SAMARA vs. FAVORIT

Moderátor: Moderátoři

Re: SAMARA vs. FAVORIT

Příspěvekod miso2087 » stř led 09, 2008 17:02

Štěpán Getsko píše:SAMARA- Trochu víc se musí šlápnout na brzdu, ale na to se snadno zvykne

A čo myslíš, ako "brzdí" Favorit??? Tak, že skoro nebrzdí :? a má veeelmi pomalý nástup brzd.
miso2087
 
Příspěvky: 118
Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod JmJ » stř led 09, 2008 17:06

Zas se dete hadat o kokotinach? :lol:

jeden tvrdi "brzdi!" druhy rika "nebrzdi!" :-)

ja sem ve favoritu objel 600 km za tyden a brzdilo to uplne normalne :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Cory » stř led 09, 2008 17:31

V samare ide pedal brzdy tazsie, ale nemozeme tu porovnavat 2 auta a usudzovat z toho vlastnosti pre oba typy.Co ked prave auto, o ktorom piseme, ma zavzdusnene brzdy, alebo vadny posilovac, alebo neviem co..... Nechapem co tu riesite :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod miso2087 » stř led 09, 2008 17:41

Ono vieš, taký majiteľ Favoritu keď nemá možnosť jazdy s iným autom (autami) ani nemusí zbadať, že mu to nebrzdí. Mal som možnosť ísť zatiaľ dvomi Fáčkami, z toho jedno bolo tunované, druhé udržiavané (skoro leštenka) a obe brzdili o dosť horšie ako je normál na ktorý som zvyknutý. Toľko vlastná skúsenosť. :)
miso2087
 
Příspěvky: 118
Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Cory » stř led 09, 2008 18:00

Diskutabilne :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Atex » stř led 09, 2008 19:20

facko bych bral, uz jen kvuli toho ze to neni lada, to myslim ale v dobrem, vim jak by to dopadlo ze samarou, zase bych to zacal pulirovat, a opravovat, a garazovat, a shanet dalsi auto.. na hrani uz mam jedno, s fackem pekne pojezdim do konce technicke a hura do srotu. Dalsi vec je to precejen nastupce nasi oblibene "stodvacitky", taky si tam polovinu veci clovek dokaze opravit doma v garazi :)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Štěpán » stř led 09, 2008 19:46

Kolik lidí tady vyzkoušelo sedět aspoň pár set km v SAMAŘE za volantem?
Štěpán
 

Příspěvekod Cory » stř led 09, 2008 20:10

Ja :wink: ..... asi 800km :roll:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Křečík Barbuška » stř led 09, 2008 20:30

Štěpán Getsko píše:Kolik lidí tady vyzkoušelo sedět aspoň pár set km v SAMAŘE za volantem?
Zkusil bych, osobně mě Samara trošku lákala i láká, ale přece jen je mi borgská krychle více oku lahodící a mám ji již trošku ošahanou a hlavně nd nasyslené. I když, kdybych z nějakého důvodu přišel o nynější, buď bych koupil nějakou jedničku libovolného stavu a stal by se ze mě dobytek na silnicích, nebo bych možná šel do Samary. To by asi hlavně záleželo na finanční situaci, momentálně by to byla ta jednička :lol: . I Favorita do 5 tis. bych akceptoval, ale byl by to dělník bez nároku jakékoliv nadbytečné pozornosti.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Miči » stř led 09, 2008 21:12

ok díky moc, hlavně se tu nehádejte, s brzdama je to všude diskutabilní - máme doma feldu 97 rok a brzdy jsou po celkový GO (toto léto), výměna komplet všeho a stejně mi 2105tka brzdí líp/jinak - totiž sice nemá tak ostrej nástup brzd, ale zase vůbec nevadnou. Na felicii párkrát dobrzdíte a je po kotoučích (nejsou vnitřkem chlazené tak se zkroutí..), stačilo na to 10km závodní jízdy - nadoraz na silnici třetí třídy (konkrétně okres Třebíč: silnice Pyšel - Tasov -> je to část erzety HR) zkoušeli jsme to s civilní feldou 1,3mpi nadoraz brzdy to nezvládly, když jsem to zkoušel s žigem brzdy nezačaly ani vadnout...

Jenže je zase diskutabilní jak brzdí žigo a jak felda a jestli žigo v těch místech třeba nebrzdilo z nižších rychlostí atd.. no je to taky pravda...
Miči
 

Příspěvekod Atex » stř led 09, 2008 23:30

no myslim ze Tavria ma ze samarou hodne spolecneho ne? to je takovy mensi dvojnik :-) nevim sice jestli je samara taky tak dobra, spolehliva, pohodlna a provozne levna, tavrijka je BOMBA kara!!
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Cory » stř led 09, 2008 23:34

Myslim, ze tavria ma motor 1,1, ktory sa daval aj do samary.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Atex » stř led 09, 2008 23:38

o motor nejde.. mimochodem ta 1.1 byla az prekvapive ziva pri spotrebe tak 6l/100km.. dalsi krasna vec byla hrozne velka 5. rychlost, tu jsem tam dal ve 100 a motor si potichoucku septal :-) uzasna viditelnost z kabiny, velike celni i bocni skla, z kabiny slo jen trosku slyset "susteni" pneumatik a jak uz sem psal bezporuchovost. Malem sem brecel jak sem ho predal ve sberne..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Cory » stř led 09, 2008 23:39

Tavrie su aj Pick up-y. Na ukrajine su na kazdom kroku :twisted:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Atex » stř led 09, 2008 23:44

jaj tech bylo :-)
Přílohy
zaz-sl2.jpg
(10.61 KiB) 2468 krát
tavriasw.jpg
(8.05 KiB) 2468 krát
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků