Dříve jsem po třídvéřové Samaře fakt toužil.Měl jí jeden můj známý a mě přišla jako fakt parádní auto.Ale to už je asi tak deset let zpátky.Ale líbí se mi pořád.A tahle vypadá fakt slušně.
Napsal: ned lis 07, 2010 19:33
od vodis
Tak koukněte sem, jak má třídveřová bílá samara vypadat.
Pěkná No ty jo, na káčku se řeší i takovýdle věci? No, já bych tam nestíhal ani všechnu železnici procházet.
Napsal: ned lis 07, 2010 19:46
od vodis
Jako starý železničář a mladý ladista to stíhat musim.
Napsal: ned lis 07, 2010 19:51
od Laďuša
Já si jedu Ladaforum a na kreportu převážně řadu 831 a jsem spokojenej
Napsal: ned lis 07, 2010 19:56
od vodis
Mě zase jako Cargonauta zajímaj tratě 200 a 174, kde to máme pod palcem a loko 742, kterou máme pod palcem. Takže kdo pojedete přes Beroun a na ranžíru bude stát u baráku bílá Samara, tak z vlaku mávejte.
Dík. Ale abych se vrátil k Samaře, tak má najeto 25000km, za rok jsem s ní ujel 9000km. Mimo jiné byla na Ukrajině (tam nafasovala kryty podběhů a plech pod motor), cesta ve 4 lidech s průměrem 6,9 litru na 100.
Napsal: ned lis 07, 2010 20:21
od Martin H.
vodis píše:Tak koukněte sem, jak má třídveřová bílá samara vypadat.
Jediný, co je viditelně navíc, jsou litý kola, kryty podběhů a pancíř pod motorem jsou velmi praktický a neznatelný věci. Ovšem na zimu jsem už nazul plechy. A co ty boční gumový pruhy? Kolik má Tvoje najeto, jaký to je rok? Nikde jsem ji na netu v inzerátech neviděl...
Napsal: ned lis 07, 2010 20:50
od Martin H.
No ona ještě není tak úplně moje, takže radši pomlčím, abych to nezakřiknul . Na tacho má 10710km, čili je-li to 10tkm nebo 110tkm těžko říct, r.v.1989, čili klasickej karb Solex bez katalyzátoru. Prostě klasika karburátor, rozdělovač, mech. AC pumpa. Jsou na tom dokonce ještě originál ruský gumy.