Stránka 12 z 12

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: úte úno 23, 2016 19:36
od Michael 4x4
Sviečky mám tuším Brisk LR14-YC, ktoré som menil asi pred rokom všetky - cca pred 20.000 km. Káble majú asi rok a pol.
Tým však nechcem povedať, že nemôžu byť K.O.

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: úte úno 23, 2016 19:42
od Cory
Ty mas aj LPG? To by znamenalo ze sviecky uz maju dost.

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: úte úno 23, 2016 20:16
od Majo
tak, tak, to budu sviecky...

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2016 15:36
od Michael 4x4
Sviecky vymenené za NGK, ale zmena veskera zadna, akurat uz nevypisuje 1 a 3 valec. Vecer prihodim screenshot z diagnostiky.

Ked neberiem do uvahy diagnostiku tak sa to prejavuje tym, ze studeny motor ma nepravidelny chod, po pridani plynu ma tendenciu zdochnut a vykon samozrejme ziadny. Ale po zohriati aspon na cca 50-60 stupnov uz ide lepsie, i ked stale na volnobehu na LPG trasie, na benzine ide OK

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2016 22:38
od Majo
na benzin ide ok stale alebo len teply? Lebo ak sa vsetky problemy prejavuju len na lpg, bolo by dobre sa sustredit nan...

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2016 09:01
od Michael 4x4
Aj na benzin ide dobre len teply.

Pripájam screen z diagnostiky po výmene sviečok.

Obrázek

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: čtv bře 03, 2016 21:34
od Majo
keby to bolo induckou, tak to bude blbnut zrejme v paroch(1/4 pripadne 2/3) a nie takto divoko... a robi to teda rovnako na lpg aj na benzin? Skus prehodit svieckove kable 2/3 medzi sebou, ci sa potom na diagnostike neobjavia vypadky 3tieho valca, pripadne by si mohol prehodit zapojenie inducky(1tku poslat na 4ku a 4ku na 1tku)... skoda hned kupovat druhy modul a po ruke asi iny dobry nemas...

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: pon bře 14, 2016 09:37
od Michael 4x4
Tak sa zdá, že problém je vyriešený.
Včera mi to už nedalo, tak som to začal rozoberať, že možno na niečo prídem, možno nie. V "slimáku" sania je na vstupe od klapky iba nastrčená trubka, ktorá má asi iba nejako usmerňovať prúd vzduchu alebo čo. Lenže nedrží tam poriadne, je iba nasunutá a odpadla tak nešťastne, že akoby blokovala cestu vzduchu. Blbo sa to popisuje, škoda že nemám fotku.

Po oprave a zmontovaní ide motor ako za nova :D

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: pát kvě 19, 2017 15:36
od Michael 4x4
Štartér raz cvakne a koniec. Vybral som ho, očistil kontakty, pozrel uhlíky a znovu založil, samozrejme bez zmeny, cvakne a dosť.
Všimol som si, že po chvíli kým som skúsil naštartovať Nivu, sú káble a svorkovnice na baterke fest horúce.
Môže toto robiť nejaká kostra, alebo bude skrat priamo v štartéry ?

Už skôr sa mi stávalo že keď som vystupoval z auta po jazde, akoby ma "koplo" - preskok statickej elektriny. Ale nepripisoval som tomu význam...

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: úte kvě 23, 2017 15:20
od Hurikán
Pokud po cvaknuti pri pokusu o startovani hodne pohasnou zarovky, je ve starteru zkrat. Vyndej ho a poradne prohlidni. Kdysi me v jednom starteru praskla cast pruziny, co drzi uhlik a vytvorila primy zkrat na kostru. Tehdy jsem si nejdriv myslel, ze me odesla baterka, protoze to bylo v zime. Nakonec to ale byl jen tenhle kus upadnuteho plechu.

Druhou moznosti je zablokovany rotor. Zkus, jestli jde rotorem otacet.

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

PříspěvekNapsal: úte kvě 23, 2017 19:01
od Michael 4x4
Dal som novú cievku a už to fičí. :D