Majo píše:Kolky krát pretocene?
Ja som od roku 2007 tretí majiteľ a čo sa my priznal druhý majiteľ,tak tacho bolo pretočené dva krát.Čiže ja som auto kúpil keď malo na tacho 6000km v skutočnosti teda 206 000km.A popravde neveril som,že sa tacho podarí pretočiť aj mne,lebo odkedy som v 2010 kúpil 2112-ku,tak som ním jazdil málo a keď teraz pribudla aj crosska,tak ozaj jazdí Samarka už len občas.Má to síce blahodarný úcinok na jej skelet,hlavne v zime,ale nakoniec sa to podarilo.Takže Samarka má týmto pádom cez 300 000km
.
No a čo sa týka motora,okrem gufera na vačkovke a kľukovke som na ňom nemenil nič.Snáď len benzínové hadičky a tesnenia,membrány karbeca-ale to je bežná vec.
Spojka bola menená,ale bolo to vlastne kvôli tomu,že sa ulomil jeden prst vytlačnej vydlice,tak som to menil komplet.Pri tej príležitosti bol vyfrézovaný váčší otvor do obalu prevodovky a osadené puzdro s mazničkou,nakoľko sa mi stále sralo predné ložisko štartéra,nepochopiteľne osadené do prevodovkového obalu.Dospelo to až k výmene štartéra,ale odvtedy mám pokoj.
Prednej ani zadnej nápravy som sa ani nedotkol,to isté platí aj o riadení.Je to neuveriteľné,ale sú tam pôvodné čapy a nemajú vôľu!
Snáď čo si spomínam,tak som na nej raz menil predné ložisko.Manžety na homokineťákoch,výfuk,platničky a podobný spotrebák nepočítam.
Takže prajem jej ešte dlhý a produktívny život.
A ešte pardon,nespomenul som elektriku.Tá my bohužiaľ blbne,lebo chumaji ruský umiestnili poistkovú skrinku aj s relátkami pod odtok predného okna.Či za mokrého počasia zvykne nastať problém
.