SAMARA vs. FAVORIT

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod zelvotron » pon kvě 05, 2008 21:40

Kewint: myslel sem manžetu lanka spojky na převodovce, ale na řadící páce je to taky klasika, tam to taky hezky puchří, pětku řadit spolujezdci (ideálně spolujezdkyni) do kolene je u favíka normální ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Maysner » pon kvě 05, 2008 21:43

zelvotron píše:........pětku řadit spolujezdci (ideálně spolujezdkyni) do kolene je u favíka normální ;)


ve felicii vicemene taky :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » pon kvě 05, 2008 21:51

Maysner píše:
zelvotron píše:........pětku řadit spolujezdci (ideálně spolujezdkyni) do kolene je u favíka normální ;)


ve felicii vicemene taky :P

mozem potvrdit
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Tom.... » úte kvě 06, 2008 22:23

Sorry za OT.ale když má : favorit ma uz taky zastaralej interier. skripani plastu je normalnio i ve felicii, co má potom samara?? Nic proti samaře,na rozbité polní cesty je v pohodě,ale ten interiér,je archa jak prase.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: st květen 07, 2008 11:07 ]
Pozn. moderátora: pozor na Flame a přechod do OT! L.
Naposledy upravil Tom.... dne stř kvě 07, 2008 09:08, celkově upraveno 1
Tom....
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned srp 26, 2007 09:27
Bydliště: Sev.morava

Příspěvekod Miči » stř kvě 07, 2008 10:22

nj prostě pořešit výkon v 2107 a bylo by to super, ovšem ne za spotřebu přes 10L
Miči
 

Příspěvekod Maysner » stř kvě 07, 2008 18:39

Miči píše:nj prostě pořešit výkon v 2107 a bylo by to super, ovšem ne za spotřebu přes 10L


kup si neco jiny :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Miči » stř kvě 07, 2008 19:47

to Maysner: tys mě asi za dobu co tu na fóru spamuju nepochopil co? Já si mohl koupit nějakou feldu s kterou bych akorát jezdil s tím co jsem už nacpal do lady bych měl něco z 96 roku ve slušným stavu..doma mám auto k dispozici, ale mě jde dost o to, že si svý první auto chci dát dohromady sám, prostě složit to svejma rukama. Lada má to kouzlo, že je to skládačka, na kterou se dá stačit v domácích podmínkách s vercajkem. Navíc když s tím potom někam přijedeš a je to jak nový, hezčí než origo z fabriky, tak je sranda jak na to uměj lidi koukat. Těžko to pochopí někteří tuneři, kteří potřebují auto na lovení holek a na machrování ve městě... No a pokud je Lada opravdu v pořádku, po všech stránkách tak přece jen nakonec na obdobně výkoná auta stačí. Dneska se mi líbí, že to auto už tehdy mělo náporový chlazení, motor v předu, topilo to, docela sympatickej interiér, nádhernej krátkej chod řadící páky, rozvod OHC, v případě 2105 1300 se mi líbí ten těžce podčtvercovej motor, chlazený brzdový kotouče, chlazený bubny, dokonce rusáci i přemejšleli při vyvážení auta - strana řidiče v kontrastu s umístěním karbecu, sacího a výfukovýho potrubí, baterie, nádrže způsobuje vyvážení skoro do nuly.

Potom, když člověk sedne do takovýho auta, který někteří dnešní frajíci ani neumí nakopnout,navíc pokud je to v originále, vědomí, že je to starší než já, ten železnej klíček od spínačky je to bezkonkurenční pocit. A ještě lepší je, když s takovým autem dominuješ mezi těma debilníma htpčkama, ve kterejch si lidi myslej kdoví co nemaj za káru. Já jim to neberu, chtěj to, líbí se jim to ať si to koupí, ale zároveň si, ale musej uvědomit, že s tak slabým autem nebudou stačit ničemu na silnici.

No a když už se s něčím takovým budu, dělat, musí to stát za to, musí to bejt starý, musí to bejt zvláštní, chci aby se po tom autě lidi co ví o co jde otočili, ale nechci, aby se otáčeli jen skrz to, že to řve (obvyke nejede), že ve vnitř řeže hudba, až je řidič už hluchej, nebo proto, že už je to z těch tuzingovejch doplňků tak přeplácaný, že to sotva leze jak je to těžký.A zároveň se na to auto chci mít možnost jednou podívat a říct si, jo už tenkrát jsem dělal auto a ne votuzidlo, který je už dávno prodaný páč jsem se nemohl koukat na některý ty odfláknutý, nebo blbě vymyšlený kraviny...řekl bych, že někteří lidi z fóra ví co chci se snažím postavit a proč
Miči
 

Příspěvekod Maysner » stř kvě 07, 2008 20:09

muj prispevek patri k tomu ze chces upravenou 07 aby jezdila do 10l. temer nerealny. chces vykon? nakrm to.
ano ja tunim zigula. ale abych na nej balil holky? mno. tady urcite ne. bejt v rusku je to jina :twisted:
mam doma taky k dispozici auta modernejsi(tedy jak se to veme) a nebavi me s nema jezdit. pokud tebe uspokojuje machrovat mezi htp prosim. tyto neauta ja nevnimam. kdyz uz tak si "zazavodim" s autem o nekolik trid vys. oni pak nechapu jak se za nima muze zigul drzet. napr jizda s tommelem a jeho flekatym kombikem. ten 2.5 V6 opel neujizdel. zigul se ho drzel a ti kluci vevnitr byli jen v udivu :roll:
nebojim se brat zatacky na hrane. ty ktery znam casto jezdim ve smyku. samozrejme kdyz je to zrovna bezpecny. hodne spoluzaku co se mnou nekdy jelo se porad drzelo madel a nechapalo ze to auto toto dokaze :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Atex » stř kvě 07, 2008 20:28

moje rec.. vcera ojedinela moznost porovnat sily s autama "o nekolik trid vys". tedy ja vs. hyundai santafe vs. vw touran ..... asi se budete zase smat, ale touran zustal na dalnici vzadu a santafecko mi uhlo ve 150ti do praveho :partyman:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Miči » stř kvě 07, 2008 23:13

to Maysner: já tím tuněním nemyslel nikoho z ladafóra :lol: každopádně je, ale Lada zvláštní auto a to se mi právě líbí...s tím krmením máš bohužel pravdu.
Miči
 

Příspěvekod JmJ » čtv kvě 08, 2008 06:50

Atex píše:moje rec.. vcera ojedinela moznost porovnat sily s autama "o nekolik trid vys". tedy ja vs. hyundai santafe vs. vw touran ..... asi se budete zase smat, ale touran zustal na dalnici vzadu a santafecko mi uhlo ve 150ti do praveho :partyman:



borec v touranu zrovna svacil, ten ani nevedel ze tam jedes, a borec v hyundaii si rekl, ze nema kam spechat, tak zapl tempomat, zapadl do sedacky, zapalil si cigaro a cumel, co jeste predvedes :P
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Flipper Tom » čtv kvě 08, 2008 08:57

... no taková moje proslulá honička samara vs boxter :) tomu trvalo 50 kiláků než mi ujel. :)

ale zpět k tématu - mám kamaráda kterej má fáčko a furt ¨že fáčko je best... pak se semnou svezl samarou a jen čuměl. když vystoupil zeptal se kde by se nějaká pěkná samara dala koupit :)

takže asi tak
Uživatelský avatar
Flipper Tom
 
Příspěvky: 403
Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
Bydliště: Liberec

Příspěvekod Atex » čtv kvě 08, 2008 09:08

JmJ píše:borec v touranu zrovna svacil, ten ani nevedel ze tam jedes, a borec v hyundaii si rekl, ze nema kam spechat, tak zapl tempomat, zapadl do sedacky, zapalil si cigaro a cumel, co jeste predvedes

hm.. tak to tempomat zpusobuje ten odporny, cerny dym z vyfuku.. a ja myslel ze je to kdyz seslapne plny plyn :-D , dik za objasneni :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod JmJ » čtv kvě 08, 2008 12:13

Atex píše:
JmJ píše:borec v touranu zrovna svacil, ten ani nevedel ze tam jedes, a borec v hyundaii si rekl, ze nema kam spechat, tak zapl tempomat, zapadl do sedacky, zapalil si cigaro a cumel, co jeste predvedes

hm.. tak to tempomat zpusobuje ten odporny, cerny dym z vyfuku.. a ja myslel ze je to kdyz seslapne plny plyn :-D , dik za objasneni :-P


vy se z toho cerneho dymu uplne posukujete :-) to je ted moderni sledovat, komu z toho dym leti a komu ne :-)

mi proste cele tohle zavodeni prijde tak trochu mimo :roll:

ale proti gustu... :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Atex » čtv kvě 08, 2008 12:48

JmJ píše:vy se z toho cerneho dymu uplne posukujete

ale bohuzel je to jasny dukaz co se s tim motorem prave deje :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků