od Majo » čtv kvě 01, 2014 17:57
Kedze sa mi vo vode objavoval olej, vymenil som tesnenie pod hlavou. Tipoval som, ze sa tam pretlacil z hlavneho kanala veduceho do hlavy. Nove tesnenie som v tom mieste mazol silikonom a zlozil. Po nastartovani sa voda opat zdala mastna, ale vyzera, ze len precistilo system, po preplachnuti sa to javi byt OK.
A dalsia vec - z odvetrania to funi ako vzducholod a po vytiahnuti mierky klesnu otacky. Kruzky KO. Takze ich mozem rovno menit, uz to ma 10tkm, ak si nesadli doteraz uz nesadnu
Ale dam tomu este chvilu, na vykone to poznat nie je, musim zmerat tlaky aby som bol mudrejsi...
A konecne zmizol posledny kriz z auta. Masku nahradil bastl zo Samary. Neviem ci je to krajsie, ale aspon to ma Ladaznak a bude sa to lepsie chladit. Z toho dovodu pribudol aj chladic oleja. Napojeny je cez medzikus pod olejovym filtrom a disponuje vlastnym termostatom. Paradicka
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4