SAMARA vs. FAVORIT

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod JmJ » čtv kvě 08, 2008 12:52

Atex píše:
JmJ píše:vy se z toho cerneho dymu uplne posukujete

ale bohuzel je to jasny dukaz co se s tim motorem prave deje :-)


no, jak kdy :-) to je spis dukaz toho, ze maji nedobry pracvoni rezim, ale neni receno, ze to je plny plyn :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod utia » čtv kvě 08, 2008 13:04

Hosi, drzte se trochu tematu, barva koure z vyfuku myslim k "Samara vs. Favorit" moc nepatri.. :axe: :lol:
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
utia
 
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvekod Miči » čtv kvě 08, 2008 13:48

Prostě jsme někteří magoři do racingride :wink: ať sedíme v čemkoli, je docela sranda jak se dá uhonit se starým autem moderní obvykle rychlejší auto, protože řidič už má prostě dost -> po nikom nechcem závody, kdyby nás nechali předjet nemusej se mínit strachy podělat, prostě někdo umí a někdo má takový ego, že nedokáže překousnout, že by ho předjela lada... Potom musí holt počítat s tím, že mu rozlícená ruská saň vytočená na hranici rozpadu molekul s řidičem, kterýmu teče krev ze zubů a má jasný úmysl degradovat ten odpornej novodobej krám na podřadnej vergl, kterej pokořila víc jak 20 let stará hranatá potvora, bude viset za šílenýho řevu motoru na 7000ot., a jekotu gum dávno za hranicema adhezních schopností OR34, na prdeli a pořád zkoušet větší či menší útoky.... Potom je jasný, že v pilotní kabině lady nastane euforie vítězství, protože to vědomí práce týmu (auto a řidič trvale se pohybující na hranici přežití, protože podvozkový skupiny tak nějak nepočítali před 20-ti lety, že by se někdy ručička tachecu dotkla poslední hodnoty stupnice,zrovna tak se nějak nepočítalo s provozníma otáčkama na 6000ot., a řekl bych, že brzdovej systém taky není zrovna navržen na takovej styl jízdy, a to nemluvím o totálním ignorování aerodynamiky..) stojí za to!!!! :wink: Prostě jak to tady už někdo psal...všichni víme jak to je. A když prostě budu samaru držet trvale na maximálním výkonu a budu vědět jaký kvalty tam mám mít, přesně vědět jak rychle do tý zatáčky můžu, musí se holt řidiči dnešních aut smířit s tím, že i samara ho může sestřelit z vedoucí pozice :wink:
Miči
 

Samara vs.Favídek

Příspěvekod FOMA » čtv kvě 08, 2008 13:50

Resume:
Prostě Sama 2109í (1500) je suveréně lepší než nějaký Favídek snýtovaný v mladoboleslavské manufaktuře kterou zprivatizovali Germany people's ,aby poléčily podlomené sbevědomí zoufalých a zakomplexovaných Skodof(uc)kářů :lol: :wink: :
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Cory » čtv kvě 08, 2008 13:58

Miči píše:ozlícená ruská saň vytočená na hranici rozpadu molekul s řidičem, kterýmu teče krev ze zubů a má jasný úmysl degradovat ten odpornej novodobej krám na podřadnej vergl, kterej pokořila víc jak 20 let stará hranatá potvora, bude viset za šílenýho řevu motoru na 7000ot., a jekotu gum dávno za hranicema adhezních schopností OR34, na prdeli a pořád zkoušet větší či menší útoky....


Zda sa mi, ze to raz pisal K-L :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Miči » čtv kvě 08, 2008 14:00

Navrhuju změnu tématu na

SAMARA vs. FELICIA (97-x´)

zkušenosti?
Miči
 

Příspěvekod ger007 » pát čer 06, 2008 22:17

Miči,
ten tvoj komentar ma dostal fakt supa ... keby mam love kupim si samaru :D:D :D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod tavri » pát čer 06, 2008 23:06

Miči píše:Navrhuju změnu tématu na

SAMARA vs. FELICIA (97-x´)

zkušenosti?


2110 vs. FELICIA
http://skoda.autokacik.pl/ladavsskoda/
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod radek mb » sob čer 07, 2008 08:15

tavri píše:2110 vs. FELICIA
http://skoda.autokacik.pl/ladavsskoda/


řekl bych,že tam je dostatečně řečeno vše a hlavně bez nadržování jednomu či druhému vozu.Taky jsem se dověděl,jak velký kufr má desítka :) a polština se dá lehce překosnout
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Vaz2112 » ned zář 21, 2008 09:56

Miči píše:to Maysner: tys mě asi za dobu co tu na fóru spamuju nepochopil co? Já si mohl koupit nějakou feldu s kterou bych akorát jezdil s tím co jsem už nacpal do lady bych měl něco z 96 roku ve slušným stavu..doma mám auto k dispozici, ale mě jde dost o to, že si svý první auto chci dát dohromady sám, prostě složit to svejma rukama. Lada má to kouzlo, že je to skládačka, na kterou se dá stačit v domácích podmínkách s vercajkem. Navíc když s tím potom někam přijedeš a je to jak nový, hezčí než origo z fabriky, tak je sranda jak na to uměj lidi koukat. Těžko to pochopí někteří tuneři, kteří potřebují auto na lovení holek a na machrování ve městě... No a pokud je Lada opravdu v pořádku, po všech stránkách tak přece jen nakonec na obdobně výkoná auta stačí. Dneska se mi líbí, že to auto už tehdy mělo náporový chlazení, motor v předu, topilo to, docela sympatickej interiér, nádhernej krátkej chod řadící páky, rozvod OHC, v případě 2105 1300 se mi líbí ten těžce podčtvercovej motor, chlazený brzdový kotouče, chlazený bubny, dokonce rusáci i přemejšleli při vyvážení auta - strana řidiče v kontrastu s umístěním karbecu, sacího a výfukovýho potrubí, baterie, nádrže způsobuje vyvážení skoro do nuly.

Potom, když člověk sedne do takovýho auta, který někteří dnešní frajíci ani neumí nakopnout,navíc pokud je to v originále, vědomí, že je to starší než já, ten železnej klíček od spínačky je to bezkonkurenční pocit. A ještě lepší je, když s takovým autem dominuješ mezi těma debilníma htpčkama, ve kterejch si lidi myslej kdoví co nemaj za káru. Já jim to neberu, chtěj to, líbí se jim to ať si to koupí, ale zároveň si, ale musej uvědomit, že s tak slabým autem nebudou stačit ničemu na silnici.

No a když už se s něčím takovým budu, dělat, musí to stát za to, musí to bejt starý, musí to bejt zvláštní, chci aby se po tom autě lidi co ví o co jde otočili, ale nechci, aby se otáčeli jen skrz to, že to řve (obvyke nejede), že ve vnitř řeže hudba, až je řidič už hluchej, nebo proto, že už je to z těch tuzingovejch doplňků tak přeplácaný, že to sotva leze jak je to těžký.A zároveň se na to auto chci mít možnost jednou podívat a říct si, jo už tenkrát jsem dělal auto a ne votuzidlo, který je už dávno prodaný páč jsem se nemohl koukat na některý ty odfláknutý, nebo blbě vymyšlený kraviny...řekl bych, že někteří lidi z fóra ví co chci se snažím postavit a proč


Chlazené brzdové kotouče? A to myslíš jako origo nebo jako dodatečné vylepšení, a nebo si děláš prdel? Mj. chlazené kotouče má jako standard až 211x.
Vaz2112
 
Příspěvky: 29
Registrován: pon črc 14, 2008 18:09
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod zelvotron » pon zář 28, 2009 12:57

Kompromis :mrgreen:

Obrázek
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod miro263 » čtv říj 08, 2009 13:26

BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
miro263
 
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie

Příspěvekod mergl » stř říj 13, 2010 22:05

musim rict ze strejc mel samaru cca 12 let a jak ten ji huntoval vozejk s piskem furt za tim studena hned dostala kour apod.a jela furt bez problemu,to by asi facko nevydrzelo,jinak samara je takova humpolacka ale da se s ni jezdit docela v poho.
Uživatelský avatar
mergl
 
Příspěvky: 45
Registrován: úte říj 05, 2010 21:31
Bydliště: LN

Příspěvekod plavec » čtv říj 14, 2010 18:12

mergl píše:to by asi facko nevydrzelo
Fáčko vydrží všechno, co se "techniky" týče. Akorát shnije kastle.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Luděk Musil » pát říj 15, 2010 05:50

plavec píše:Fáčko vydrží všechno, co se "techniky" týče
Jsme sice těžce OT, ale nevydrží. Sousedovi na chalupě jsem musel měnit motor, protože dojel na svou vlastní blbost stylem: proč mě svítí "policajt" když jsem tam před 14 dny nalil litr oleje? L.
PS: "policajt" = kontrolka mazání
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků