Stránka 6 z 8

PříspěvekNapsal: čtv kvě 08, 2008 12:52
od JmJ
Atex píše:
JmJ píše:vy se z toho cerneho dymu uplne posukujete

ale bohuzel je to jasny dukaz co se s tim motorem prave deje :-)


no, jak kdy :-) to je spis dukaz toho, ze maji nedobry pracvoni rezim, ale neni receno, ze to je plny plyn :-)

PříspěvekNapsal: čtv kvě 08, 2008 13:04
od utia
Hosi, drzte se trochu tematu, barva koure z vyfuku myslim k "Samara vs. Favorit" moc nepatri.. :axe: :lol:

PříspěvekNapsal: čtv kvě 08, 2008 13:48
od Miči
Prostě jsme někteří magoři do racingride :wink: ať sedíme v čemkoli, je docela sranda jak se dá uhonit se starým autem moderní obvykle rychlejší auto, protože řidič už má prostě dost -> po nikom nechcem závody, kdyby nás nechali předjet nemusej se mínit strachy podělat, prostě někdo umí a někdo má takový ego, že nedokáže překousnout, že by ho předjela lada... Potom musí holt počítat s tím, že mu rozlícená ruská saň vytočená na hranici rozpadu molekul s řidičem, kterýmu teče krev ze zubů a má jasný úmysl degradovat ten odpornej novodobej krám na podřadnej vergl, kterej pokořila víc jak 20 let stará hranatá potvora, bude viset za šílenýho řevu motoru na 7000ot., a jekotu gum dávno za hranicema adhezních schopností OR34, na prdeli a pořád zkoušet větší či menší útoky.... Potom je jasný, že v pilotní kabině lady nastane euforie vítězství, protože to vědomí práce týmu (auto a řidič trvale se pohybující na hranici přežití, protože podvozkový skupiny tak nějak nepočítali před 20-ti lety, že by se někdy ručička tachecu dotkla poslední hodnoty stupnice,zrovna tak se nějak nepočítalo s provozníma otáčkama na 6000ot., a řekl bych, že brzdovej systém taky není zrovna navržen na takovej styl jízdy, a to nemluvím o totálním ignorování aerodynamiky..) stojí za to!!!! :wink: Prostě jak to tady už někdo psal...všichni víme jak to je. A když prostě budu samaru držet trvale na maximálním výkonu a budu vědět jaký kvalty tam mám mít, přesně vědět jak rychle do tý zatáčky můžu, musí se holt řidiči dnešních aut smířit s tím, že i samara ho může sestřelit z vedoucí pozice :wink:

Samara vs.Favídek

PříspěvekNapsal: čtv kvě 08, 2008 13:50
od FOMA
Resume:
Prostě Sama 2109í (1500) je suveréně lepší než nějaký Favídek snýtovaný v mladoboleslavské manufaktuře kterou zprivatizovali Germany people's ,aby poléčily podlomené sbevědomí zoufalých a zakomplexovaných Skodof(uc)kářů :lol: :wink: :

PříspěvekNapsal: čtv kvě 08, 2008 13:58
od Cory
Miči píše:ozlícená ruská saň vytočená na hranici rozpadu molekul s řidičem, kterýmu teče krev ze zubů a má jasný úmysl degradovat ten odpornej novodobej krám na podřadnej vergl, kterej pokořila víc jak 20 let stará hranatá potvora, bude viset za šílenýho řevu motoru na 7000ot., a jekotu gum dávno za hranicema adhezních schopností OR34, na prdeli a pořád zkoušet větší či menší útoky....


Zda sa mi, ze to raz pisal K-L :D

PříspěvekNapsal: čtv kvě 08, 2008 14:00
od Miči
Navrhuju změnu tématu na

SAMARA vs. FELICIA (97-x´)

zkušenosti?

PříspěvekNapsal: pát čer 06, 2008 22:17
od ger007
Miči,
ten tvoj komentar ma dostal fakt supa ... keby mam love kupim si samaru :D:D :D

PříspěvekNapsal: pát čer 06, 2008 23:06
od tavri
Miči píše:Navrhuju změnu tématu na

SAMARA vs. FELICIA (97-x´)

zkušenosti?


2110 vs. FELICIA
http://skoda.autokacik.pl/ladavsskoda/

PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2008 08:15
od radek mb
tavri píše:2110 vs. FELICIA
http://skoda.autokacik.pl/ladavsskoda/


řekl bych,že tam je dostatečně řečeno vše a hlavně bez nadržování jednomu či druhému vozu.Taky jsem se dověděl,jak velký kufr má desítka :) a polština se dá lehce překosnout

PříspěvekNapsal: ned zář 21, 2008 09:56
od Vaz2112
Miči píše:to Maysner: tys mě asi za dobu co tu na fóru spamuju nepochopil co? Já si mohl koupit nějakou feldu s kterou bych akorát jezdil s tím co jsem už nacpal do lady bych měl něco z 96 roku ve slušným stavu..doma mám auto k dispozici, ale mě jde dost o to, že si svý první auto chci dát dohromady sám, prostě složit to svejma rukama. Lada má to kouzlo, že je to skládačka, na kterou se dá stačit v domácích podmínkách s vercajkem. Navíc když s tím potom někam přijedeš a je to jak nový, hezčí než origo z fabriky, tak je sranda jak na to uměj lidi koukat. Těžko to pochopí někteří tuneři, kteří potřebují auto na lovení holek a na machrování ve městě... No a pokud je Lada opravdu v pořádku, po všech stránkách tak přece jen nakonec na obdobně výkoná auta stačí. Dneska se mi líbí, že to auto už tehdy mělo náporový chlazení, motor v předu, topilo to, docela sympatickej interiér, nádhernej krátkej chod řadící páky, rozvod OHC, v případě 2105 1300 se mi líbí ten těžce podčtvercovej motor, chlazený brzdový kotouče, chlazený bubny, dokonce rusáci i přemejšleli při vyvážení auta - strana řidiče v kontrastu s umístěním karbecu, sacího a výfukovýho potrubí, baterie, nádrže způsobuje vyvážení skoro do nuly.

Potom, když člověk sedne do takovýho auta, který někteří dnešní frajíci ani neumí nakopnout,navíc pokud je to v originále, vědomí, že je to starší než já, ten železnej klíček od spínačky je to bezkonkurenční pocit. A ještě lepší je, když s takovým autem dominuješ mezi těma debilníma htpčkama, ve kterejch si lidi myslej kdoví co nemaj za káru. Já jim to neberu, chtěj to, líbí se jim to ať si to koupí, ale zároveň si, ale musej uvědomit, že s tak slabým autem nebudou stačit ničemu na silnici.

No a když už se s něčím takovým budu, dělat, musí to stát za to, musí to bejt starý, musí to bejt zvláštní, chci aby se po tom autě lidi co ví o co jde otočili, ale nechci, aby se otáčeli jen skrz to, že to řve (obvyke nejede), že ve vnitř řeže hudba, až je řidič už hluchej, nebo proto, že už je to z těch tuzingovejch doplňků tak přeplácaný, že to sotva leze jak je to těžký.A zároveň se na to auto chci mít možnost jednou podívat a říct si, jo už tenkrát jsem dělal auto a ne votuzidlo, který je už dávno prodaný páč jsem se nemohl koukat na některý ty odfláknutý, nebo blbě vymyšlený kraviny...řekl bych, že někteří lidi z fóra ví co chci se snažím postavit a proč


Chlazené brzdové kotouče? A to myslíš jako origo nebo jako dodatečné vylepšení, a nebo si děláš prdel? Mj. chlazené kotouče má jako standard až 211x.

PříspěvekNapsal: pon zář 28, 2009 12:57
od zelvotron
Kompromis :mrgreen:

Obrázek

PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 13:26
od miro263

PříspěvekNapsal: stř říj 13, 2010 22:05
od mergl
musim rict ze strejc mel samaru cca 12 let a jak ten ji huntoval vozejk s piskem furt za tim studena hned dostala kour apod.a jela furt bez problemu,to by asi facko nevydrzelo,jinak samara je takova humpolacka ale da se s ni jezdit docela v poho.

PříspěvekNapsal: čtv říj 14, 2010 18:12
od plavec
mergl píše:to by asi facko nevydrzelo
Fáčko vydrží všechno, co se "techniky" týče. Akorát shnije kastle.

PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 05:50
od Luděk Musil
plavec píše:Fáčko vydrží všechno, co se "techniky" týče
Jsme sice těžce OT, ale nevydrží. Sousedovi na chalupě jsem musel měnit motor, protože dojel na svou vlastní blbost stylem: proč mě svítí "policajt" když jsem tam před 14 dny nalil litr oleje? L.
PS: "policajt" = kontrolka mazání