od zdd » ned led 31, 2021 00:30
Už jsem to psal několikrát, ono je pěkný ošetřit spodek, ale když máš orezlej plech ve dveřích, kterej je zalepnej podivnou hmotou tak to je normální ? Orezlý sváry pod izolací na podlaze auta a ve dveřích a to u novýho auta ?
Takže musíš vzít nový auto, demontovat veškerý plasty zevnitř, špachtlí odtrhat tu jejich šitovou izolaci, omejvat to benzínem až to pustí, pak to odrezit a natřít nějakým gumoasfaltem. Pak to znova zaizolovat něčím kvalitním. Plno času a peněz navíc. A to ti připadá normální u novýho auta ? Běžněj člověk to neví, nechá se oblbnout naším prodavačem aut a pak se diví, že mu za pár let prorezli dveře. Niva je přece terénní auto, tak se s vodou v interiéru počítá ne.
A to se ani nemusí se brodit, stačí kondenzát mezi kastlí a tím šitem co vydávají za teplohlukovou izolaci.
A jaktože tě najednou nezajímá bronto, je to přece upravená niva. Superterénní speciál na obrovských kolech, jak to naši dýleři všude propagují. Škoda, že nedodají, že to tu nivu v terénu zničí. Víš kolik lidí už na bronto naletělo, hlavně v rusku a pak si stěžovali, pořád reklamovali utržený poloosy, stržený dify, až to závod musel přestat dělat. Kdežto u nás, v čecháčkově to budou klidně dělat dál a balamutit lidi až do úplnýho konce. Hlavně že na tom překupníci vydělají ne. A když se něco stane, tak lidem začnou cpát horem dolem, že si to způsobili sami nevhodným používáním v terénu.
Nereznoucí a superspolehlivá Lada Niva ve verzi Super Hyper Bronto v kamufláži Stalin ve výbavě Smrt imperialistům !
Na standartních kolech, bez liftu, bez uzávěrek, s volantem, motorem a vokýnkama.
Barva řeší vše, zvýší výkon, sníží spotřebu a dokonce zastaví i korozi.
Prodám za pouhých rovných 600 tisíc korun českých, nebo za 25 tisíc ojro.