Moja funglovka (a dotazy)...

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Michael 4x4 » úte led 19, 2010 10:45

STK vs. plyn je mi jasné, ale STK vs. výfuk bude asi ako hovoríš zaujímavé :D
Prečo by mal ideálne končiť výfuk pod dverami spolujazdca? Ja by som ho skôr zakončil na strane vodiča. Či je tam nejaký problém s vedením potrubia?
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Příspěvekod vik2 » úte led 19, 2010 12:43

krom prevodovek a kardanu žádnej :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Michael 4x4 » úte led 19, 2010 12:47

jo už som si všimol to, keď som bol teraz pod autom :D ale videl som jednu nivu čo mala takto robený plyn a výfuk na strane vodiča. takže dať sa to asi nejako dá, ale - načo si to komplikovať :D
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Výfuk

Příspěvekod Paťo Zvolen » úte led 19, 2010 20:04

Michael 4x4 píše: ale videl som jednu nivu čo mala takto robený plyn a výfuk na strane vodiča. takže dať sa to asi nejako dá, ale - načo si to komplikovať :D


ja mám napr. výfuk na strane vodiča a posledne to "vypálilo" celkom coolovo a výfuk ústi cca 15-20 cm pred zadným lavým kolesom do "zeme" Ak sa zadarí tak nafotím ....
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Uživatelský avatar
Paťo Zvolen
 
Příspěvky: 190
Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Michael 4x4 » úte led 19, 2010 20:40

OK, nafoť to prosím ťa, zišlo by sa mi to.
A čo všetko z výfuku môžem vlastne vyhodiť? Kat. a tá pružná sranda samozrejme ostáva, ale čo ten stredný diel? Na nom je tlmič alebo čo? Tlmič je aj vzadu, tak stačí jeden tlmič (ten zozadu) alebo je nutné tam nejak natlačiť obidve?
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Výfuk

Příspěvekod Paťo Zvolen » úte led 19, 2010 21:13

Caw, no ono to tak uz bolo keď som auto kúpil - Auto je pôvodne z Belgicka. Výfuk sa tiahne ako také S-ko popod auto a údajne to je z dôvodu, že nádrž je pod autom vzadu a "nejaké smernice" zakazujú viesť výfuk popri LPG nádrži.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Uživatelský avatar
Paťo Zvolen
 
Příspěvky: 190
Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Michael 4x4 » úte led 19, 2010 21:44

Ano, smernica - presnejšie medzi výfukovým systémom a LPG sústavou musí byť minimálne 30 cm miesto.
Ide mi o to, či tam má 2 tlmiče alebo stačí nechať iba jeden.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Příspěvekod Majo » stř led 20, 2010 11:27

pokial tam nechas kat(co pri nasom systeme s dvomi lambdami musis ak nechces svietit), tak staci jeden tlmic. Zvuk nijak dramaticky nezmenis. Hlavne tam daj ten koncovy a nie ten stredny :wink: Pri vyrobe vyfuku hlad najma na to aby si ho niekde neodtrhol, na ktorej strane vychadza nie je podstatne(ale urcite neprospeje zbytocne ho prehanat na druhu stranu ako to ma Pato)....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Michael 4x4 » stř led 20, 2010 12:51

Toto som potreboval počuť :wink: tlmič samozrejme že použijem ten koncový.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Foto - výfuk pri LPG

Příspěvekod Paťo Zvolen » čtv led 28, 2010 12:38

[quote="Michael 4x4"]OK, nafoť to prosím ťa, zišlo by sa mi to.quote]
Přílohy
P1270082.JPG
P1270081.JPG
P1270080.JPG
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Uživatelský avatar
Paťo Zvolen
 
Příspěvky: 190
Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
Bydliště: Zvolen

Výfuk vs LPG

Příspěvekod Paťo Zvolen » čtv led 28, 2010 12:41

Takže ešte 2 z iného uhla.
Přílohy
P1270084.JPG
P1270083.JPG
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Uživatelský avatar
Paťo Zvolen
 
Příspěvky: 190
Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod hush » čtv led 28, 2010 14:13

Zdá se mě to až zbytečně komplikované a já bych takto udělaný výfuk asi brzo někde urval. Sám mám zaplynované obě Nivy a na obou mám bombu místo posledního dílu výfuku pod autem. Na zelené 1.6 to mám s vývodem do boku u spolujezdce - použit je jak krátky tlumič tak i koncový díl - je to uděláno takovým esíčkem a z jednoho kusu tzn. na svody je navařen první díl tlumiče (malý váleček - ten je uchycen objímkou k silentbloku přídavné převodovky) potom je udělaná vracečka zpět dopředu a zatočena znovu dozadu a na její konec je navařen tlumič výfuku (poslední díl demontovaný ze zadní části vozu - tento díl je uložen v prohlubni podlahy a nikde moc nevyčnívá) a zakončen vývodem do boku vozidla (na vývodní trubce je očko pro připevnění řetízku - místo originálního gumového držáku - a ten má protiočko navařené na kastly vozu do nehož je řetízek zavěšen.
U červené nivy 1,7i to mám udělané s vývodem do zadu - poslední díl tlumiče se odmontoval hrnec se vyřízl navařil se další první díl tlumiče (z 1,6) a svod upravil tak že vývod je vzadu v pravé časti (místo originální levé) a držák je navařen na vývod (trubku ) na nárazník a výfuk , zase je to očko - očko ,ale tentokrat to drží na gumě. Výfuk je trochu hlučnější něž s originálním tlumičem ,ale není to žádný laďák (laděný výfuk.
Uživatelský avatar
hush
 
Příspěvky: 307
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

výfuk .....

Příspěvekod Paťo Zvolen » čtv led 28, 2010 16:44

Ahoj hush,

Nooo komplikované by bolo po kúpe auta prerábať niečo čo bolo prerobené a funkčné. Čo sa týka "urvania", neviem aký si "umelec" a aký hard to jazdíš, ale ja už taktiež čo to mám odjazdené a NEurval som ho ani ked bolo auto NEzdvihnuté, nie to ešte takto po liftingu. Takže týmto smerom by som strach nehnal.
U mňa je posledný diel výfuku z moskvitcha a má to vcelku príjemný zvuk. Podľa popisu tvojich úprav ....no skôr by sa hodili fotky ....tie by boli ....
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Uživatelský avatar
Paťo Zvolen
 
Příspěvky: 190
Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Michael 4x4 » čtv led 28, 2010 18:52

diki, super,mám predstavu, ja som v podstate rozhodnutý urezať stredný tlmič výfuku, nechať len koncový prevarený na pravú stranu....najjednoduchšie, najľahšie, tak načo si to komplikovať.
Ešte z offroadforum.cz mám aj takúto foto výfuku: Obrázek
A toto mi už kompletne hlava nebere, aký má toto praktický význam? Niekto sa asi vyžíval v čo najkomplikovanejšom riešení :lol:
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Příspěvekod Maysner » čtv led 28, 2010 20:06

nejlepsi to je jak ma majo. pod spolujezdcem koncak a nic netahat pod prahem ven, koncovku nechat jen kousek za tlumic ohlou dolu. majo mel pod prah a neustale vyfuk zlomenej, nakonec to predelal a ok.
patuv system je hodne komplikovanej, a jen to ubira vykonu, vyfukovy plny musi prochazet moc prudkych zatacek a tim se zpomaluji. zhorsuje se vyplach motoru.
bohuzel u nove nivy pri zachovani katu a koncaku, nelze zachovat rezonator. neni na to misto :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků