Stránka 8 z 8

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 20:10
od plavec
DJ Majk, Pěknej kousek. Ty modře podsvícený budíky se mě moc líběj.. Jeden čas jsem měl i budíky obložený růžovým mramorem. Nekecám. Vytvářelo to velmi zajímavej efekt. Škoda že tenkrát jsem ještě neměl čím to vyfotit.
Michal Pokorný, Ta matná černá u skel na dveřích. To je taková folie?

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 20:27
od plavec
Cooper píše: žigul je na ovládání dost "složitý" oproti favoritu.
Neřekl bych přímo složitý, ale je to trochu nezvyk. Spínačka nalevo, ten posez "jako na koze" a hukot ze zadu (z diferáku) je pro favoritáře poněkud neobvyklý. Neříkám že by se na to nedalo zvyknout, ale přesednutí z fáva do žigula je docela znát. FAvorit mi zas příjde línější. A možná blbej dotaz: Ten pedál plynu ukrutně vysoko to tak maj všecky?

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 20:34
od DJ Majk
Plavec dik som rad ze sa pači ved na tom aute bolo aj dost makane ale na budiky som extra hrdý :P teraz planujem do 110ky nieco spraviť tak uvidime ..

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 20:42
od Cory
DJ Majk, na UA kupis polepov na budiky plnu rit :)

PříspěvekNapsal: úte říj 19, 2010 20:58
od DJ Majk
Cory píše:DJ Majk, na UA kupis polepov na budiky plnu rit :)


my dvaja dame reč jak tam pojdeš este :) mas icq ?si ta pridam pokecame tam ..

PříspěvekNapsal: stř říj 20, 2010 03:44
od Michal Pokorný
plavec píše:Ta matná černá u skel na dveřích. To je taková folie?

Jo jo, taková nějaká tvrdá folie, stejná jako okolo skla na 5.dveřích. Však to byl stroj 135 GLXi :mrgreen:

PříspěvekNapsal: stř říj 20, 2010 09:50
od zelvotron
Michal Pokorný píše:stejná jako okolo skla na 5.dveřích


To je tuzing největší, nechápu proč to tam dávali, jestli aby to sklo vypadalo jako lepený, každopádně teď po letech je ta fólie v děsným stavu a vypadá to ještě hůř.

PříspěvekNapsal: stř říj 20, 2010 16:44
od plavec
zelvotron píše:Michal Pokorný napsal:
stejná jako okolo skla na 5.dveřích


To je tuzing největší,

Mě se to tam docela líbí. Celkovej vzhled je prostě jinej. Lepší. :)

PříspěvekNapsal: stř říj 20, 2010 17:56
od zelvotron
Z dálky možná, ale když k tomu přijdeš blíž tak to vypadá dost blbě. Neříkám na tom b sloupku, tam je to pěkný.

PříspěvekNapsal: stř říj 20, 2010 19:30
od plavec
zelvotron píše:ale když k tomu přijdeš blíž tak to vypadá dost blbě
Tak zblízka je to takový "prapodivný".

PříspěvekNapsal: sob lis 06, 2010 14:42
od zelvotron
Samara vs. Fabia :P

Obrázek Obrázek

PříspěvekNapsal: sob lis 06, 2010 14:58
od cackler
Melounový Masakr :shock:

PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 13:04
od MartasBrno
vintera píše:u těch déle odstavených, zcela bez provozu bývá vše trochu přirezlé, zoxidované kontakty, gumové prvky zteřelé, ztvdlé. Auto se rozhýbe a najednou tu něco teče, tu něco vrže, tu se nevrátí brzda, tu něco nesvítí, najednou se rozpadne zvenku krásně vypadající výfuk a při výměně zpuchřelých pneumatik projede hever lakem prahu do vnitř, bývají to celkem i drobnosti, ale v součtu otravují. Když se povede vše odstranit, stavá se z auta spolehlivý stroj. :wink:


Tak já si užil jen minimum - Tu něco teče, tu něco vrže, tu nechodí tlumiče, no a s tím výfukem je to do slova a do písmene ono. Ale to tečení byla vodní pumpa s vymletým ložiskem a krátký spoj k termostatu - někdo totiž neměnil kapalinu a termostat netermostatoval, tudíž byl opravován lehkým poklepáním, tedy podle těch důlků usuzuju že se opakovalo se zvyšující se tendencí několikanásobně. Po výměně jeden ze spojů sákne furt, ale řešení existuje a není nesnadné.

osobně si myslím, že na typu auta záleží z hlediska provozních vlastností - tedy jestli to dobře drží na silnici, jestli je to ovladatelný a podobně.
Že se to někomu sype a někomu ne, je u verků se 100 000 a víc s nejistou minulostí prostě osud. Dokonce bych řekl že na těch kilometrech vlastně nesejde, je to dost pofiderní ukazatel.