Fotky interiéru zatím posílat nebudu. Jak psal Pátrač - autíčko jen jezdilo a o údržbu se nikdo nestaral, ani neuklízel
.
Několik technických parametrů:
Tovární značka:
VAZ 1111 OKA (rok výroby 1993)
Motor:
dvouválec, 649 ccm, 29,03/5600 kW, převodovka 4+1
Rozměry (d/š/v):
3200/1420/1400
Hmotnosti (pohotovostní/celková):
635/975 kg
Nejvyšší dovolená rychlost:
120 km/h
Spotřeba (město/90):
6,0/4,5 l/100km
Takže až se pořádně uklidí (Pátrač mi slíbil nový koberec dovnitř a kousek nějakýho čalounění - už dopředu moc díky), udělá se pořádek v elektrice, oživí se to, co má žít (je tam několik vypínačů, které nefungují), trošku se překytuje a nastříkne barvou, tak se z toho vyklube moooooc pěkná
Nastěnka .
Jinak Pátrač nakousl účel koupě tohoto angličáka: Moje (nevlastní) neteř dělala minulý týden ve čtvrtek řidičák (sice na první pokus neudělala - ale to neudělal celý kurs - AŠ prý potřebuje vydělat
), takže ten drobeček je určen pro ni, aby se naučila jezdit. Sice jsem ji učil rozjezdy s tím mým (oproti tomuto autíčku) velkým a to do mírného kopečka, vcelku jí to šlo. Ale ještě si to rozmyslím. Teď bude ještě nějakou chvíli (tedy poté, až se jí podaří ty "papíry" udělat) jezdit pod mým, nebo jejího otce (on je strasnej nerv
), dozorem. A až se trošku vyjezdí, tak snad už bude moct sama. Sice mi toho angličáka bude trošku líto, ale prozatím to vypadá, že je to taky auto-nezmar. L.
jen tak přemejšlím jestli se má cenu hrát s tím lakem.. P.
určitě! Aspoň ty přední blatníky. L.