S tymi dverami som pisal v susednej teme, ze to nie je take strasne. Ja som tu izolaciu/tmel dal dole, islo to odlupovat bez namahy rukou, takze jasne, ze to je nekvalitne a akoby to tam ani nebolo, ale pod tym uplne leskly cisty plech (v podstate nijako nechraneny!). Na 20-rocnej Nive
Spodok dveri uz bohuzial deravy, ale pri tom veku to je pochopitelne. Robit v podstate komplet povrchovu upravu (odstranenie povodneho nateru, odmastenie, odhrdzenie, zaklad, vrch) dveri zvnutra, kde je zly pristup, na uplne novom aute, to by sa mi nechcelo. Radsej nechat tak a po 20 rokoch kludne vymenit aj cele dvere. Aj tak zhrdzaveju v rohoch a lemoch, kam sa nedostanes.
Tie tlmiace plste spod gumovych kobercov som vytrhal ako prve, uplne nasiaknute vlhkostou a uz to tak bolo dlhsie (do takmer kazdeho starsieho auta zateka), preto aj podlaha bola derava. Cim skor tie plste odtial vytrhas, tym lepsie. Odrez ich v mieste, kde sa podlaha lame na tunel, na tuneli ich nechaj, tam je odhlucnenie dolezite a voda sa tam nedostane (okrem brodenia) a ak aj ano, teplo od prevodovky to vysusi. Namiesto nich by som uz nic nedaval, nechaj iba tu gumu. Radsej hlucnejsie auto ako si ho nechat zozierat okrem zvonku aj zvnutra. Ked naberies vodu do interieru na podlahu, vytiahnes stupel z podlahy, voda vytecie a hotovo.
zdd: ak to nie je nejake tajomstvo, zaujimalo by ma, co to mas za Nivu, kolko stala a ako si to spravil s tymi dokladmi. Novu Nivu kupovat nejdem, ani za rusku cenu, len som zvedavy. Pripadne, ak nechces verejne pisat sem do temy, tak sukromnu spravu.