Prostě jsme někteří magoři do racingride
ať sedíme v čemkoli, je docela sranda jak se dá uhonit se starým autem moderní obvykle rychlejší auto, protože řidič už má prostě dost -> po nikom nechcem závody, kdyby nás nechali předjet nemusej se mínit strachy podělat, prostě někdo umí a někdo má takový ego, že nedokáže překousnout, že by ho předjela lada... Potom musí holt počítat s tím, že mu rozlícená ruská saň vytočená na hranici rozpadu molekul s řidičem, kterýmu teče krev ze zubů a má jasný úmysl degradovat ten odpornej novodobej krám na podřadnej vergl, kterej pokořila víc jak 20 let stará hranatá potvora, bude viset za šílenýho řevu motoru na 7000ot., a jekotu gum dávno za hranicema adhezních schopností OR34, na prdeli a pořád zkoušet větší či menší útoky.... Potom je jasný, že v pilotní kabině lady nastane euforie vítězství, protože to vědomí práce týmu (auto a řidič trvale se pohybující na hranici přežití, protože podvozkový skupiny tak nějak nepočítali před 20-ti lety, že by se někdy ručička tachecu dotkla poslední hodnoty stupnice,zrovna tak se nějak nepočítalo s provozníma otáčkama na 6000ot., a řekl bych, že brzdovej systém taky není zrovna navržen na takovej styl jízdy, a to nemluvím o totálním ignorování aerodynamiky..) stojí za to!!!!
Prostě jak to tady už někdo psal...všichni víme jak to je. A když prostě budu samaru držet trvale na maximálním výkonu a budu vědět jaký kvalty tam mám mít, přesně vědět jak rychle do tý zatáčky můžu, musí se holt řidiči dnešních aut smířit s tím, že i samara ho může sestřelit z vedoucí pozice