Stránka 2 z 5

PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 21:09
od vodis
1994, 1500 AXTEC, před rokem při koupi 16000km. Těší mě :lol: Předchozí majitel se zbláznil a v 70 letech si splnil sen, koupil si nový Volvo.

PříspěvekNapsal: sob lis 13, 2010 21:05
od Martin H.
Tak chlapci :!: . UŽ JE DOOOOOMAAAAA!!!! Dneska jsme ji s Rosťou přivezli :ctf2: Dokonce tady prásknu, že Rosťa poprvé v životě řídil žigula s předním náhonem :D . Když už jsem ho vytáhl v sobotu od ženy a rodiny, tak jsem mu nemohl udělat to, že by si s ní nezajezdil :cheers: . Tímto Rosťovi veřejně děkuji za spolupráci a spoluúčast při převozu ze Šumperka. Rád mu nechám prostor, ať se s vámi o dojmy podělí sám :partyman: .

PříspěvekNapsal: sob lis 13, 2010 22:07
od rosta
přijel jsem, viděl jsem, řídil jsem(šumperk - voleč)-a musím říct že jsem byl příjemně překvapen-na volnoběh vůbec není slyšet motor-musel jsem kouknout na voltmetr jestli to vůbec vrčí :shock: vůbec žádný rachot od ložisek ,převodovky nebo náprav-jen horší brzdy-brzdí rovnoměrně ale jaksi méně,origo gumy měli asi deformaci od dlouhého stání protože při rychlosti cca 100 km/h vibruje volant,a při přidání plynu je slyšet jak motor při určitých otáčkách "klepe"ale jinak to topí jako čert,je v tom hromada místa,a podvozek to má tvrdší než žigul ale zato měkčí než fáčko-čekal jsem že to bude něco jako ve favoritu ale fáčko je proti samaře uplně bokem.......

PříspěvekNapsal: sob lis 13, 2010 22:12
od Štěpán
Dejte na to slušný zimáky a uvidíte, že to auto nemá ohledně jízdních vlastností konkurenci. :wink:

PříspěvekNapsal: sob lis 13, 2010 22:20
od Martin H.
Zimáky už jsou připravený :!: . Radost zavládla na našem dvorku :D . Teď už je na něm kompletní řada 05, 07, 08 a 21 :lol: .

PříspěvekNapsal: ned lis 14, 2010 20:39
od csfousek
Opravdu pěkný kousek paráda ať slouží.

PříspěvekNapsal: ned lis 14, 2010 21:21
od Martin H.
Dneska jsem spravoval brzdy. Vypustil jsem stejný humus jako Michail nebo Martas z Brna ze svých 2101 a 2102...leč poprvé v životě jsem ze "žigula" sundal zadní bubny rukama bez nářadí. To se mi ještě nestalo ...a brzdový destičky vpředu měly pod pístkama ještě bílou barvu s číslama, asi z fabriky :shock: .

PříspěvekNapsal: ned lis 14, 2010 22:08
od Laďuša
Martin H. píše: brzdový destičky vpředu měly pod pístkama ještě bílou barvu s číslama, asi z fabriky

To nemusí bejt z fakriky, taky jsem měl nebo možná eště asi někde mam destičky s číslem psaným barvou.

PříspěvekNapsal: pon lis 15, 2010 19:54
od Martin H.
Tak Samara je už přihlášená, přezutá na nový gumy :) .
Chtěl jsem se zeptat, neboť jsem samarista - začátečník, existuje na Samaru nějaká dílenská kniha v češtině jako je na starou řadu např. Tůma apod.?
Krom návodu k obsluze jsem nic nikde nenašel.
A máte někdo zkušenost s ostřikovači? Nejde mi ani jeden. Vedle nádobky jsou tři motorky a pak je ještě jeden jakoby hlavní vedle chladiče. Do kabelů mi elektrika jde, ale nic se neděje. Dají se použít třeba čerpadla ze škodovky? Ty originál jsem nikde zatím neobjevil.
Díky za radu.

PříspěvekNapsal: úte lis 16, 2010 16:42
od Saša
Martin H. píše:Dají se použít třeba čerpadla ze škodovky?

A proč by se neměli dát použít ? Vraž je tam a basta . Motorků jsou všude mraky (zdarma) .

PříspěvekNapsal: úte lis 16, 2010 17:38
od zelvotron
Martin H. píše:Tak Samara je už přihlášená, přezutá na nový gumy :) .
Chtěl jsem se zeptat, neboť jsem samarista - začátečník, existuje na Samaru nějaká dílenská kniha v češtině jako je na starou řadu např. Tůma apod.?
Krom návodu k obsluze jsem nic nikde nenašel.
A máte někdo zkušenost s ostřikovači? Nejde mi ani jeden. Vedle nádobky jsou tři motorky a pak je ještě jeden jakoby hlavní vedle chladiče. Do kabelů mi elektrika jde, ale nic se neděje. Dají se použít třeba čerpadla ze škodovky? Ty originál jsem nikde zatím neobjevil.
Díky za radu.


Česky nevím, spíš ne, v ruštině je tu odkazů hafo.

Cože tam jsou 4 motorky, co je to za divočinu? :D

PříspěvekNapsal: úte lis 16, 2010 18:25
od Martin H.
zelvotron píše:
Martin H. píše:Tak Samara je už přihlášená, přezutá na nový gumy :) .
Chtěl jsem se zeptat, neboť jsem samarista - začátečník, existuje na Samaru nějaká dílenská kniha v češtině jako je na starou řadu např. Tůma apod.?
Krom návodu k obsluze jsem nic nikde nenašel.
A máte někdo zkušenost s ostřikovači? Nejde mi ani jeden. Vedle nádobky jsou tři motorky a pak je ještě jeden jakoby hlavní vedle chladiče. Do kabelů mi elektrika jde, ale nic se neděje. Dají se použít třeba čerpadla ze škodovky? Ty originál jsem nikde zatím neobjevil.
Díky za radu.


Česky nevím, spíš ne, v ruštině je tu odkazů hafo.

Cože tam jsou 4 motorky, co je to za divočinu? :D

No fakt tam jsou. Tři vedle nádržky na kapalinu-ke všem vedou dráty, a poslední je vedle chladiče jakoby v masce a vede do něj hadička z nádržky. Přiznám se, že jsem zatím ten systém moc nepochopil :shock: .

PříspěvekNapsal: úte lis 16, 2010 22:11
od Cory
PRi chladici je jeden motorcek a tie 3 valčeky pri nadrzke rozdeluju prud kvapaliny na:

1. predne sklo
2. zadne sklo
3 svetlomety (pri zapnutom osvetleni a ostreknuti predneho skla)

PříspěvekNapsal: stř lis 17, 2010 17:36
od Martin H.
Aha :idea: . Takhle ono to bude. Děkuju za instruktáž, teď už se mi pomalu rozsvěcí :shock: .

PříspěvekNapsal: čtv lis 18, 2010 15:34
od utia
Manual cesky mas v sekci odkazy, pak je jeste jeden docela pekne rozkresleny obrazkovy - ale rusky. Jinak o necem jinem nevim. Ja jsem si u svetlometu sterace i s motorky odstranil a hadicky tam zaslepil - prijde mi to na nasich silnicich zbytecne plytvani. Jinak me take na starych zimakach vibroval volant, pred rokem jsem koupil nove a je to v pohode, bylo to spatnym vyvazenim. Kdyztak pak napis jakou mas spotrebu, docela by me to zajimalo :mrgreen: