SAMARA 1300S z LIPTOVA

Moderátor: Moderátoři

Re: SAMARA 1300S z LIPTOVA

Příspěvekod Luco » čtv dub 18, 2019 13:17

Ahojte, na prvej strane ste mi písali podla farby sviečky, že je zmes optimálna a ty mi teraz píšeš že sa nedeje niečo správne s prípravou zmesi alebo zážihu ? Je pravda že zapalovanie si doma nedokážem nastaviť lebo nemám stroboskop. Chyba sa po vymenení sviečok neopakovala pár krát to na križovatke šklblo ale zatiaľ ide. Rozmýšlam že vymením celý rozdelovač.
Luco
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 28, 2016 20:42

Re: SAMARA 1300S z LIPTOVA

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv dub 18, 2019 19:30

To neres a jezdi kdyz to uz nezlobi. Vsak pises, ze to mas na dva roky :-) . Pokud nemas stroboskop a nejsi si jist s nastavenim zakladniho predstihu na zarovku ci kliknuti jiskry tak se do vymeny rozdelovace nesprtej. Pekne barvy na svickach docilis spravnym nastavenim predstihu a karburatoru, zejmena hladinou v plovakove komore. Predpokladem jsou spravne vule ventilu. Pises, ze se opravovala kabelaz hallovy sondy tak na to bych se spolu s ocistenim snimace a clonek zameril. Pokud to chces mit v cajku tak se domluv s Corym. Nez cpat penize do nejakeho servisu kde karburator videli naposledy ve skole tak bych ty penize radeji zavezl do Kosic.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - primární vůz
Lada Kalina 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 9843
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: SAMARA 1300S z LIPTOVA

Příspěvekod Luco » čtv dub 18, 2019 19:49

Tak dnes som to zakrýkol. Cestou z práce mi to zdochlo na križovatke musel som to odtlačiť mimo cestu až na parkovisko. Pár krát som pocukal s dopravnou pumpou obzrel som sviečky nechal som ho vychladnúť (5-10min) pri tom nebolo zohiate len na pracovnu teplotu a jedna finta čo ma napadla tak som vytiahol hadičku z toho podtlakového regulátora potom auto naskočilo a rezal som domov 110 a modlil sa aby som zašiel. Potom to nerobilo už. Tak ja fakt neviem rozdelovač kupim nový už som sa rozhodol (tie káble už sú proste unavené a je možné že niekde je zlý kontakt prelomený káblik alebo pod.)problém bude nastaviť správne zapalovanie. Ak sa to dá nejako bez stroboskopu prosím napíšte mi ako, cez tú žiarovku som pozeral jeden návod ale to bolo na rozdelovači s kladivkom ešte neviem či by sa to tu dalo použiť. NIe som dement som chalan z dediny viac času trávim v garáži a pri strojoch ako doma takže by som to zvládol si myslím. Auto mám na 2 roky ale potrebujem aby bolo spolahlivé preto to chcem vyriešiť. KE su celkom ďaleko :( :( o peniaze mi až tak nejde k autu mam citový vžťah a záleží mi na jeho funkčnosti viac ako na tých peniazoch čo to bude stáť. Napadá ma ešte skusim funkčnosť dopravnej pumpy možno že je zlá ale to by auto nešlo a basta a takto raz ide potom trochu štrajkuje a zase ide.
Luco
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 28, 2016 20:42

Re: SAMARA 1300S z LIPTOVA

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv dub 18, 2019 19:55

Kdyz to uhrejes, startujes s plnym plynem bez sytice? Pokud by z jakehokoliv duvodu varilo palivo v palivove pumpe tak voz sebou petku vody a polij ho ... ale to se delalo na Skoda 1203 kde to slo i bez preruseni jizdy :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - primární vůz
Lada Kalina 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 9843
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: SAMARA 1300S z LIPTOVA

Příspěvekod Luco » čtv dub 18, 2019 20:25

Hneď ako sa autíčko ohreje kusok nad 50 stupnov tak už sytič pri štartovaní nepoužívam až kým auto nestojí napr 4-5 hodín. To že ohriate ťažšie štartuje to je mi jasné popravde dkedy štartujem na plný plyn ale častejšie len tak na pol a chytí to celkom normalne. Prejavuje sa to ako keby autu došiel benzín zdochne potom nejde ani za toho a ked chytí následne sa zadusí znovu. Par minút postojí a je všetko zase okej. Mám nové hadičky na palivo od filtríka až po karburátor nový filtrík, je v ňom vzduchová bublina ale nejde nijako vycucnúť ani pumpu proste je tam stále. filter je asi pod 45 stupňami naklonený možno je to preto. Trošku nerozumiem tomu vareniu benzínu, ako že sa nadmerne zohreje alebo niečo také že vre ? :D to snáď nie je ani možné či ? :)
Luco
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 28, 2016 20:42

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků