spojka fuč,prevodovka tiež a na motore sa rozsýpali axialne podložky na kľuke. :evil: Kúpil som ho od starších manželov ktorí na ňom chodoli len do kostola.Predtým mi Lada 2105 spravila 250 tisic bez problémov,jedine pri 200tic bola menena spojka.

PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 20:33
od vintera
No právě, jezdili na favu jenom do kostela, a pořád stáli na spojce, pořád kvrdlali fofrklackem než něco vůbec najezdili, proto byly převody, spojka i ty axiály na klice brzo fuč.

Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží :roll:

PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 20:39
od plavec
No já mám teda fáčko(92 karburátor, lpg) spolehlivější jak ladu. Jezdil sem s tim jako dobytek, Měli to přede mnou asi 3 lidi. A světe div se nejní s tím krom koroze žádnej vážnej problém. Když sem k tomu přišel vždycky to naskočilo a to i v mrazech -20 stC a nikdy mě to nikde nenechalo.

PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 22:00
od mergl
halt kazdej vi to svy :D :mrgreen: :)

PříspěvekNapsal: ned říj 17, 2010 17:11
od JmJ
vintera píše:No právě, jezdili na favu jenom do kostela, a pořád stáli na spojce, pořád kvrdlali fofrklackem než něco vůbec najezdili, proto byly převody, spojka i ty axiály na klice brzo fuč.

Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží :roll:


nejlepsi je dycky hlaska prodavajichi: "to mate jak novy! ma to 100 000 km a jezdilo se s tim jen do obchodu!" :P

PříspěvekNapsal: ned říj 17, 2010 20:45
od ra100
JmJ píše:
vintera píše:No právě, jezdili na favu jenom do kostela, a pořád stáli na spojce, pořád kvrdlali fofrklackem než něco vůbec najezdili, proto byly převody, spojka i ty axiály na klice brzo fuč.

Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží :roll:


nejlepsi je dycky hlaska prodavajichi: "to mate jak novy! ma to 100 000 km a jezdilo se s tim jen do obchodu!" :P


alebo: predám Fiat Regata bez korózie :D

PříspěvekNapsal: ned říj 17, 2010 21:59
od Chester
vintera píše:Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč.

No tak například lada 1500S která mi byla nabídnuta, jezdila denně do roku cca 93 od té doby stojí ve stodole na špalkách. :D ještě sem jí neviděl ale když bude v pohodě kastle a lak, tak do ní půjdu i za cenu výměny motoru, spojky,... ...náprav

PříspěvekNapsal: ned říj 17, 2010 22:58
od vintera
u těch déle odstavených, zcela bez provozu bývá vše trochu přirezlé, zoxidované kontakty, gumové prvky zteřelé, ztvdlé. Auto se rozhýbe a najednou tu něco teče, tu něco vrže, tu se nevrátí brzda, tu něco nesvítí, najednou se rozpadne zvenku krásně vypadající výfuk a při výměně zpuchřelých pneumatik projede hever lakem prahu do vnitř, bývají to celkem i drobnosti, ale v součtu otravují. Když se povede vše odstranit, stavá se z auta spolehlivý stroj. :wink:

PříspěvekNapsal: pon říj 18, 2010 22:27
od Kewin
plavec píše:No já mám teda fáčko(92 karburátor, lpg) spolehlivější jak ladu. Jezdil sem s tim jako dobytek, Měli to přede mnou asi 3 lidi. A světe div se nejní s tím krom koroze žádnej vážnej problém. Když sem k tomu přišel vždycky to naskočilo a to i v mrazech -20 stC a nikdy mě to nikde nenechalo.


taky mužu potvrdit my to měli jako koupene v CZ rv 1989 ale byl v tom motor z rv 1994 ze vstřikováním a interier z LXka každodeně jezdil 7 let bez většich oprav jezdil jeho konec tu http://muzeumslodobsice.rajce.idnes.cz/fanous_ND/ dojel na pad sněhu ze střechy z kostela na dosluhujici brzdy po 7 letech neni divu :lol: a ke konci nechtěl držet volnoběch jinak jezdil do posledni chvile jak das :twisted: :wink: takže favo mužu doporučit jako bezudržbovy vuz 8)

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 09:55
od DJ Majk
Fačko som mal do nedávna a nemôžem nanho povedať zle slovo stale som došiel kde mi trebalo.

Počet km 217tisic !! dufam ze pobeha este u noveho majitela do 300tisic minimalne..

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 10:30
od zelvotron
Kewin píše:
plavec píše:No já mám teda fáčko(92 karburátor, lpg) spolehlivější jak ladu. Jezdil sem s tim jako dobytek, Měli to přede mnou asi 3 lidi. A světe div se nejní s tím krom koroze žádnej vážnej problém. Když sem k tomu přišel vždycky to naskočilo a to i v mrazech -20 stC a nikdy mě to nikde nenechalo.


taky mužu potvrdit my to měli jako koupene v CZ rv 1989 ale byl v tom motor z rv 1994 ze vstřikováním a interier z LXka každodeně jezdil 7 let bez většich oprav jezdil jeho konec tu http://muzeumslodobsice.rajce.idnes.cz/fanous_ND/ dojel na pad sněhu ze střechy z kostela na dosluhujici brzdy po 7 letech neni divu :lol: a ke konci nechtěl držet volnoběch jinak jezdil do posledni chvile jak das :twisted: :wink: takže favo mužu doporučit jako bezudržbovy vuz 8)


Nebyla to spíš výměna celýho auta na starý papíry? Tohle rozhodně není kastle z 89.

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 12:18
od Veverka
Dobrý postřeh,barva,interiér vlastně i kastle přesně odpovídá kámošoj formanu 94.

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 13:07
od Luděk Musil
Veverka píše:... kastle ... formanu 94
Jen pro upřesnění (na funkci agronoma to vliv mít nebude): vozidlo na obrázku je favorit, forman je "long" nebo-li kombík. L.

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 16:30
od Michal Pokorný
DJ Majk píše:Fačko som mal do nedávna a nemôžem nanho povedať zle slovo stale som došiel kde mi trebalo


Také jsem byl pár let majitelem Fáčka, ale ani po letech mě nenapadá jediné dobré slovo co bych k němu mohl říci.
To že s autem dojedu kam potřebuji považuji tak nějak za samozřejmost, ne za nějakou jedinečnou vlastnost vozu 8)

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 20:03
od Cooper
My máme doma jedno fáčko a taky si není na co stěžovat. Nikdo se o to nestará a furt to jezdí, řízení, řazení jde lehko, podvozek na pohodlí slušný. Jezdí s ním sestra, protože s žigulem si netroufla. Co si budeme povídat, žigul je na ovládání dost "složitý" oproti favoritu.