Tak v autě se vezlo či jej řídilo více(řekl bych snad až hodně) přes 20lidí. Na tom slabém motoru se tak nějak shodli všichni alespoň +20% výkonu by tomu zaručeně prospělo. Ono také "buchar" 1.7 (8V) není žádný vysokoobrátkový motor, takže není divu že režim "bručení" někde mezi 3200 -3500ot/min je pro něj ideální. Co pro něj ovšem
není ideální je hmotnost Travela Tudíž se "přidušenému" výsledku v kombinaci s "pravěkým" motorem 1.7 asi nejde nijak velice divit. Travel zde jasně ukázal, kde má tento motor sériové produkce limit. JmJ by jej rád točil jako kdyby to byl 16V a očekával pružnost 2.0 + To ale archaická 1.7 nedokáže, i kdyby se na hlavu stavěla
Ono ne nadarmo se v RU montovaly motorizace 1.8 a 2.0 od GM
Stejně tak i teď si v AvtoVazu pohrávají v případě Nivy s myšlenkou motoru 1.8 16V z Vesty. Prostě jak jsem psal výše, Travel je pro pohodáře co ví, že spěchat pro ně nemá cenu
....v opačném případě se bude člověk nejspíš dost trápit, poněvadž "buchar" 1.7 asi sotva překecá k vyššímu výkonu
Co se týče zápachu interiéru, tak osobně jsem jej nijak výrazně nezaznamenal a ani nikdo ostatní to nijak nekomentoval z čehož bych objektivně usuzoval, že to nebylo asi zas tak zlé. Co se týče cestujících na zadních sedadlech, tak důležitou roli zde hraje výška pasažérů. Pokud sedí v předu člověk s výškou 176cm(např.já), tak i na zadních sedadlech je místa poměrně dost, ale žádná tíseň. Dokonce za mnou seděl člověk se 185cm. Na kratší cestu prý by nebyl problém, ale 300km v kuse by se prý asi obával
Na nohy měl místa dost, ale nad hlavou ho už moc nezbývalo (2-3cm)
Co se týče displeje, tak je mně docela jasný, že IT odborník na něj bude mít poněkud jiný názor než třeba lajk, běžný uživatel jako já. Za mně - displej dostatečně velký, přehledný, reaguje vesměs vždy bezproblémově na dotyk, rádio o.k, Navigace taková jednoduchá, ale byla v češtině a jet se podle ní dá. Telefon, spárování bez problémů, ale listování v seznamu/kontaktech obtížné
Hledalo se v tom dost blbě, buďto to nereagovalo a nebo zase citelně přehnaně a to vyhledání správného kontaktu značně komplikovalo a vyčerpávalo
Samotné volání bylo bezproblémové a šlo dobře slyšet. Ještě jsem zapoměl zmínit docela sympatickou vychytávku a to ostřikovač couvací kamery. Další asi nejspíš nepraktickou věcí bude jinak praktický a líbivý obal kola rezervy na 5tých dveřích. Při dešti či umývání auta nejspíš do kola rezervy a obalu se bude dostávat voda popř. i jiné nečistoty z cest a nikde na spodku obalu jsem nenašel žádný odtokový otvor
Takže rezerva bude nucena se "koupat" ve znečištěné vodě a ocelový ráfek tak korodovat
Ale samozdřejmě mě opravte pokud se pletu
Stejně tak není praktická černá barva, ale to je asi nejspíš o každého vkusu
V příloze si nemůžu nedovolit zobrazit noční svícení zadních LED světel